Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-28, 13:57   #31
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
10 Jairo i sjätte tror jag kommer sluta långt fram! Lite körning där framme så.... Mötte flera silverhästar sist och var endast slagen Augustus F som är favorit igen! Kan bli utgång på Lövgren alt lås med 5 Thaiger Exclusive (kanske även 4 Ymer Brick)

I femte tror jag Pepe Di Jesolo får sätta nosen först. Jag tror på hård öppning (tack Banks) och sen kan ingen stå emot honom på upploppet!

Hade Diva Deo som tidig o tänkbar spik, men hon verkar bli jättestor favorit. Känns aldrig bekvämt att spika i lärlingslopp, speciellt inte en som ser ut att bli så pass stor.... Men det kanske fortfarande är lite tidigt för att konstatera det?!

Lycka till alla!
Diva Deo är bäst men kommer inte att få sitta ifred då Veijo vill se ett offensivt upplägg med Sundsvik Mayday. DD är alldeles för hårt streckad och det finns kul motbud som är närmast ostreckade. Tänker främst på 2,10,11,13,15.

Thaiger vinner förmodligen. Har höjt sig ett snäpp sedan han kom till PU och då var det ju en klart kapabel pålle redan innan. Men Ymer Brick ska köras i spets och det finns gott om formstarka speediga hästar som ännu är singelprocentare. Plockar med 9,10,12.

I V75-1 får det bli lås på 2 och 8. Mellby Drake är jättesusaren till 4%. Han var ju grym senast.

Flemming aviserar passivt upplägg med Slide So Easy då det vankas final i Silver. SSE är definitivt inte gynnad av distansen men med ett passande rygglöp så kan han städa av dessa. Uhrberg har kört Rapide Du Pommeau en gång tidigare och då blev det vinst. Tycker att den är streckvärd som singelprocentare. Heltäckt på tre med Bullyoung också.

Östergren ska köra i spets med Il Nostro. Var hamnar Johan med Rawindski? Tycker att Johans var lite sämre senast men nu blir det jänkarvagn och det låter ju spännande. Spikar ändå To Be Or Not To Be som ser helläcker ut. Det är väl ojämne Christoffer som är ett minus då.

Funderar på ett lås på 3 och 6 i V75-5. Kan bli att man plockar med någon till.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 15:07   #32
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Globalsatisfaction får man väl säga går ner rejält i klass nu även om Klass 1-loppet är grymt bra.
Spår 4 i volten får man väl hoppas är oddshöjande och det är ju intressant med Goop.

Jag är tveksam till att Augustus håller ut NTNS och ledaren får väl en rejäl tryckare i andravågen av Banks som vanligt oxå.

Dax för Pepe nu äntligen?
Skulle vara välförtjänt....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 17:03   #33
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Aron Palema kanon häst i form chans spik..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 17:50   #34
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Vilka skall man spika?

1) Förstahästar är 1,2,8
2) 5 Diva Deo är som en ny häst efter halsoperation. Erik A var imponerad efter segern i Mantorp
3) 12 Slide So Easy bfro kommer från fyra raka segrar. Flemming mycket uppåt!
4) 10 To Be Or Not To Be är fältets bästa häst. Men detta är lägsta klassen.
5) Garderas
6) 5 Thaiger Exclusiveär inte startsnabb. P Untersteiner tror han vinner från alla lägen. Jag återkommer med rapporter från några andra. Men inte ofta man hör sådant klartecken från Untersteiner.
7) 10 On Track Piraten har jag skrikit om här som klassen över alla andra - solklar spik. Men börjat fundera över garderingar.

Vilka 2-3 av dessa skall man spika? Blir att fundera över under kvällen/natten.
Men så har man ju även hustrun att ägna sig åt.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 18:37   #35
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 560
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vilka skall man spika?

1) Förstahästar är 1,2,8
2) 5 Diva Deo är som en ny häst efter halsoperation. Erik A var imponerad efter segern i Mantorp
3) 12 Slide So Easy bfro kommer från fyra raka segrar. Flemming mycket uppåt!
4) 10 To Be Or Not To Be är fältets bästa häst. Men detta är lägsta klassen.
5) Garderas
6) 5 Thaiger Exclusiveär inte startsnabb. P Untersteiner tror han vinner från alla lägen. Jag återkommer med rapporter från några andra. Men inte ofta man hör sådant klartecken från Untersteiner.
7) 10 On Track Piraten har jag skrikit om här som klassen över alla andra - solklar spik. Men börjat fundera över garderingar.

Vilka 2-3 av dessa skall man spika? Blir att fundera över under kvällen/natten.
Men så har man ju även hustrun att ägna sig åt.
En sån här omgång är det lätt att börja överanalysera och gå emot sina egna ideer efter att ha läst andras tankar. Tveka inte på OTP, den ska vinna, även om det aldrig är kul att sitta spik i sista. Thaiger Exclusive känns också som en bra spik. Det krävs lite kyla att avsluta med två spikar men jag är inne på att göra det om jag inte väljer att spika 4:an i första istället för Thaiger.
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 18:44   #36
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag slängde in min V75:a i går då jag ska bort idag. Jag spikade On Track Piraten, Bullyoung och Next To None Sib. Visst finns det motstånd mot de två sistnämnda, men Bullyoung är gynnad av distansen och vi vet inte hur Flemmings gillar tre varv, och Goopens riskerar att inte kunna ta sig förbi favoriten. NTNS gör ju sina bästa lopp i spets, men jag sätter min tilltro till att Björn får upp farten och lyckas ta sig förbi. I så fall har jag ett gott försprång mot övriga spelare. Lycka till!
Tanken är god.Men Björn skall nog vara försiktig med att ladda,annars har han ingen häst i mål vid toktempo.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2016-10-29 klockan 05:20.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 19:42   #37
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Är jag den enda som tror att PU har spetschans i första. Lär ju inte köras där men skulle vara kul med en lucka på upploppet.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 19:58   #38
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7826
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Är jag den enda som tror att PU har spetschans i första. Lär ju inte köras där men skulle vara kul med en lucka på upploppet.
Ja, jag tror du är en av dem. Känns som att gå över ån efter vatten.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 20:29   #39
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Björn
1,4,5,7,8
Flemming
3,5,10
Uhrberg
Pappa Unter
4,6,10

Skål och trevlig helg!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 20:36   #40
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

Fin form hos Goop, bara spika honom imorgon, men frågan är i vilket lopp? Hm hm
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 20:39   #41
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Fin form hos Goop, bara spika honom imorgon, men frågan är i vilket lopp? Hm hm
Solklart i avd 1. Överlägsen kuse som städar av motståndet. Finns en liten galopprisk men till 20% är det en bra spik.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 20:48   #42
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Stor chans att Björn vinner första men gör tvärtom. Tar massor. Spikar Rawindski och pepe
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 21:49   #43
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Jula Extrem i avd 5!? Känns som en vettig spik. Spår 5 och Björn Goop...
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 22:55   #44
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Ska bjuda på en riktig jackpotskräll: 14 Navaj Brodda i avdelning II.

Den satt fast med rubbet sparat i ett diamantstoförsök i lördags, har 2 av 4 med kusken, och Strumpans stallform har väl knappast gått någon förbi. I ett jämnt lärlingslopp (bakom favoriten, dvs) kan starka Navaj Brodda vinna lika gärna som någon annan i det här gänget. Med lite pace och klaff är det stenklart till 62 gånger fläsket!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
biddybye (+1)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-28, 23:07   #45
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 22
Sharp$: 273
Standard

Min polare en storvinnare på trav säger samma sak om navaj brodda..... Jag har kollat lopparkivet sedan i måndags och kommer inte strecka på nio hästar..... Rykten står på spel imorgon...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
Nobelnalan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td