Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-25, 20:19   #16
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 115
Standard

Sega ut allihopa i guld. Möjligt att DTT tar spets initialt.

Senast redigerad av trance_error den 2016-10-25 klockan 22:05.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-25, 21:26   #17

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Normalt sett hade jag sagt 100% chanslös, men här är alla jordens sniglar med i samma lopp.
Kanske, inte snabb ut, men de flesta är ännu sämre.

Citat:
Ursprungligen postat av Nobelnalan Visa inlägg
Kan Rod Stewart ta ledningen i sista? Gått bra på sistone.....
Gammal 2016-10-25, 21:36   #18

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 273
Standard

Dreams take time har form! Frågan e om han inte släpper ändå. Blir farlig med klaff! Skulle Rod Stewart av någon anledning hitta till spets, så tror jag den vinner. Hästen är väldigt bra när den väl är i form.
Nobelnalan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-25, 21:57   #19

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2152
Standard

Lättlöst, Johnny är taggad igen. Tidigt initiativ och parkerar sig först.
forbidden_closet är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-26, 22:39   #20

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3138
Standard

10 Jairo i sjätte tror jag kommer sluta långt fram! Lite körning där framme så.... Mötte flera silverhästar sist och var endast slagen Augustus F som är favorit igen! Kan bli utgång på Lövgren alt lås med 5 Thaiger Exclusive (kanske även 4 Ymer Brick)

I femte tror jag Pepe Di Jesolo får sätta nosen först. Jag tror på hård öppning (tack Banks) och sen kan ingen stå emot honom på upploppet!

Hade Diva Deo som tidig o tänkbar spik, men hon verkar bli jättestor favorit. Känns aldrig bekvämt att spika i lärlingslopp, speciellt inte en som ser ut att bli så pass stor.... Men det kanske fortfarande är lite tidigt för att konstatera det?!

Lycka till alla!
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-27, 13:08   #21

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Aron Palema blåser väl fältet efter en vilsam inledning?

Senast redigerad av monimaker1 den 2016-10-27 klockan 13:14.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-27, 15:55   #22

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Vem sitter i ledning i avd 4?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-27, 17:16   #23

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1802
Standard

Piraten är så klar han ngnsin varit. Titta igenom hans senast starter så begriper den som inte är insatt varför. Möter en klass sämre hästar än vad han är själv förutom Mosaiqen, men där är form och läge helt fel. Johhny är nog väldigt mån om att visa sig från sin bästa sida nu när han får chansen igen bakom Piraten. Med tanke på hans inte allt för snälla styrningar med honom innan Johnny tog timeout så är det nog inte helt självskrivet att han är självskriven förstekusk.
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-27, 17:22   #24

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Takethem har aldrig torskat på jägersro och dansken kör i ett ruggigt flyt fördagen kul spik som 2a eller 3e handare.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-27, 18:15   #25

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Takethem har aldrig torskat på jägersro och dansken kör i ett ruggigt flyt fördagen kul spik som 2a eller 3e handare.
Slösa inte bort dina slantar, Takethem är en grymt bra häst men har ännu en liten bit kvar till Piratens klass. Lördagens klockrena tvilling är det dock.
Gammal 2016-10-27, 19:04   #26

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Om Piraten inte fått problem efter USA äventyret står han för klassen i det här gänget. Han har vunnit 6 lopp i år och tjänat 3 miljoner - dubbelt så mycket som Mosaique Face, som bara vunnit ett skitlopp i år.
Piraten går ut på passande lång distans och Johnny slipper lång resa. Banka in spiken!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-27, 19:07   #27

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Slösa inte bort dina slantar, Takethem är en grymt bra häst men har ännu en liten bit kvar till Piratens klass. Lördagens klockrena tvilling är det dock.
Måste bara ha med den på bongen.
Gammal 2016-10-27, 21:18   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om Piraten inte fått problem efter USA äventyret står han för klassen i det här gänget. Han har vunnit 6 lopp i år och tjänat 3 miljoner - dubbelt så mycket som Mosaique Face, som bara vunnit ett skitlopp i år.
Piraten går ut på passande lång distans och Johnny slipper lång resa. Banka in spiken!
Titta på de fem senaste starterna Piraten gjort.
I Rättvik med bakspår var det i princip preparare inför starten i Belgien. Detta iom läget, kusken och det faktum att Volstead hade toppläge. Piraten går urstarkt sista 800 från fjärde ut ute i tredjespår är en längd efter i mål med bäst fart över mållinjen. Volstead vinner och fick köra 12,7 f. 1000 i spets.

I Belgien gick sedan han grymt bra som tvåa efter en resa som gör det omöjligt att vinna. Veerbeck säger efter loppet att han skulle åka vart som helst i världen och köra Piraten. Kuriosa är att Verbeeck efter att han vann med Piraten som treåring sa att Poraten kommer sannolikt att vara som bäst vid åtta årsåldern precis som pappan Cool de Caux som Veerbeck körde.

Nästa start är Norrlands Grand Prix där han får lucka från rygg på Nuncio 10 meter före mål. Ser kalasfin ut.

I finalernas Master Trotters är det sedan ngt som är fel och det såg ut som att han skulle slå kusken ur vagnen innan start och det blev hejdlös galopp i starten. Hösten hade då inte galopperat på 3 år! Piraten åtgärdades efter starten och var fit for fight inför redan till USA.

För andra året i rad hade han otur i lottningen och fick ett omöjligt läge. Titta på loppet så ser ni vem som är hästen i loppet. Det är inte Resolve som med 10 enhandare från Svanen som vinner utan Piraten som har allt kvar i mål som fyra.

Nu på lördag möter han några habila guldhästar, Mosaiquen ur form och Takethat som är på väg upp. Men det är långt ifrån klassen på Piraten för dagen som nu äntligen om allt går som det ska kan få ett normalt lopp och visa att han är bättre än ngnsin.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gasellen (+5)
Gammal 2016-10-28, 11:06   #29

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

tänkte börja med Takter och avsluta med Takter..Vågar man spika hm hm ...
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 11:25   #30

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Jag slängde in min V75:a i går då jag ska bort idag. Jag spikade On Track Piraten, Bullyoung och Next To None Sib. Visst finns det motstånd mot de två sistnämnda, men Bullyoung är gynnad av distansen och vi vet inte hur Flemmings gillar tre varv, och Goopens riskerar att inte kunna ta sig förbi favoriten. NTNS gör ju sina bästa lopp i spets, men jag sätter min tilltro till att Björn får upp farten och lyckas ta sig förbi. I så fall har jag ett gott försprång mot övriga spelare. Lycka till!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td