|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Ursäkta göbbgrinigheten nu men tråååååkigt
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
4:e gången gilt för Uffe(4ggr kört hästen=4ggr G)
Nu rörde han inte hästen nån gång... |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Finns det några kuskar som är dugliga att köra häst enligt dig?
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Thomas Uhrberg spikar Jorma:
"V75-5: 1 Linus Boy är en riktig chansspik då spår ett kan bli en fälla. Jag tror att Jorma Kontio tar en lugn start nu när det är lång distans, allt för att spara krutet till sista 800. Ja, jag såg också att Jorma har sig själv som tipsetta med Linus Boy så det stärker mig." Den har inte Snoken på sitt system... |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
![]() Omvänd Murphys + 2 (Han körde hästen för 5:e gången och verkar ha lärt sig...rörde inte kamelen och han gick felfritt..) |
||
|
|
|
|
|
#101 |
|
Bara för att testa Murphys Law...1 Linus vibb=dagens mest överstreckade....
Yay...Hade rätt där... **Jobbade idag så lämnade in en liten rad "on the fly" ...blir väl skitutdelning , men kommer sparka mig själv om Alan vinner nästa och jag missar på 1:an i andra... Senast redigerad av Lazze den 2016-09-17 klockan 17:57. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Äsch då, om Erik tar sig före Jorma i starten är det till spets och sen stenklart men han lyckades komma emellan och hålla tätt där!
|
|
|
|
#103 |
|
Haha fy fan vilka iskalla vinnare hittills. Helt otroligt.
Känns som den här jackpotomgången dog rätt hårt. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Guest
|
|