|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
ATG skitbolag så förbannad!
Blockar mitt konto går inte logga in från 16.00 - 16.20. Provar dator, telefon samt platta. Provar med Wifi samt vanlig anslutning går inte. Jävla skitbolag, nu ska man inte ens kunna lita på att det går att spela längre. Andra verkar inte haft problem så måste blockat mitt konto temporärt. Nu går det minsan komma in efter att starten gått.
Så jävla förbannad på ATG ![]() ![]() :gun_ban dana:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Satt och försökte lämna in mellan 16:10 och 16:20 utan framgång.
ATG Stinker och man börjar helt klart ledsna på travet. Kunde också logga in strax efter start V75 1. Senast redigerad av Yankee den 2016-10-08 klockan 16:33. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ser nu att många fler än mig haft problem. Så sjukt att dessa amatörer på ATG släpper iväg starten och inte skjuter upp det efter att deras skit system inte fungerar
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banned
|
Det är så djävla dåligt som man spyr och dom skiter i allt för ingen som jobbar där är intresserad/kan av travsporten och spelet. 50 timmar åt helvete!!!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dags att tömma kontot å bara lämna in när det är superjackpott. Så skrämmande värdelöst. Roligt för alla som förlorar stora pengar på detta.....
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Blir så här utan konkurrens. Mysigt land vi bor i..
|
|
|
|
#7 |
|
Slänger inte in en krona till idioterna innan jättejackpotten på nyår.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kommer nog också att bojkotta ATG ett tag efter detta.... dem ber säkert bara om ursäkt utan att säga vad felet faktiskt berodde på
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tekniska fel kan drabba alla men så jävla nonchalant mot kunderna att inte ens försöka hålla starten och fixa felet. 16.35 funkade ju allt igen. Sorgliga jävla idioter!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Det som är det PATETISKA! Hur svårt är det att SKJUTA på starten? Detta är SPEL och inte sport....
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Om man vill vara konspiratorisk kan man anta att det inte hade börjat fungera förrän starten hade gått och spelet var stängt. Någon kanske ville slippa konkurrens av de skickligaste spelarna som lämnar in efter kl 16? Det tekniska felet var galet vältajmat om det bara var en slump...
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Den dagen någon sätter igång en protest kampanj, är jag på nu får det fan va räcka, då hann jag lämna in.
Det är på sin plats med en månadslång protest, inga spel på en månad. Jag vet hur ni vill resonera nu, jag hör er, jag lovar er, jag hör vad ni säger. Jag vet vilka det drabbar, till dom drabbade tränare kuskar ägarevill jag bara säga: ta det med ATG ! MEN när spelbolaget är OERHÖRT NONCHALANTA, arrangerar jackpot med uteblivandet av lördagslopp, det är för ÄCKLIGT mot seriösa spelare, och VDn som jag tycker har gett ett bra intryck, i expressenspod, har jag inte mycket för, för tillfället. Någon som är duktig på kampanjer, sätt igång, jag är den första som skriver upp mig, ni får gärna sätta igång mitt i vmiv75, det gör mig bara ännu gladare att avbryta mitt i tävlandet, och nej det går inte dåligt för mig, jag bara skiter i DET HÄR DUGER INTE Och VDn kan för övrigt kasta bort slipsen ta sig ner till studion och PRATA KLARSPRÅK HANS SKARPLÖTH och INGA JÄVLA BUDSKAP MELLAN RADERNA det får dig bara och framstå som SJÄLVGOD Senast redigerad av biddybye den 2016-10-08 klockan 18:22. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fattar inte det där som Skoglund ylade om nu, att "av spelsäkerhet" kan vi inte redovisa värdet efter fem avdelningar. Vadå spelsäkerhet? Är det farligt att berätta om något är värt 201 000 eller 500 000?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jag lägger ner!
För mycket skit med ATG för att tiden man lägger ner ska kännas motiverad. 20 timmar åt helvete...... Förmodligen ett bra beslut för plånboken också. När sjuorna väl suttit har det alltid varit några jävla finnar eller sydafrikaner som tagit mer än halva potten med sina subventionerade robotsystem. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#17 |
|
Går INTE! att lämna in DD heller ens spel i sista avdelningen... Nej, SPELMONOMOLET MÅSTE ÅT HELVETE!! IN MED SERIÖSA OCH FRAMFÖRALLT KOMPETENTA AKTÖRER SOM FÅR HANTERA DE STORA STRECKSPELEN PÅ MARKNADEN!!!!!!!!
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli Senast redigerad av Alanya den 2016-10-08 klockan 18:52. Anledning: felstavning |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lämnade in en vm-rad tidigt...anade att atg skulle få problem idag...jackpot o vm...blir många extra system som ska lämnas in.
DD: Tur det finns andra bolag...otur att inte DD-spiken Mellby Darling orkade hålla undan:-( |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Som limmar och nekar kunderna att lägga bets så fort man är vinnande...och ibland behöver man inte ens vara en vinnande kund för att bli portad |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Då det dessutom gäller streckspel såsom V75, V86 etc där spelarna spelar "mot varandra" lär dem ju knappast "Limma" någon... Enda skillnaden möjligen att återbetalningsprocenten skulle bli högre, och det vore inte mig emot... ATG är ett PAJASBOLAG som trots att de omsätter flera hundra miljoner i månaden inte kan tillhandahålla en fungerande sajt!? PINSAMT! är inte ens förnamnet!!!
|
|
|
|
#21 |
|
Jag är ganska säker på att det finns många "vinnare" här på Sharps, Dvs dom slapp förlora en massa pengar idag med tanke på resultaten. Grattis på er.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fler här som hade satt dubbeln om inte skiten var nere?
Tänkte lämna in 1. 8 2. 2,5,6,11,12 100kr insats.. 16 000 hade inte varit fel.. Aja inte hela världen men samtidigt otroligt irriterande.. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Och nu räddas ATG av tidernas största jackpot, 80 miljoner på 7rätt? På grund av det sjuka övervärdt lär man ju tyvärr få spela. Men sen blir det timeout fram till nyår för min del. Får väl iof se om det ens kommer gå att lämna in på deras skit sida. Den som sänkte sida idag lär ju göra det samma nästa helg.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Men här inne riktar vi ilska mot ATG, det blir lätt stämningsutjämnade när du lyfter fram positiva saker, försök hålla dig till ämnet så ilskan inte lägger sig. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Skrattar så tårarna flödar. Kul att du berättar det efteråt.
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Åter till ämnet, ATG behöver seriöst se över hela sitt IT system och jag är fortfarande inte ens nöjd med deras hemsida så har väl inga större förväntningar men... =) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1) |
||
|
|
|
|
|
|