Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-19, 09:00   #31
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tidig inlämning då jag ska iväg på Rock At Sea. Jag spikar Armani V.P. och Fossens Bonus och hoppas att bägge två lyckas ta spets i sina respektive lopp.
Armani kan gå men Fossens? Från vinnarhålet? För Magnus släpper väl, så fort det är möjligt?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 09:06   #32

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Tror man kan börja med att spika Thai Broadway, toppform på den. Lycka Till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 09:09   #33

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Twister BI roligt spik bra häst bra kusk.
Bra häst, men ruskigt ojämn och överskattad kusk. Körs Dragster i ledning, Cruzado i dödens och Twister i dennes rygg? Kan gå på det scenariot, knäckefrågan är om Roger släpper till Cruzado eller ej. Twister chanslös från dödens känns det som va?
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 09:35   #34
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1307
Standard

Någon som har koll på banunderlaget ?

Går det att köra på valfri balans ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 09:40   #35

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Twister BI roligt spik bra häst bra kusk.
Ha så roligt i ytterligare nio timmar med Twister BI.
Hoppas du hittar på något annat roligt i kväll, när loppet slutar som i Örebro senast. Eller kom ner på jorden före V75-inlämning.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 11:29   #36

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

doob's bästa....

Veckans bästa spik:
1 Stan Libuda är inte ens favorit och 19% är helt galet! Folk är fulla! Detta är spets och slut! I särklass omgångens bästa alla kategorier!

Veckans näst bästa spik:
2 Tripolini V.P. har lika bra chans som Stan men blir näst bästa spik pga 49% på strecken. Värderingen ok dock!

Veckans lås:
9 Cruzado Dela Noche/10 Twister Bi som är huvudet högre än det decimerade packet! Högt värde på Twister! Cruzado fick det kört i halsen sist och 63% är idiotiskt mycket!

Veckans ångvält:
Blir inte en häst utan en helgardering! 2 Treasure Kronos till 71% är galet! Tredjehandaren 4%!! Det är INTE korrekt och måste utnyttjas! Se upp för 6 Amalie Bork!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 12:13   #37

Standard

Det är inte särskilt trångt med travinlägg på detta forum idag.
Jag har bett min bank att bereda plats på mitt konto inför dagens förväntade storvinst.
Så här blev mitt bolagssystem:

1) 4 r9-1 (4 Thai Broadway har gjort tre starter i år. Senast på Romme satt han instängd i vinnarhålet med Örjan/Volstead utanför. Thai gick i mål med alla krafter kvar. Det blev ett perfekt preparé så att norske ägaren idag får glänsa i vinnarcirkeln. Favoriten 9 Ivar Sånna var mycket bra när han slog Mosaique Face i SM på Åby. Jag vet inte om det loppet tog hårt på honom för han såg rent ut dålig ut senast mot skräpmotstånd. 3 Nato Dream tar ledningen och släpper till 4 Thai Broadway, som inte förlorar i ledningen mot favoriten i dödens)

2) 1,2,3,5,7,9,10,12 r8-4 (spika inte favoriten 1 Calizza Boko. Björn har chans att nå ledningen med 3 Ragazza da Sopra och streckas därför. 9 Sambuco är en trög häst, som behöver körspö - skor bak och jänkarvagn. Låg klass på loppet - skall garderas)

3) 2 r7-10 (dagens största favorit 2 Treasure Kronos har dragit kanonspår på sprint - SoS. Tråkig men säker vinnare. Värsta hotet 7 Otrobanda är snabb från start men når inte ledningen och får det svårt. Ostreckade 10 Gematria tar tredjeplatsen)

4) 1,2,3,5,7,8,9,12 r10-4 (gardera)

5) 2,3,5,7,9,12 r10-1 (storfavoriten 2 Tripolino körs till spets och har därmed jättechans. 3 Fossens Bonus är klar för finalen och går med skor bak. Här måste det skrälla - gärna 5 Time Machine som äntligen får en bra kusk - för att jag ska få någon utdelning)

6) 9 r10-2 (strykningarna gör loppet till en lätt match för storfavoriten)

7) 1,2,3,4,5,6,9,10 r7-8 (det här ett knepigt lopp, där svenska och norska spelare skiljs åt med strecken. 1 tar ledningen och körs bff. Veijo kommer med en enda häst från Åby 10 Conny Sisu. Bortglömde 9 Juvels Boy är mycket bättre än spelarna tror)

Kostar 1536:-. Lycka till!
Gammal 2016-11-19, 12:20   #38

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 554
Standard

Tror aldrig jag varit med om att man kan "köpa" omgången med alla hästar för drygt 4,5 miljoner kronor (8x12x12x10x11x7x10). Med tanke på några starka favoriter så kan man frysa fisk med Bjerkeomgången. Vi kan redan nu kan räkna in en saftig jackpot till Valla nästa helg. Står över idag och börjar kolla på listorna dit istället.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 12:25   #39

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Armani kan gå men Fossens? Från vinnarhålet? För Magnus släpper väl, så fort det är möjligt?
Nej Fossen kommer troligen inte gå optimalt i dag i balans. De siktar på finalerna nästa lördag.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 12:26   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Tror aldrig jag varit med om att man kan "köpa" omgången med alla hästar för drygt 4,5 miljoner kronor (8x12x12x10x11x7x10). Med tanke på några starka favoriter så kan man frysa fisk med Bjerkeomgången. Vi kan redan nu kan räkna in en saftig jackpot till Valla nästa helg. Står över idag och börjar kolla på listorna dit istället.
Jo men tyvärr är det finaler på Valla och det brukar inte vara upphetsande om man söker högutdelande omgångar.....
Gammal 2016-11-19, 12:28   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
doob's bästa....

Veckans ångvält:
Blir inte en häst utan en helgardering! 2 Treasure Kronos till 71% är galet! Tredjehandaren 4%!! Det är INTE korrekt och måste utnyttjas! Se upp för 6 Amalie Bork!

Spännande idé med danskan 6 Amalie Bork, som skickas ensam från stallet. Hon har tjänat 1,3 miljoner och vunnit mer än varannan start. Jag tror jag gör ett system och streckar i V75-3 nr 2,6,7,9 och 10. Tack doob för idéen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10)
Gammal 2016-11-19, 12:28   #42

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det är inte särskilt trångt med travinlägg på detta forum idag.
Jag har bett min bank att bereda plats på mitt konto inför dagens förväntade storvinst.
Så här blev mitt bolagssystem:

1) 4 r9-1 (4 Thai Broadway har gjort tre starter i år. Senast på Romme satt han instängd i vinnarhålet med Örjan/Volstead utanför. Thai gick i mål med alla krafter kvar. Det blev ett perfekt preparé så att norske ägaren idag får glänsa i vinnarcirkeln. Favoriten 9 Ivar Sånna var mycket bra när han slog Mosaique Face i SM på Åby. Jag vet inte om det loppet tog hårt på honom för han såg rent ut dålig ut senast mot skräpmotstånd. 3 Nato Dream tar ledningen och släpper till 4 Thai Broadway, som inte förlorar i ledningen mot favoriten i dödens)

2) 1,2,3,5,7,9,10,12 r8-4 (spika inte favoriten 1 Calizza Boko. Björn har chans att nå ledningen med 3 Ragazza da Sopra och streckas därför. 9 Sambuco är en trög häst, som behöver körspö - skor bak och jänkarvagn. Låg klass på loppet - skall garderas)

3) 2 r7-10 (dagens största favorit 2 Treasure Kronos har dragit kanonspår på sprint - SoS. Tråkig men säker vinnare. Värsta hotet 7 Otrobanda är snabb från start men når inte ledningen och får det svårt. Ostreckade 10 Gematria tar tredjeplatsen)

4) 1,2,3,5,7,8,9,12 r10-4 (gardera)

5) 2,3,5,7,9,12 r10-1 (storfavoriten 2 Tripolino körs till spets och har därmed jättechans. 3 Fossens Bonus är klar för finalen och går med skor bak. Här måste det skrälla - gärna 5 Time Machine som äntligen får en bra kusk - för att jag ska få någon utdelning)

6) 9 r10-2 (strykningarna gör loppet till en lätt match för storfavoriten)

7) 1,2,3,4,5,6,9,10 r7-8 (det här ett knepigt lopp, där svenska och norska spelare skiljs åt med strecken. 1 tar ledningen och körs bff. Veijo kommer med en enda häst från Åby 10 Conny Sisu. Bortglömde 9 Juvels Boy är mycket bättre än spelarna tror)

Kostar 1536:-. Lycka till!
''

"Tråkig men säker vinnare." finns inga sådana. Jo tråkiga kanske men inte säkra.
Migge (+5)
Gammal 2016-11-19, 12:31   #43

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Spännande idé med danskan 6 Amalie Bork, som skickas ensam från stallet. Hon har tjänat 1,3 miljoner och vunnit mer än varannan start. Jag tror jag gör ett system och streckar i V75-3 nr 2,6,7,9 och 10. Tack doob för idéen.
Har väll aldrig mött liknande motstånd som idag. Troligen kommer 2-3 hästar i detta fällt springa åttor kring henne.
Gammal 2016-11-19, 12:47   #44

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1397
Standard

Citat:
Tror man kan börja med att spika Thai Broadway, toppform på den. Lycka Till!
Jag kan vara fel ute..men tycker att Ivar Sånna är stenklar här.
Thai verkar vara en "norrman som bara går i Sverigehäst" Har inte vunnit i Norge sen 2014.
Gått på "suttit fast sett fantastisk ut" skrik förut.
Citat:
Har väll aldrig mött liknande motstånd som idag. Troligen kommer 2-3 hästar i detta fällt springa åttor kring henne.
=kanske ,men en unghäst med bäst seger% i loppet (52%)vunnit på bra tider ,streckad på 2 %....kan vara ett drag...
lycka till
mackpeter (+2)

Senast redigerad av Lazze den 2016-11-19 klockan 12:52.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 13:08   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
''

"Tråkig men säker vinnare." finns inga sådana. Jo tråkiga kanske men inte säkra.
Självklart finns i realiteten inga "säkra vinnare" på förhand. Men det var min bedömning kl 10.30 i morse, när mitt bolagssystem lämnades in.
Mitt privata system, som inlämnas kl 16.15 kommer att i V75-3 ha följande streck 2,6,7,9 och 10 efter att jag lyssnat på Christoffer Eriksson, doob,, Peter Untersteiner, Frode Hamre samt en god vän som är kommentator i Oslo. Dessutom har jag kollat i lopparkiven. Det är tre timmar kvar att fatta slutgiltiga beslut. Lycka till om du har några idéer!

Jag har kollat dina senaste inlägg och konstaterar, att de inte innehåller något eget förslag till streck mer än avslag på Fossens Bonus.
hugotheboss (+2)
Svara

td