|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Mister Cane bra spelvärde på den ..
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
V75-2
Björn lillspikar sig själv med 8 Azzarro La Marc, som kommer från två raka varav senaste på V75. 15 %. Snacka om spelvärde om man skulle spika. Men 1 och 4 kanske 5 kan ta ledningen och streckas därmed. 7,8 och 9 är bra och streckas också på min kupong. Dock inte fel att helgardera även om det blir dyrt. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
|
Sitter och tittar lite i lopparkivet, fokus på V75:7 som jag tycker är svårast i morgon.
Favorit är fortfarande 4 Global Republic. Snabb ut, men väl bäst på 1640 meter? Ser att det är Thor Borg som kör, inte LA Kolle som i senaste två starterna. Spelar det nån roll? Kanske nån so, har bättre koll än mig kan utveckla lite. Blev ordentligt avstädad av 12 Valokaja Hindö för fyra starter sedan. Den är streckad på 0% och står i över 100 ggr pengarna.... 7 Mellby Collector, andrahandare, fick vinna ett blufflopp senast, där Haugstad agerade nyttig idiot (eller Tino Ärling, välj själv). Före det har han torskat mot M.T. Insider och Snyting (!) som nu anses "ny i klassen". Hm, ska fundera på det där. Nä, funderar på att låsa på 1,2,3 i det här loppet. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Eftersom det var en spik du efterlyste i avd. 2 så säger jag tveklöst 4 Moon Indigo, bra som tvåa på Färjestad senast efter lång vila och han tog tre raka den här tiden förra året. Dessutom med formkusken Per Nilsson i jollen, måste ha riktigt bra chans att få segerdefilera.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Risken för låg utdelning är stor med starka favoriter i avd 3,4 & 5. Sannolikt vinner någon av favoriterna i 6 eller 7 om dom får ledningen - vilket någon av dom sannolikt får. Ska smälla rejält i de första avdelningarna om det ska bli något..?
Gissar på en utdelning under 15 000 imorgon för sjuorna. ALLA ALLA 1 6 6 2,4,10 2,4,7 594 kr.. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sist spikade man Odin Tabac men idag blir det kanske tufft att vinna bakifrån?
|
|
|
|
#40 |
|
Idag gör jag själv en V5:a. Har fastnat för Västerbo Highflyer och Fossens Bonus som spikar.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | ||
|
Citat:
Citat:
![]() ![]()
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mina super skrällar idag CRUZADO DELA NOCHE & KING CITY
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Idag skall norskarna vara med och ta åt sig av våra dyrt hopsamlade jackpotpengar. Dom är bra på att snika åt sig. E6 genom Bohuslän är byggd för svenska vägpengar. Där fraktar de nästan halva sin handel med Europa gratis medan vi får betala vägtullar i Norge. Få se om det blir norsk torsk till middag idag.
Mitt bolagssystem: 1) 2,4,5,6,7,9,11 r12-3 (sprinterlopp där spåren 2-6 är startsnabba. Här blir det åka av från start. Kan skrälla) 2) 1,4,5,7,8,9 r11-3 (lägsta klassen blandat med norskar och danskar. Björn lillspikar sin egen 8 Azzaro La Marc med 16 % streck. Motiverade igår detta lopp. Tar trots Hugos rekommendation inte med 3, som rankas sist av ett stort betaltips) 3) 1 r2-11 (1 är härdad i hårt motstånd - nu enklare. Pigge Johan U i jollen. 2 behöver fler lopp i kroppen - räcker inte med en bra årsdebut i skräplopp på Eskils. 6 är en sprinter. 9 är en tuffing med dåligt spår. 11 körs snällt efter lång rehab) 4) 1,2,3,6,7,9 r14-12 (detta är ett svårt långlopp med alltid överspelade 6 och Björn som favorit. Har vunnit två skräplopp sedan den kom från Norge till Goops träning. I V75 är det bara galopper och inga vinster. Måste garderas. Örjan med 9 tar vi med. Annars tror jag vinnaren startar från första fållan. 3 ser dunderfin ut och är min förstahäst till 13 %. Sedan vill jag (av doob jämförda norska tipsters med Hudik teatern) citera tidningen Sportspill - trav: 2 Venividivici Karsk - "tas med som et av rundens store supersjokk!" Carlos Söderström tar rygg på 3, får luckan på upploppet och skräller till 1,62 %. 5) 6 r2-9 (avelssäsongen är över och 6 Tekno Odin fokuserar nu på tävling - bara att spika) 6) 2,10 r7-4 (loppet står mellan 2 och 10. 2 tar ledningen lätt. Såg bra ut senast efter kastration. 10 med Flemming radar vinster. Mitt lås. Ni som garderar tar även 3,4 och 7) 7) 1,3,4,5,7,10 r2-8 (svårt lopp. Reijo lyfte i atg.se igår em upp ostreckade - 3,5 % - 3 Snyting som sin bästa vinstchans. Gardera ordentligt!) Kostar 1512:-. Lycka till med jackpoten! |
|
|
|
|
|
|
|