|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Barfota runt om för första gången på två år och stort kuskplus. Den tappade spelarna helt ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
hahahaha helvete, garderar upp nästan alla andra lopp förutom detta där jag tar de tre mest streckade...
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Den var ju rätt skön på två streck
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Mest förvånad att inte Oliwer Hip tog det när favoriterna hoppade. Ska ju vara huvudet högre än dom som blev kvar.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Johann87p (+5) |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
125 ggr erbjöd unibet på Digger Smasher ser jag och deras bookmakers har koll så det måste ha varit en ruggigt förbättad insats.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Jösses, det är ju helt galet! Han är ju ändå 70 bast. Hur som helst en fantastiskt grym kusk är han och en av de mest underskattade vi har haft i det här landet. Blir jäkligt trist när han lägger av.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Tycker ni drar alldeles för stora växlar på en häst som vinner för att dom tre bästa hoppar bort sig i starten.
Säkert jätteförbättrad på alla ändringar men jag tror knappast den vinner utan galopperna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nej, då hade 1 eller 4 suttit i ledningen och Jansson hade fått köra för en peng.
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Men om jag minns rätt brukar många hästar från fastlandet galoppera eller underprestera på skrubbs efter de långa båtresorna. Untersteiners favorit i avd 1 t ex var ju genomusel trots felfri och perfekt lopp.
|
|
|
|
|
|
|
|