Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-24, 20:29   #46
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Robert Bergh = Pajas
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 20:31   #47
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Sista gången jag spikar per lennartsson, hästen sjuk ??
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 20:32   #48
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Sista gången jag spikar per lennartsson, hästen sjuk ??
Nappa Scar är i sitt livs form och med flyt är han definitivt en finalaspirant. Bf ro Ghostvagn .Resan har gått bra och hästarna mår prima.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3), hoola (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 20:34   #49
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Nappa Scar är i sitt livs form och med flyt är han definitivt en finalaspirant. Bf ro Ghostvagn .Resan har gått bra och hästarna mår prima.
Kusken sjuk kanske
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 20:36   #50
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Jävla balle?!?!?! FAN!! EFTER ludde loppet försvann allt va flyt hette... Herregud. Tog bort 8an i sista sekund på dubbeln och singlade uhrberg. Fan också!!!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 20:37   #51
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Sista gången jag spikar per lennartsson, hästen sjuk ??
Lennartsson gav hästen ett smörlopp. Men han kunde inget.
För Örjan blev loppet perfekt. Vilket händer ibland.
Nu hoppas jag på 1 och 7 med mindre vikt på 4 på DD.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 20:37   #52
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 319
Standard

Du har rätt, inget mer från mig,
TACK
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 20:37   #53
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Nästa INTE vinnare MELLBY DRAKE
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 21:04   #54
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Johan ska ladda i finalen ?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 21:08   #55
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Sista gången jag spikar per lennartsson, hästen sjuk ??
V86-Bibeln, sidan 35: "Per Lennartsson är helt oduglig som kusk och tas med på kupongen endast undantagsvis."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 21:18   #56
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Sista gången jag spikar per lennartsson, hästen sjuk ??
Självklart !
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 21:30   #57
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 319
Standard

Du skall passa dig, inte jag- ha det bra
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 21:33   #58
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Jag har sett loppet.
ska han köra till ledningen eller ??? har ju inga krafter kvar efter dröm resa.
2640 ingen fördel , men det förstår du väl
Ja, du har hittat felet. Innan loppet hade Christoffer enbart en uppgift och det var att vara före Untersteiner och komma loss från innern och därefter köra till spets. Detta löste han samtidigt som Untersteiner blev hängande. Därefter stannade han i ryggen på Malmgvist för att han trodde den skulle gå ner i rygg på ledaren. När han väl kom på att så inte var fallet och skulle gå på så var det för sent för då satt Untersteiner redan utanpå i tredjespår. Kör han före Untersteiner så får han ledningen och då får Untersteiner tåga i dödens och då blir det ett annat lopp och säkert en annan utgång..

Är ägarna pålästa (vilket inte alltid är fallet) om vad som gäller så är de säkert förbaskade. De kan säkert köpa en förklaring av Christoffer att han fick ett bra lopp men räckte inte idag, men det var inte hästen som var dålig utan kusken och det vet den insatte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+1)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-24, 22:08   #59
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Ja, du har hittat felet. Innan loppet hade Christoffer enbart en uppgift och det var att vara före Untersteiner och komma loss från innern och därefter köra till spets. Detta löste han samtidigt som Untersteiner blev hängande. Därefter stannade han i ryggen på Malmgvist för att han trodde den skulle gå ner i rygg på ledaren. När han väl kom på att så inte var fallet och skulle gå på så var det för sent för då satt Untersteiner redan utanpå i tredjespår. Kör han före Untersteiner så får han ledningen och då får Untersteiner tåga i dödens och då blir det ett annat lopp och säkert en annan utgång..

Är ägarna pålästa (vilket inte alltid är fallet) om vad som gäller så är de säkert förbaskade. De kan säkert köpa en förklaring av Christoffer att han fick ett bra lopp men räckte inte idag, men det var inte hästen som var dålig utan kusken och det vet den insatte.
Enda som kan rädda ditt argument med facit i hand är onekligen att Breidabliks Nubbe känns som en bättre häst i spets. Det känns som att den växer flera klasser i spets. Så såg det ut att vara idag också, för annars förstår jag inte hur den kunde vara så blek.

Sedan är ju jägers också spetsbana nummer ett.

Men satan va bra båda Peters var i spets idag. Speciellt Isor.

Men off topic. FAN va min otur vände. HELVETES BALLE Hade en dubbel 8-7 Rak 300kr.

Bytte till 3-7..... I sista sekund. FAN Va korkat. Vet inte ens vad jag tänkte med. Lirade tungt på Pasithea Face, men klart lill untes häst skall göra en sån monster prestation.

Sjukt dålig dag med minus på kontot, och ändå hade man dem vinnande dragen kändes det som, men fick NOLL utbetalt. INGET. Spelar på ombud. Lirade 500 vinnare i sista men hann inte lämna in, en SEG jävla kund framför mig kunde inte bestämma vilken jävla cigg herren ville ha...

Vidare hade jag först rak tvilling på Björn Goop och Nordström. Men klart man fegar ur och till och med ändrar. Tog bort Nordström för att oddset inte lockade.

Mycket gnäll och osammanhängande text från mig nu. Men glömde nämna var allt verkligen rasade och fallerade.

Spelade JÄVLIGT tungt på Readly + Örjan i en tvilling i andra avdelningen. Samt en tvilling med U på Readly och Örjan och Lillunte bakom.

KLART SOM FAN Örjan skall köra fast sig hela loppet, och världens sämsta kusk Per Lennartsson skall tråckla sig till en andra plats. Den såg ut att springa rakt in i slakteriet när den passerade mållinjen. HELT SJUKT... Och lill unte kommer så klart trea.

Riktigt fin kväll med andra ord.
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-25, 08:34   #60
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Tellmeastory var uppskruten av Veijo inför gårdagens lopp. Den hästen skulle inte ha en chans i derbyt. Bättre att ta ut den på 3000 eller helst 4000 m. Torskade på den och In Vain Sund som var rätt slak för dagen. Jag tänkte att Örjan nog kvalar in en pålle och det gjorde han också, dock inte den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lobo (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td