|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
![]() Dessutom har Johan bra form i hela stallet. Jag tycker Chosen One har visat jämn och bra form hela tiden, johan snackade om att han funderade på att byta ut jänkarbiken mot en vanlig vagn han tyckte Chosen one gör bättre lopp så. Så med andra ord bra form!
|
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Möjligt, men inte otänkbart att Jansson prickar bättre och tar en längd. Dessutom lillunters dystra v75 facit på det, segerlös snart ett halvår. Tycker pappas hästar känns intressantare, speciellt den på framspår. Där kan vi snacka rätt årstid...
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
där hittade du min chansspik Månprinsen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Victor AU ej optimal balans = minus
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Årstid ja, men voltstart nä. Galopper i de två senaste, usla tider 0 vinster på 7 försök, minst pengar i snitt på voltstartslopp tillsammans med Cab Hornline, minst pengar i loppet totalt. Känns tufft, eller?
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
Men jag kan ha misstolkat reglerna. |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Läste Lars Erlandssons analys. Aviserat med bakskor. Trivs dock på Eskilstuna 2/4
hugotheboss (+2) Senast redigerad av spalato den 2016-11-04 klockan 23:02. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Tufft och tufft, känns inte som ett gäng bombvinnare det här? Tycker det är en rätt öppen historia. Intressant även att fältets överlägset bästa kusk är så pass lite spelad från sitt bakspår med en häst som dom låter uppåt på.
mocka (+5) |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tobbe sa idag em på atg.se, att han kör med skor bak. Han trodde, att han skulle få bättre "skjut" från start.
hugotheboss (+2) |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
|