|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Tycker det låter MYCKET märkligt om Frankrike har en regel att om man satt upp sig att köra en häst så blir man AVSTÄNGD om man får magsjuka eller migrän så man inte kan köra hästen?
Skulle en sån regel finnas i Sverige så skulle vi få se många fler lopp med kuskbrist för kuskändringar sker ju lite då och då så avstängningslistan hade varit lång =) |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Franska kuskar bryr sig mindre om dom blivit avstängda i Sverige, dom kör ju ändå i Frankrike innan straffet är avtjänat
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
Svenska tränareCitat:
Heuer "When the handicap rank matches the betting rank, the horse probably is not an overlay and should not be bet" |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spetsochslut (+5) |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Säger rätt mycket om Goop Jr:s inställning till doping och fusk! Det är någon annans fel och denne som bär ansvaret. Glädjeflickor som Björn brukar svara så!
I denna tråd är det dessvärre fler som försvarar fuskarna än som är emot dem. Och ingen ska vara förvånad att trav pissas på i diverse media. Senast redigerad av mocka den 2016-09-11 klockan 01:21. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ja visst , men det kan vara 1 oxså ( Mörkertalet )
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Man kan väl knappast hänga Björn för att han körde åt Souloy innan skandalen? Däremot i fredags när fallet var känt så borde han avstått.
Inom humanidrotten så tycker jag att man ska släppa dopingen fri, varför ska vissa preparat vara godkända och andra inte? Inom hästsporten är det annorlunda då vi har djurskyddet att tänka på. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Då behöver vi ju inte tävla längre, kan dela medaljerna mellan . usa, ryssland, kina, jamaica,. och Norge tar alla medaljer i längdåkning.
FATTAR INTE VAD DU SER I SÅDANA SOM BEN JOHNSSON och FLORENCE GRIFFI JOYNER BUUUUU BUUUUU BUUUU. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Citat:
En sak som jag inte förstår angående det här dopingfallet är alla som är så jävla nöjda med att "systemet fungerar". Robert Bergh sade något i stil med att det är skönt att man lyckas hitta fuskarna. Vad fan, den här gubben har vunnit hur många stora lopp som helst de senare åren. Snarare är det väl en stor skandal att man inte fått tag på honom tidigare? |
||
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Citat:
). Är inte så imponerad av tidningars fixering vid stora siffror, nämnda 153 (?) miljoner måste sättas i relation till total omsättning, ids inte leta fram och läsa artikeln. Eventuella uppsåt förstås en annan sak. Tänker inte kommentera här.Sen kan jag komma på mig själv att ha givit hat-sharps till ett inlägg där du var lite hård mot Björn. Vid lite eftertanke riskerar det bli fel hur han än gör och då är han ödmjuk nog att inte agera domare... jag tar tillbaka några Sharp$ där. Mot nya rikedomar
mackpeter (+50) Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-09-11 klockan 12:40. |
||
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
Kan bara hålla med, där sjönk han mycket i mina ögon. Vad fan är några dagar för han. Men visst mycket vill ha mera, pengar går före hos vissa
Spetsochslut (+5) |
|
|
|
|
|
|
|