Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-23, 17:31   #1
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

V75 Jägersro Mini Jackpott!


Startlistorna ute

Augustus F. Spets och sen förhoppningsvis slut som sist.

Ymer Brick på önskedistansen nu.

Senast redigerad av trance_error den 2016-10-23 klockan 21:34.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-23, 18:36   #2
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Globalsatisfaction får man väl säga går ner rejält i klass nu även om Klass 1-loppet är grymt bra.
Spår 4 i volten får man väl hoppas är oddshöjande och det är ju intressant med Goop.

Jag är tveksam till att Augustus håller ut NTNS och ledaren får väl en rejäl tryckare i andravågen av Banks som vanligt oxå.

Dax för Pepe nu äntligen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-23, 19:52   #3
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Ser ut att vara jämna och roliga lopp. Guld, Silver och Brons ser ut som riktiga getingbo. Aron Palema var ruggit fin sist och borde ha bra chans i första!

Och visst är Pepe värd en seger som Tirich nämner, men blir antagligen 2a från dödens igen...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-23, 22:08   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Avd1: Klass1 volt 2140

Även om Björn Goop inte kommer hitta till någon ledning från sitt fjärde spår, blir det mitt första streck i loppet. Hästen har varit ute i hårda 4 åringslopp. Björn upp.

Shelby Glide såg ju verkligen smällfin ut när han väl fick fritt efter vilsam resa i 4e inner, i ett klass 1 försök. Hästen är ok ut, men tål tuffa upplägg.

Tromb Access är lite svårbedömd för mig, troligtvis hade han velat ha en längre distans.

Skulle Adrian hitta mot förmodan till spets, skulle den kunna vara ett bud, men rankas ner på rankingen.

1. 3 åring, trivs i spets, blir ingen vila här, mandomsprovet.
2. Form, given.
3. Saknar troligtvis lite fart i kroppen över 2140, rankas ner, mött hårda hästar.
4. Enklare emot, goop upp, gett ett fint intryck, tipsetta
5. Ettrigt sto, nu mot grabbarna, kan hitta till spets, puro,
6. Lyckas lura 7an i voltningen? Bara om spets.
7. Kan öppna, duger inte, gillar inte intrycket, galopperar säkert.
8. 2 starter efter uppehåll, behöver hårdhet. Har sett smidig och fin ut.
9. Upp i klass, nja känslan är nej, men kan få en fin resa om överpace.
10. Fint sto, mot grabbarna nu, gillar verkligen henne, men fel läge, spännande och se.
11. Körs otroligt offensivt, har visat kapacitet, kan komma in i matchen, med lite tur.
12. Rejäl häst som får köra för bästa möjliga placering.

4-2-11-6-5-1-8-9-3-10-12-7

Senast redigerad av biddybye den 2016-10-23 klockan 22:13.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-23, 22:11   #5
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Globalsatisfaction får man väl säga går ner rejält i klass nu även om Klass 1-loppet är grymt bra.
Spår 4 i volten får man väl hoppas är oddshöjande och det är ju intressant med Goop.

Jag är tveksam till att Augustus håller ut NTNS och ledaren får väl en rejäl tryckare i andravågen av Banks som vanligt oxå.

Dax för Pepe nu äntligen?
Sylvester America sprtade sylvasst senast. Kraftigt på gång. Chansspik ??
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-23, 23:15   #6
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

5 Diva Deo i avd 2 vinner väl detta? Har sett rejäl och ärlig ut vid segrarna och har även körts till vinst av Linus i tidigare start. Spetsar med lätthet och sen är loppet över... söndagsspik.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-24, 06:33   #7
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 58
Sharp$: 719
Standard

Marta Chip & Napoleon C.D. spets och slut spikar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
biddybye (+5)
Karlsson73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-24, 09:36   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

On Track Piraten har toppchans. Bullyoung tänkbar spik. Thaiger Exklusive går ju kanonbra hos Peter. Vet dock inte om den tar spets här. Kul omgång.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-24, 11:40   #9
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

................................

Senast redigerad av trance_error den 2016-10-24 klockan 12:35.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-24, 12:17   #10
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Släpper Globals ledningen tro till Marta?
......nej möjligen tvärtemot
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-24, 12:19   #11
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Missade att det va volt

Senast redigerad av trance_error den 2016-10-24 klockan 12:35.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-24, 19:34   #12
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
5 Diva Deo i avd 2 vinner väl detta? Har sett rejäl och ärlig ut vid segrarna och har även körts till vinst av Linus i tidigare start. Spetsar med lätthet och sen är loppet över... söndagsspik.
Det ser verkligen ut som en bra chans håller med. Amphibians madness är ett roligt skrällbud. Apple Lee kanske slipper dojjorna nu. A la partenza gillar jag intrycket på, ska bli rolig och se. på gång.

Senast redigerad av biddybye den 2016-10-24 klockan 19:41.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-25, 00:20   #13
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Vad säger ni om Hamilton Noa i v75 3, häst nr 5.

kapacitetsmässigt, ser ut till och kunna en del, men ser superhetsig ut, stannar till lite över upploppet och när man ser den springa känns det som frambenen inte hänger med, nästan som om dom ska vika sig ner under hästen, obehagligt och se på med just den hetsiga uppsynen, samtidigt som det ser ut till vara en rejäl häst, som är vacker att titta på.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-25, 09:59   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Globalsatisfaction får man väl säga går ner rejält i klass nu även om Klass 1-loppet är grymt bra.
Spår 4 i volten får man väl hoppas är oddshöjande och det är ju intressant med Goop.

Jag är tveksam till att Augustus håller ut NTNS och ledaren får väl en rejäl tryckare i andravågen av Banks som vanligt oxå.

Dax för Pepe nu äntligen?
Augustus F. är rätt så snabb ut, har fått 3 lopp i kroppen nu skall vara ännu bättre säger tränaren.

Augustus F. har fått tre lopp i kroppen och kommer närmast från spetsseger från innerspår över kort distans. Exakt samma förutsättningar som bjuds på lördag.
- Jag skrattade högt när jag såg startspåret. Det är helt perfekt för honom. Om planen är att leda hela vägen? Det får du väl fråga Söderkvist (Stefan) som kör, men jag tycker att det borde vara hans plan. Hästen gillar ju att springa i ledningen så varför ”klydda” till det, som man säger här nere.
Är formen på topp nu?
- Den borde vara på väg dit. Han ska vara snäppet bättre än i förra loppet i alla fall. Han har ju vunnit på 1.11,0 utvändigt om ledaren mitt i vintern och gick 1.11,3 senast så jag hoppas att han kan springa minst lika fort på lördag.
”Klyddar” du till något i utrustningen?
- Jag tror inte det. Hästen har gått med öppet huvudlag i de här tre starterna, tidigare i år hade han halvstängt i några starter. Förmodligen får det öppna sitta kvar, han visade ju att han kan öppna lika snabbt med det senast. Vi har nästan alltid kört honom i vanlig vagn eftersom jag inbillat mig att han inte riktigt trivs i jänkarvagnen. Men det är inte otänkbart att vi testar den, det måste jag meditera lite över under veckan.

Senast redigerad av trance_error den 2016-10-25 klockan 10:07.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-25, 11:13   #15
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 22
Sharp$: 273
Standard

Kan Rod Stewart ta ledningen i sista? Gått bra på sistone.....
Nobelnalan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td