Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-04, 16:23   #31
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Känns som två väldigt klara i propulsion samt Bravo Navarone. PU dessutom påställd gällande Sambuco. Med tre spikar kan man heltäcka övriga 4lopp och hoppas på rejäla skrällar. Första loppet känns vidöppet...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 16:37   #32
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

RK King förlorar knappast om felfri. Spets och slut garanti. Garantin för fri avgång är dock inte lika stor. Propulsion är den andra megalampan,likväl lika stor segerchans då han troligen får överta spets men Rede`n baissade i Onsdags. Läge att fälla båda och satsa på miljonerna eller följa Harry och spika och satsa på en bussbiljett i pris
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 16:46   #33
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-1

Springspårshästarna 6 och 7 gynnas enormt av de två strykningarna. Vem kommer till spets - Johan eller Tobbe? Ledaren vinner ofta på Jägers. 1 Cab Hornline har chans om han får lucka. Peter U har valt 10 Snabba Cash framför 3. 10 gjorde skäl för namnet förra året. I år har det gått trögare. I de senaste starterna ser han dock allt bättre ut. Han blir min och kollektivets förstahäst.

Torbjörn lägger på skor bak på 7. Det kan ge bättre grepp i starten. Tobbe låter uppåt.

Ranking 10-7-6-1. Med 12 som förstareserv.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 16:49   #34
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1

Springspårshästarna 6 och 7 gynnas enormt av de två strykningarna. Vem kommer till spets - Johan eller Tobbe? Ledaren vinner ofta på Jägers. 1 Cab Hornline har chans om han får lucka. Peter U har valt 10 Snabba Cash framför 3. 10 gjorde skäl för namnet förra året. I år har det gått trögare. I de senaste starterna ser han dock allt bättre ut. Han blir min och kollektivets förstahäst.

Torbjörn lägger på skor bak på 7. Det kan ge bättre grepp i starten. Tobbe låter uppåt.

Ranking 10-7-6-1. Med 12 som förstareserv.
Det är Sundbyholm (Eskilstuna) som gäller imorgon. Jägersro var förra lördagen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 16:59   #35
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Känns som flerbongsläge i morgon eller att avstå spel. Såvida inte vädrets makter kan öka skrällfaktorn.
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 16:59   #36
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 111
Sharp$: 3906
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1

Springspårshästarna 6 och 7 gynnas enormt av de två strykningarna. Vem kommer till spets - Johan eller Tobbe? Ledaren vinner ofta på Jägers. 1 Cab Hornline har chans om han får lucka. Peter U har valt 10 Snabba Cash framför 3. 10 gjorde skäl för namnet förra året. I år har det gått trögare. I de senaste starterna ser han dock allt bättre ut. Han blir min och kollektivets förstahäst.

Torbjörn lägger på skor bak på 7. Det kan ge bättre grepp i starten. Tobbe låter uppåt.

Ranking 10-7-6-1. Med 12 som förstareserv.
Har hört fler säga att 7 gynnas men undrar hur? 6,7 behåller sina spår. 3 bhehåller sitt. I mina ögon gynnas 5 mest då det finns mer utrymme för den i volten. Sen inbillar jag mig att 1 inte blir lika stressad i starten eftersom det inte finns någon vid hans omedelbara sida? Lite spekulationer från en usel tippare men den stora frågan är hur 7 gynnas?
Bonbon är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 17:01   #37
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
RK King förlorar knappast om felfri. Spets och slut garanti. Garantin för fri avgång är dock inte lika stor. Propulsion är den andra megalampan,likväl lika stor segerchans då han troligen får överta spets men Rede`n baissade i Onsdags. Läge att fälla båda och satsa på miljonerna eller följa Harry och spika och satsa på en bussbiljett i pris
Alla siktar inte på att resa till Bahamas utan är nöjda med Södertälje (från Stockholm).

Idag redogjorde Redén i atg.se för tung träning med Propulsion inför resan till Paris för att kvala in till ett större lopp i slutet av januari. Resten av fältet kör för ett andrapris.

Veijo lät jättenöjd med R.K.King, bfro. Visst kan man gardera med sju streck. Men det är ganska snullet, när favoriten vinner.

Utdelningen höjs med några andra skrällar och jackpot.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 17:01   #38
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Jansson vinner sällan på V75 och i stort sett aldrig med egentränat. Annars hade Victor kunnat vara en vettig spik från spets.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+3)
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 17:05   #39
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Vad är Per L:s segerprocent på v75 senaste åren?...har för mig att den är väldigt låg...

https://www.travsport.se/licensinnehavare/visa/91416
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 17:05   #40
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Har hört fler säga att 7 gynnas men undrar hur? 6,7 behåller sina spår. 3 bhehåller sitt. I mina ögon gynnas 5 mest då det finns mer utrymme för den i volten. Sen inbillar jag mig att 1 inte blir lika stressad i starten eftersom det inte finns någon vid hans omedelbara sida? Lite spekulationer från en usel tippare men den stora frågan är hur 7 gynnas?
Eftersom det bara blir tre hästar i stället för fem innanför springspårshästarna behöver de inte vända upp lika snävt. Därmed gynnas 6 och 7 enormt i starten.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 17:16   #41
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Alla siktar inte på att resa till Bahamas utan är nöjda med Södertälje (från Stockholm).

Idag redogjorde Redén i atg.se för tung träning med Propulsion inför resan till Paris för att kvala in till ett större lopp i slutet av januari. Resten av fältet kör för ett andrapris.

Veijo lät jättenöjd med R.K.King, bfro. Visst kan man gardera med sju streck. Men det är ganska snullet, när favoriten vinner.

Utdelningen höjs med några andra skrällar och jackpot.
Börjar med att jobba in Eder och lite senare Önas Igor så kan det bli några krono r i alla fall
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 17:27   #42
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 476
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Bravo Navarone är klart utan galopp
Tror tvärtom: Att en felfri Djali Boko vinner, den är ju grym på distansen men galopprisken finns där. Hästen har sett enormt fin ut på senaste tiden. Jag chansspikar.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 17:43   #43
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Börjar med att jobba in Eder och lite senare Önas Igor så kan det bli några krono r i alla fall
Jag gillar din grundinställning. Lähdekorpis Eder Bob har det skrikits mycket om. Veijo gråter över bakspåret och siktar på pengar.
Önas Igor ser allt bättre ut men är också bortlottad. Här tror jag, att finske 3 Pascha Tilly med Ready Cash som pappa, vinner till 13 %.

Det finns många streckvärda hästar i avd II och IV med bra vinstchans med låg streckprocent. En jackpotomgång ger extra utdelning för sju rätt. Då behöver man inte jaga utopier.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 17:50   #44
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Tror tvärtom: Att en felfri Djali Boko vinner, den är ju grym på distansen men galopprisken finns där. Hästen har sett enormt fin ut på senaste tiden. Jag chansspikar.
Jag går emot er eftersom jag är riktigt motvalls kärring idag.
Bravo Navarone har vettigt spår och är i sjuhelsikes form. Djali Boko har efter knäoperationen återfått unghästformen. Men Carabinieri såg grym ut senast och vinner till 17 %.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mocka (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 17:51   #45
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Varenda jävel begriper väl att Örjan vinner avd 6 med Pokemon Ås till löjliga procent för att vara Örjan? Överspelade finnen har inte visat något extra på sistone och både Jorma och Gastillman där framme borgar för tempo.
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td