|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
vad säger SO om kallblodsloppet?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ludde lät ju väldigt uppåt på Pandora Face, vilket ju iofs inte är någon ovanlighet...men 7,50 på unibet kanske kan provas...
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag vill tacka Olle för att ha sammanställt all info åt oss som är lite lata. Tack ska du ha��
Senast redigerad av pastoren den 2016-07-15 klockan 12:16. Anledning: Felstavningar |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Och hur ska man bedöma Beverly Boulevard ? Den har lämnat Kolgjini efter Bodenstarten och var inte alls bra i första starten i ny regi. Det låter dessutom som att den bara är uppe i Norrland tillfälligt för det pratas om att skicka den till Fabrice Souloy i Frankrike inom kort. Frågan är om den är mer vässad nu än senast i Skellefteå. Det lär krävas i alla fall.
har aldrig tränats av kolgjini mats öhman tränar! och har tränat den innan! vad den gör i norrland har jag däremot ingen aning om! =) brf är dock intressant då den visslade förbi fältet i vaggeryd när den testades så ffgen galopperade dock som klar ska tilläggas! Senast redigerad av Josve88 den 2016-07-15 klockan 15:21. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Josve88 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
ett faktafel i din text. Beverly Boulevard har inte lämnat Kolgjini. Den ha aldrig tränats av Kolgjini, däremot har Adrian oftast kört i regi Mats Öhman. Takter har kört hästen en gång tidigare med en 3:e plats som resultat.
I statistiken sticker beverly och lotus ut ganska kraftigt men de kan ha dåliga dagar. men när beverly är på topp, som näst senast, så vinner hon sådana här lopp. Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ju mer jag tittar på kallblodsloppet desto säkrare blir jag att spika 15 Steinfaks.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Gör han rätt den här V75 starten ?
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Galopperat i 30% av sina senaste starter. Kusk som aldrig vunnit på V75. Med dessa fakta vinner han nog inte mer än varannan gång. Spelvärlden är ganska lågt med andra ord. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Blir många att runda och kusken ska inte göra allt för många misstag. Finns ett gäng riktigt bra kuskar med i loppet som sannolikt kan göra det lite svårt för Geir. Med alla osäkerhetsfaktorer invägt så vågar i alla fall inte jag spika.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kusken aldrig vunnit på V75? Vann väl Åby Stora ifjol med Support Justice.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Macho Look har ju knallform svårt läge kanske kan va med på fotot?
|
|
|
|
#29 |
|
Skrällkusken Paw Mahony kan säkert blanda sig i segern med 9.Västerbo Realhigh varning på den här superskrällen som har form.
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Jag vill ha med 9 på mitt system. Men då måste jag byta ut en av följande - 1,2,3,5,6,7,8,10 för att hålla mig inom budgeten om högst 1500:-. Det brukar bli fel. "En skall bort". Vilken tycker ni och varför? |
||
|
|
|
|
|
|