|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ja, det där kan rädda dagen! Jag höll på att stänga av, men nu finns det en chans till revansch! Den ska Sjödén ha tack för - lajven kommenterade bara "vinner inte".
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jens så även att 3an blabla 8% vilket var mer rätt. 13 körde sönder 3an som hade vunnit med 3-5 längder annars.
Christoffer borde ha gett upp spetskörningen direkt när han ser att han i te kommer förbi. Men nejdå, fortsätter pressa så första 10 går på 1.12 Mkt hjärndöd människa |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
Svensk travsport är fantastisk. Den enda kusken som får hästarna att gå framåt fyllde 70-år för flera år sedan....Uhrberg, Untersteiner, Sjunnesson? Har de kommit i mål än?
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
Och ja han hade kunnat släppa med 3an. Men 13 SKA backa i det där läget och fatta att han är körd. |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ren stallkörning - Eriksson körde Björn Lindbloms andra häst, hade order att "döda" ledaren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+4) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Är det bara jag som tycker att Christoffer gjorde rätt som körde för spets? Sitter utvändigt ledaren från spår 13 redan efter halvvarvet med en hårdare häst.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Grattis Oscar..snyggt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oscar (+5) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Jag är salty för att 3 borde vunnit lätt utan kamikazekörningen,
Dvs min dubbel 3 mot 1-7 x 200 hade gått in. Till fint odds , det gjorde den inte :( men ändå. 8an tar man inte med , ens på 10 hästar. Björn hyrt in chrille för sönderkörning ? Såg att han kört tinamo jet endel
Senast redigerad av shjuve9le den 2016-10-12 klockan 21:58. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Fan! Åkte på spiken i sista också. Bägge spikarna jag åkte på idag tränas av Tarzan och de har satt på skor bak. Andra veckan i rad där jag endast åker på spikarna.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Vad gav DD:n? Typ 1 miljon gånger?
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Du är rolig du , hårdare häst ? Vars slutade han ? Vet att du vill busa när du skriver sådär för att jag pratar ner livssopan |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|