Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-12, 13:02   #61
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Hellvette!!!! Nu har dom strukit 9 och 10 i V75-6. Då får jag in 3 och 11 som reserver. De "onödiga" strecken hade jag behövt i något annat lopp.

Fast det är ju genom sådana här strykningar folk har fått in miljonvinster. Alltså genom sanslös tur och inte skicklighet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:04   #62
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Som jag uppfattade intervjun i atg.se igår em var han rejält uppåt om Angle men mer försiktigt positiv om norskägde Montdore. Han sa i övrigt de där flosklerna tränare säger, som ägarna vill höra.

Jag håller med Helge och er andra, som säger att man ska se upp med de Berghtränade hästarna. De är på väg uppåt efter den långa nedgången i och med flytten. Bergh vinner just nu lopp i parti och minut.
Vet inte om jag håller med. Tycker att många av hans hästar fortfarande ser formlösa ut, enbart sega, eller tokgalopperar när som helst i loppen. Nu kommer Robert Bergh att få väldigt mycket gratis idag på Bergsåker, eftersom alla Norrlandskuskarna böjer sig framåt och ger bort loppen till honom, som de har gjort de senaste 15 åren (ränderna går aldrig ur), så det kanske inte gör något att hästarna inte är riktigt i form, han lär vinna några lopp ändå, efter att ha kört fram och fått överta ledningen utan strid.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:06   #63
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 497
Sharp$: 3975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nä hörrni. Bergh åker inte till sin gamla hemmabana för att fisa runt och mysa i sin nya
husbil.
Lär vara dunderladdat på alla kanter, mig lurar du inte.


Sannolikheten att Bergh vinner med Donna Mearas idag är lika stor som att han skulle använda Schampo när han står och duschar

Däremot tror jag han har ruskigt bra chans med Montdore förutsatt att den inte behöver gå med skor..
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:07   #64
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 297
Sharp$: 1106
Standard

Picasso struken
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:12   #65
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
En säger så här om banan 13:00 från SS gratis stallbacksrapport.

Märkligt. Dålig stil.

5 hästar anmäld bfro. De kommer alltså att ändra, innan start? För att förvilla spelarna?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:14   #66
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Märkligt. Dålig stil.

5 hästar anmäld bfro. De kommer alltså att ändra, innan start? För att förvilla spelarna?
Vissa är väl så beroende av att gå med den balansen så de anmäler väl det, och ja sedan lyser det rött som fan 16:31 typ...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:18   #67
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Sannolikheten att Bergh vinner med Donna Mearas idag är lika stor som att han skulle använda Schampo när han står och duschar

Däremot tror jag han har ruskigt bra chans med Montdore förutsatt att den inte behöver gå med skor..
Jaså? Varför? Själv funderade jag på att spika men valde att gardera då jag hade bättre bud och sedan var värdet i att gardera men faktum är att jag tror att Bergh har duktig chans från spets och missar han spets lär han omgående ta sig ut för att överta. Sedan får vi se om det blir för långt fram beroende på hur mycket han får fuska bort! 1.15 kanske räcker?

Donna SKA vara favorit men i nuläget lite väl stor sådan.... Chanslös? Knappast....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:21   #68
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Märkligt. Dålig stil.

5 hästar anmäld bfro. De kommer alltså att ändra, innan start? För att förvilla spelarna?
Av hans egna bara Hot Pride anmäld ¢c, resten cc. Är ju hans personliga åsikt.
Är ju inte ovanligt att tränare har helt olika åsikter.
Men en timme innan spelstop ska det vara anmält, så än finns tid att ändra utan att vi ska gnälla. Kan tänka det idag anmäls mer ¢¢ i alla varianter i hopp om att kunna köra så innan man vet, lurigt med banan.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:26   #69
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 497
Sharp$: 3975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jaså? Varför? Själv funderade jag på att spika men valde att gardera då jag hade bättre bud och sedan var värdet i att gardera men faktum är att jag tror att Bergh har duktig chans från spets och missar han spets lär han omgående ta sig ut för att överta. Sedan får vi se om det blir för långt fram beroende på hur mycket han får fuska bort! 1.15 kanske räcker?

Donna SKA vara favorit men i nuläget lite väl stor sådan.... Chanslös? Knappast....
Det säger sig självt, det är fortfarande en orutinerad 3 åring på V75.

När det inte ens är spetsgaranti samt att jag vet att den inte kommer få sitta i spets och trolla bort ett varv med Kaj på utsidan så anser jag den chanslös.

Är det nån man ska ha med på kupongen istället så är det isf Racer Rose som känns hyperintressant idag
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:30   #70
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Det säger sig självt, det är fortfarande en orutinerad 3 åring på V75.

När det inte ens är spetsgaranti samt att jag vet att den inte kommer få sitta i spets och trolla bort ett varv med Kaj på utsidan så anser jag den chanslös.

Är det nån man ska ha med på kupongen istället så är det isf Racer Rose som känns hyperintressant idag
Det är en mycket bra treåring och såhär sent på säsongen spelar det lite mindre roll. Många treåringar har vuxit och fått hårdhet så om dom är tre eller fyra år är av liten betydelse. Gänget på framspår matchar den lätt. Frågan är om bakspår hinner ikapp... Jag tror och hoppas på det!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:37   #71
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Det är en mycket bra treåring och såhär sent på säsongen spelar det lite mindre roll. Många treåringar har vuxit och fått hårdhet så om dom är tre eller fyra år är av liten betydelse. Gänget på framspår matchar den lätt. Frågan är om bakspår hinner ikapp... Jag tror och hoppas på det!
Det går ju att kolla hur gamla dom egentligen är.

Annars gissar man att det har mindre betydelse.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 13:40   #72
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 497
Sharp$: 3975
Standard

Det blir nog ingen bra dag för Bergh. Skor runt om på både Donna och Montdore vilket gör dom helt chanslösa...
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 14:00   #73
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7870
Standard

Jag har 9 hästar mot Donna Mearas.Det om något är klartecken på att hon vinner med ca ett halvt upplopp
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 14:10   #74
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Bergh kör i ilska.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 14:11   #75
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 497
Sharp$: 3975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag har 9 hästar mot Donna Mearas.Det om något är klartecken på att hon vinner med ca ett halvt upplopp
Det är ett skämt att hon är spelad till nästan 40%...här är spelarna helt fel ute.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td