|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Så länge det finns pengar att hämta kommer vi alltid ha någon som vill ha "tårtan" Folk gör allt numera för att tjäna pengar, respekt, och makt. Fusk kommer alltid finnas så länge det finns pengar att spela om..
Doping är dock för djävligt!!!!!
Senast redigerad av Klanke den 2016-09-10 klockan 00:22. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
Vi förstår att du blev utan ditt syltade wienerbröd förra gången det var bygdetrav i Oviken men tagga ner för fan..det finns folk som bakar dem hela dagarna! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+1) |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Hmm! Nu vet jag inte riktigt vart den här tråden är på väg. Tror att jag skippar att läsa tramset och fortsätter att studera dagens V75:a istället.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Vidrigt!
Djurplågeri, medvetet fusk, allt för pengarna, spotta otaligt med människor i ansiktet har Souloy gjort och jag är inte det minsta förvånad att denna arroganta och sliskiga person har sysslat med det. Björn Goop - blandar och ger den mannen, ena stunden ska han vara den bästa och vuxnaste förebilden i snacket men när det kommer till handling har han brustit flera gånger tyvärr. Han handlar inte som han snackar och här hade han verkligen chans att handla och sätta ner den vuxna foten men han valde kryphålet istället. Vekt och ynkligt i min bok. Kristian Huselius och den anklagade våldtäkten vet väldigt få något om men man ska ha klart för sig att väldigt få kvinnor får igenom sina våldtäktsanklagelser i en rättssak. Ord står mot ord och det är ett svårt bevisningsläge. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mocka (+5) |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
I samband med konstaterat fusk är det förståeligt att man drar paralleller och då dyker det namn upp.(Goop,Walmann,Huselius o.sv.)Jag saknar två namn här.
Ur DN: "Skatteverket anser att Bengt Ågerup inte har gjort rätt för sig i Sverige. Vid årsskiftet upptaxerades han för flera års inkomster – och krävs nu sammanlagt på 152 miljoner kronor mer i skatt och skattetillägg." Och så sent som 1 augusti i år: "Två treåringar gick till Daniel Redéns storhästägare Bengt Ågerup (Brixton Medical AB) och båda stona kostade 27.000 dollar styck." Goops heder ifrågasätts då han (tycker man ) som yrkesman borde misstänkt nåt i samband med hästarnas tydliga förbättring efter flytten till Souloy. På vilket sätt är Redén oförvitlig när hans hästar bevisligen köps för pengar undanhållna beskattning? |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
Det är så många företagare som får bakläxa på skatten för att de försökt sig på att utmana gråzoner i lagstiftningen eller rentav kliva över gränsen med berått mod. Om alla anställda till såna skulle börja få moralpanik och säga upp sig går nog arbetslösheten upp i 80% inom något år.
|
|
|
|
#98 |
|
Tack för intressant info hoppas han blir avstängd lääääääääääänge
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Hoola - öppna en egen tråd, som handlar om upptaxerade men ej konstaterade skattefuskare.
I denna tråd diskuterar vi en bevisat dopingfuskande fransk travtränare, som dopat bl a svenska hästen Your Highness. Hon besegrade t ex Nuncio med Björn Goop i sulkyn. Your Highness' dopingprover visar på det förbjudna ämnet cobolt i kroppen med halter över 80 gånger det tillåtna både i Norge och Sverige. Här handlar det om dopade travhästar, som avgjort vilka spelare som tjänat och förlorat tiotals miljoner kronor. Inte om en skattetvist. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mocka (+10) |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+1) |
||
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
räknat fram ett belopp som man upptaxerat vederbörande med.Det är ett fiskalt KONSTATERANDE - inget godtycke. 2. Jag drar paralleler mellan Souloy - Goop å ena sidan och Ågerup - Redén å andra. Du skrev om Goop: "kör ändå hästar för en konstaterat fuskande". I mina ögon gör Redén det också. 3. Mycket riktigt började tråden om Souloy men vad har inlägget med "Huselius med vänner hade gruppvåldtagit..." där att göra? Ingenting men det hade du inte kommenterat. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spetsochslut (+5) |
||
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Citat:
Tycker du ska starta en egen hattråd mot Ågerup och Redén om upptaxering, som på intet sätt är något bevisat brott. Vem i sharps har inte blivit upptaxerad? |
||
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
"Vem i sharps har inte blivit upptaxerad?" JAG! |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
ETIK och MORAL är ett minne blott.
BSVIKEN på björn som inte har mer innan för pannbenet, han står inte och faller med en 3 dagars avstängning, har faktiskt mer att vinna på att skita i att kör hans hästar. Björn är väl god för ca 35 millar, minst. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|