Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-19, 21:00   #31
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 118
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Fast lite utav poängen var ju att Shadow behöver kortaste vägen till mål för att vinna vilket Nadal inte gör...
Jag spelar för att vinna cash, skiter i resten.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-19, 23:16   #32

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Nej. Han kör Scellino Luis. Men det är inget val han gjort själv. Om han ska köra alls i loppet så blir det ju automatiskt den som han har störst ägarintresse i.
Jaha ok
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 07:48   #33

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Fast lite utav poängen var ju att Shadow behöver kortaste vägen till mål för att vinna vilket Nadal inte gör...
Ja nog lär Nadal vara den bättre hästen men nu har ju Shadow kortaste vägen till mål och jag undrar om inte Shadow kan vinna en speeduppgörelse mot Nadal även om dom fått bra resa båda två? Blir det ett fusklopp och speeduppgörelse sista 300 så är jag inte helt övertygad att Nadal bara ska gå och vinna? I min bok krävs de press hela vägen för att Nadal ska vinna och det lär vi väl knappast se när stallkamraten sitter i spets eller ska vi hoppas på att Kontio bestämt sig för att köra offensivt och som vanligt inte kan ändra taktik oavsett hur loppet körs?

EDIT: Om nån skulle få för sig att det ska bli fartfyllt lopp och offrar sin häst kan väl mycket väl DD komma in i matchen ifrån ett bra smygläge?

Senast redigerad av boozty den 2016-09-20 klockan 07:50.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 08:10   #34

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Ja nog lär Nadal vara den bättre hästen men nu har ju Shadow kortaste vägen till mål och jag undrar om inte Shadow kan vinna en speeduppgörelse mot Nadal även om dom fått bra resa båda två? Blir det ett fusklopp och speeduppgörelse sista 300 så är jag inte helt övertygad att Nadal bara ska gå och vinna? I min bok krävs de press hela vägen för att Nadal ska vinna och det lär vi väl knappast se när stallkamraten sitter i spets eller ska vi hoppas på att Kontio bestämt sig för att köra offensivt och som vanligt inte kan ändra taktik oavsett hur loppet körs?

EDIT: Om nån skulle få för sig att det ska bli fartfyllt lopp och offrar sin häst kan väl mycket väl DD komma in i matchen ifrån ett bra smygläge?
Absolut är chansen stor för Shadow att hålla undan i spets i en speeduppgörelse sista 300!

Diskussionen var aldrig om vem som skulle vinna på lördag, har även jag poängterat att det kommer bli en lugn dödens då bägge är från samma stall.

MEN, skulle de vara full körning så är iaf jag övertygad om att Nadal tuggar ner Shadow utvändigt och att han är bästa hästen är i mina ögon självklart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boozty (+1)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 10:09   #35

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

bara spika Deicious U.S. och Le Miracle och hoppats att det skräller i andra lopp...eller???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 14:47   #36

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Va tror ni om duellen i guld då?

Räcker det med DTT från spets eller ska man säkra och ta med DDH från smygläget? Heltäckt med dessa två?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 14:48   #37
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Va tror ni om duellen i guld då?

Räcker det med DTT från spets eller ska man säkra och ta med DDH från smygläget? Heltäckt med dessa två?
Läs hela råden
Gammal 2016-09-20, 14:57   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Läs hela råden
Har läst och håller inte med om att det står mellan 5 i ledning och 7 i dödens. I ledning sitter PU och i dödens sitter Goop (5 därmed chanslös). 7 tar en lugn start och sitter 3-4 utv. Möjligt att Goop släpper fram 7 efter 500 m. Vinnaren blir därmed 1 efter en heroisk insats (låg 11-tid med maxbalans) eller en smygkörd DDH.
Gammal 2016-09-20, 15:00   #39
Banned

Standard

Citat:
Har läst och håller inte med om att det står mellan 5 i ledning och 7 i dödens. I ledning sitter PU och i dödens sitter Goop (5 därmed chanslös). 7 tar en lugn start och sitter 3-4 utv. Möjligt att Goop släpper fram 7 efter 500 m. Vinnaren blir därmed 1 efter en heroisk insats (låg 11-tid med maxbalans) eller en smygkörd DDH.
Kanske blir så, men jag tror inte att PU vill köra i spets med stallkörande Shadow Woodland på utsidan.
Gammal 2016-09-20, 15:11   #40

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Om PU sitter i ledning NÅGON gång under det loppet kommer jag omedelbart sluta spela på trav.

Iofs kan ju alla på start galoppera men annars känns det inte särskilt troligt.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 15:56   #41

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Jag är genuint intresserad av att veta vad du bygger konstaterandet att DTT sitter i spets på, då det verkar vara utom tvivel.

Jag säger inte att det är fel, men jag kan omöjligt se ett scenario där han spetsar, men jag kanske har missat något?

Fast jag säger nog att det är fel ändå

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 16:16   #42

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Vad har hänt med Magic Tonight? Var ju helt grym förra året, vann Elitloppet bland annat. Har inte tatt en enda seger detta året.. Skada / sjukdom ?
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 16:43   #43

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag är genuint intresserad av att veta vad du bygger konstaterandet att DTT sitter i spets på, då det verkar vara utom tvivel.

Jag säger inte att det är fel, men jag kan omöjligt se ett scenario där han spetsar, men jag kanske har missat något?

Fast jag säger nog att det är fel ändå
PU är en smart och taktiskt kille. Han inser naturligtvis att det finns ett par fördelar med spets. Den kanske mest avgörande fördelen är att förstöra den eventuella stallkörningen mellan RL:s kusar.

Tagga upp hästen i värmningen och blås på en låg 11-tid så får vi se vad övriga klarar att göra utvändigt!
Gammal 2016-09-20, 16:49   #44

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Vad har hänt med Magic Tonight? Var ju helt grym förra året, vann Elitloppet bland annat. Har inte tatt en enda seger detta året.. Skada / sjukdom ?
Överträningssymptom.

Klappade igenom i Nordamerika-starterna och har sedan aldrig hämtat sig.
Gammal 2016-09-20, 17:17   #45

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
PU är en smart och taktiskt kille. Han inser naturligtvis att det finns ett par fördelar med spets. Den kanske mest avgörande fördelen är att förstöra den eventuella stallkörningen mellan RL:s kusar.

Tagga upp hästen i värmningen och blås på en låg 11-tid så får vi se vad övriga klarar att göra utvändigt!
ja, jo, den taktiken vore nog något iaf 10 andra kuskar i loppet skulle försöka sig på också.

Jag menar mer hur DTT plötsligt ska kunna öppna fort nog för att hålla ut Shadow Woodland i starten?
Kan ju bli lite solfjäder möjligen, men inte ens det borde räcka.
Kenneth är totalt oförmögen att få fart på Magic Tonight också, så jag tror knappt den tar en halv längd på DTT heller

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td