|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
EDIT: Om nån skulle få för sig att det ska bli fartfyllt lopp och offrar sin häst kan väl mycket väl DD komma in i matchen ifrån ett bra smygläge? Senast redigerad av boozty den 2016-09-20 klockan 07:50. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Diskussionen var aldrig om vem som skulle vinna på lördag, har även jag poängterat att det kommer bli en lugn dödens då bägge är från samma stall. MEN, skulle de vara full körning så är iaf jag övertygad om att Nadal tuggar ner Shadow utvändigt och att han är bästa hästen är i mina ögon självklart. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boozty (+1) |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
bara spika Deicious U.S. och Le Miracle och hoppats att det skräller i andra lopp...eller???
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Va tror ni om duellen i guld då?
Räcker det med DTT från spets eller ska man säkra och ta med DDH från smygläget? Heltäckt med dessa två? |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Har läst och håller inte med om att det står mellan 5 i ledning och 7 i dödens. I ledning sitter PU och i dödens sitter Goop (5 därmed chanslös). 7 tar en lugn start och sitter 3-4 utv. Möjligt att Goop släpper fram 7 efter 500 m. Vinnaren blir därmed 1 efter en heroisk insats (låg 11-tid med maxbalans) eller en smygkörd DDH.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Iofs kan ju alla på start galoppera men annars känns det inte särskilt troligt. |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Jag säger inte att det är fel, men jag kan omöjligt se ett scenario där han spetsar, men jag kanske har missat något? Fast jag säger nog att det är fel ändå
|
|
|
|
#42 |
|
Vad har hänt med Magic Tonight? Var ju helt grym förra året, vann Elitloppet bland annat. Har inte tatt en enda seger detta året.. Skada / sjukdom ?
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Tagga upp hästen i värmningen och blås på en låg 11-tid så får vi se vad övriga klarar att göra utvändigt! |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Klappade igenom i Nordamerika-starterna och har sedan aldrig hämtat sig.
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Jag menar mer hur DTT plötsligt ska kunna öppna fort nog för att hålla ut Shadow Woodland i starten? Kan ju bli lite solfjäder möjligen, men inte ens det borde räcka. Kenneth är totalt oförmögen att få fart på Magic Tonight också, så jag tror knappt den tar en halv längd på DTT heller
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|