|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Rättvik
Ny vecka och nya tag..Fina lopp ikväll, Olle har det kommit nån bra info???
nu kör vi
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DonDraper (+1) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fina lopp men ingen jackpot och ser ut att vara starka favoriter i flera lopp tyvärr. Innan det kommit någon info så känns väl Top Of The World som bästa spiken. Ute i stentufft lopp senast och spår 3 och kort distans kan väl inte bli mer optimalt för den hästen. Dragon Tooma är väl också riktigt snabb ut har jag för mig men spår 8 och PG Norman i vagnen.
dado (+2) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
vad säger kallblodexp. spik på Ossmann eller ej?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Höwings Star till 7,75 på unibet i sista tycker jag lockar lite, med bfro .
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
Riktigt bra tips
Har ni kollat Mario på sportbladets tips? Tycker han gör det riktigt bra och ikväll har han ett drag som ser ut att ha bra chans..
http://bloggar.aftonbladet.se/mariostravspel/ |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
sist var elegance brodde riktigt bra. dock på kort distans, men intrycket var fint, samma låga % idag.
annars vinner nog serious try |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
HS höjd till 8 och ger samma på bet365, jag testar en liten slant där.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
3 Höwings Star avslutade riktigt fint bakom Whitehorse Express
hihi whitehorse. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ser favorit betonat ut, för er som lämnar in ändå och hoppas ngn favorit gör bort sig.
Ibland gör blue rocket nr 2/ avd 4 rikatigt bra lopp. Låt säga favoriten kommer bort och några kuskar sitter och passar på varandra. Men det är ju långsökt naturligtvis |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Ger minst 25000:- för den som tycker det är OK. Det kräver dock en praktisk förhandare och det är som alla vet inte det lättaste. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Så vad lämnar du in idag då Uffe?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banned
|
Med (nästan) vilken annan kusk som helst så hade jag spikat 7 Bottnas Commandeur i V64:6. Nu är jag lite mer tveksam, fast å andra sidan så är det Henrik Svensson, Troels Andersson och Ulf Eriksson som står för motståndet så Hans R kanske står sig hyggligt ändå, i konkurrensen....3 Höwings Star har jag kommit fel på, varje gång det har varit aktuellt. Vet att jag gick igenom lopparkivet inför starten på Umåker och inte fick fram några indikationer på att den skulle vara startsnabb - vad händer? Jotack, spets och slut...nu är det Ulf Eriksson som ersätter Dunder och jag vet inte vad jag ska tycka om det. Den gode Ulf har kört bort flera av mina drag på slutet men ligger ändå på hyggliga 10-11% i vinstprocent. 9 Queer Fish kanske är roligast? Såg den på Dannero på plats senast, räknade in en tvilling till 30 ggr - när han slog på galoppen över mål. Skor bak den här gången, kanske t o m bara är bra? Nog aktuell på min tvillingbong igen....
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag kör en lite mindre fleris x20 v6
7 5-8-15 5 3-6-7-8 5 1-3-4-5 640 kr Den raka är 7 5 2-5 3 5 1 x 50 endast v6 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banned
|
75%-ig favorit, diskad två gånger av de fem senaste starterna, något tung eller lite kladdig bana - tror inte det. Jag kommer att måla på, tar med Ulf O, Torbjörn J och ett gäng i strecklistan.
Kolla med SO, sägs att han är kallblodsexpert... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
V64
Inlämnat: 2016-07-11, 19:24 Rättvik Måndag 2016-07-11 Start: 19:25 Kostnad: 144,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 6, 7, 12 2: 5, 8, 9, 11, 13, 15 3: 3 Lightning Force 4: 2, 3 5: 9 Luxury Brodde 6: 3, 10 6x6x1x2x1x2 = 144 rader. 144 x 1 x 1,00 kr = 144,00 kr. Totalt: 144,00 kr. Rättningskod: |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Haha. Bara för atg å ge pengarna tillbaka.
Sist på en 23.tid , borde ha varit ca 30 meter före dom andra oavsett löpningsförlopp. Egentligen , varför spelar man när banan är som köksgolvet hos en afrikan |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nu vinner norsken i avd 3 när banan är som den är
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
|
18 ggr pengarna på den "klaringen" och typ 90% drag i kuponghögen...tack för kaffet!
dado (+2) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
REVE D'AMOUR måste ha toppchans i dd 2 idag! 10 ggr är ett rent skämt!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fick bli MFF på Cmore i kväll. Såg några lopp i efterhand precis. Är inte banan rätt bedrövlig i kväll ? Många hästar verkar underprestera.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Asså fyfan, det var nog det sämsta loppet jag sett. Han får alltså varva på 1.21!? Hur tänker alla andra i loppet då, nä men vi speedar säkert ner honom sen?
Senast redigerad av millekung den 2016-07-11 klockan 20:21. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
HAHAHA. heja Norge, sitter som en säck potatis.
Ja den var ju stenklar |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Skön han är, Emil i liven som har GlenOS som sitt drag. Att den kan massera sönder Oscarssons i dödens var motiveringen, och det kanske den kan i toppform. Men 1 timme tidigare var han sne på Gundersen efter intervjun där norsken var tydlig med att han lägger sig i pärlbandet och inte gör ett jävla skit. Farligt att snöa in sig på önskescenarion! Och en aning bortkastat när han uppenbarligen har brett kunnande om hästar och dess egenskaper.
Senast redigerad av forbidden_closet den 2016-07-11 klockan 20:25. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banned
|
Brukar bli så i den här typen av lopp, att ta dödens är samma sak som att frivilligt be om svarte petter och när Örjan till slut viker ner sig så är det för sent att göra något åt vinnaren. Lite förvånande att baggen (spelad till 2,5 ggr pengarna) inte var mer offensiv i sin styrning. Måste ha varit några som i efterhand förstått att det var helt bortkastade pengar....
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Missade loppet men hade garderat Explosivie efter alla varningar om norsken...haha..
Vet inte om man ska skratta eller gråta när man får höra hur loppet kördes och man ser sluttiden...
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banned
|
Starkt gjort att mala ner Liberty Face från dödens. Men ärligt - varför kör Peter G Norman häst, överhuvudtaget?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Den bommen har man gjort några gånger, dock ett allt mer främmande beteende. Den mentala vinningen av att inte gå på bluffen och ha rätt själv är enormt tillfredsställande och väl värd de gånger man sitter där och tänker "hur fan kunde jag inte rygga den?".
Speedyearl (+5) |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banned
|
Har redan redogjort för mina tankar i DD2. Spikar Troels Andersson i DD1, trots att han alltsomoftast gör bedrövliga insatser i sulkyn. Men nu ska han bara köra rakt fram så det kanske går änd.
8 - 3,7,9,10 (står över pajasen i DD2) 250 spänn per spel. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banned
|
6 Above All Ås verkar lite bortglömd.....
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jag spikade den på V4 och DD
Mest på gamla meriter men men
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
|
Dumstrut på - som vanligt. Troels visar återigen att han borde söka sig till ett yrke där det finns så lite som möjligt av att köra häst.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
I DD-2 räcker det för Truls att bara sända i spåren sista 700. Banan gynnar och med lite körning borde han blåsa ner dom som han såg ut senast.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
synd Olle, ingen jackpot imorgon till Jägers.. Fina hästar imorgon och fina lopp, ser att det börjar 20.00, kommer du ha nån bra info eller genomgång av omg imorgon? nya tag imorgon..
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Återkommer om jag hittar något av värde spelmässigt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
"Vettiga prispengar för en gångs skull" Är det bra eller dåligt för mig som spelare olle,vad övriga tjänar är för mig ointressant.Jag vill vinna så mycket som möjligt är då Jägers bana rätt eller ska man spela tex Hoting?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
"enormt fina lopp" och spelvärde går knappast hand i hand, känner jag rent spontant. Trodde detta var ett spelforum! Värde hittas givetvis i klasser som vanliga Svenssons har svårt att analysera. Precis som att sitta och försöka hitta värde i PL/la liga och serie A. Är det lopp med hästar folk känner igen, är det också enkelt att få en någorlunda bild av hur hästarna presterar, eftersom man sett dem på V75/v86 några veckor tidigare. Precis som i en fotbollsmatch mellan två lag som spelar i en högre division har spelbolagen och analytikerna full koll, eftersom de inte bryr sig om spelet, utan om klassen och underhållningsvärdet.
Melander (+5) |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Omsättning eller inte olle jag vill vinna pengar.Sen om banan heter Tingsryd,Hoting etc etc bryr mig inte Vad är ditt tips?
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
|
||