|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Känns rätt okej med chans på några 6or på en liten 81 krs bong efter omständigheterna. Nu tycker jag T.M. får vinna...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
103 000:- på 7 rätt och 2 300:- på 6 rätt om favoriten vinner i sista...
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', som numera är gratis och Open Source. Senaste versionen finns alltid på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. . |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Och förmodligen ingen med 8?
|
|
|
|
#170 |
|
Nu blir ju jackpoteffekten den samma sedan V8 försvann om det blir sexrättsjackpot eller som idag att ingen får 8 rätt, men 4,3 mkr extra nästa vecka i åttarättspoolen.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Tillman är troligtvis världens enda fruntimmer som klarar av att byta kläder sådär fort.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
så som charrua ser ut så borde det väl vara lillchans på spets trots hans owe i sulkyn
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Provar en vinnare på Nantucket. Men nu vinner väl Qpq bara för att jag spikat den ett par ggr
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Sant som du säger.
|
|
|
|
#175 |
|
Banned
|
Ingen som tror på bakspårshästarna 9 VästerboOnTheNews och 10 Nantucket ...?
VOTN gick bra som trea i hårt sällskap, diskades som tvåa mot rätt bra sällskap....Nantucket har krossat allt i Monté-loppen....kanske får nytändning nu? |
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Charrua Forlan såg finfin ut i vämningen men kan bli hårt ansatt ?
Svårtippat värre på Ön som vanligt. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Under 0,1 beräknade vinnande system vid favoritvinst i sista.
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', som numera är gratis och Open Source. Senaste versionen finns alltid på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. . |
|
|
|
|
|
|
|