|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tror man kan börja med att spika Thai Broadway, toppform på den. Lycka Till!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bra häst, men ruskigt ojämn och överskattad kusk. Körs Dragster i ledning, Cruzado i dödens och Twister i dennes rygg? Kan gå på det scenariot, knäckefrågan är om Roger släpper till Cruzado eller ej. Twister chanslös från dödens känns det som va?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Någon som har koll på banunderlaget ?
Går det att köra på valfri balans ? |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
doob's bästa....
Veckans bästa spik: 1 Stan Libuda är inte ens favorit och 19% är helt galet! Folk är fulla! Detta är spets och slut! I särklass omgångens bästa alla kategorier! Veckans näst bästa spik: 2 Tripolini V.P. har lika bra chans som Stan men blir näst bästa spik pga 49% på strecken. Värderingen ok dock! Veckans lås: 9 Cruzado Dela Noche/10 Twister Bi som är huvudet högre än det decimerade packet! Högt värde på Twister! Cruzado fick det kört i halsen sist och 63% är idiotiskt mycket! Veckans ångvält: Blir inte en häst utan en helgardering! 2 Treasure Kronos till 71% är galet! Tredjehandaren 4%!! Det är INTE korrekt och måste utnyttjas! Se upp för 6 Amalie Bork!
|
|
|
|
#37 |
|
Det är inte särskilt trångt med travinlägg på detta forum idag.
Jag har bett min bank att bereda plats på mitt konto inför dagens förväntade storvinst. Så här blev mitt bolagssystem: 1) 4 r9-1 (4 Thai Broadway har gjort tre starter i år. Senast på Romme satt han instängd i vinnarhålet med Örjan/Volstead utanför. Thai gick i mål med alla krafter kvar. Det blev ett perfekt preparé så att norske ägaren idag får glänsa i vinnarcirkeln. Favoriten 9 Ivar Sånna var mycket bra när han slog Mosaique Face i SM på Åby. Jag vet inte om det loppet tog hårt på honom för han såg rent ut dålig ut senast mot skräpmotstånd. 3 Nato Dream tar ledningen och släpper till 4 Thai Broadway, som inte förlorar i ledningen mot favoriten i dödens) 2) 1,2,3,5,7,9,10,12 r8-4 (spika inte favoriten 1 Calizza Boko. Björn har chans att nå ledningen med 3 Ragazza da Sopra och streckas därför. 9 Sambuco är en trög häst, som behöver körspö - skor bak och jänkarvagn. Låg klass på loppet - skall garderas) 3) 2 r7-10 (dagens största favorit 2 Treasure Kronos har dragit kanonspår på sprint - SoS. Tråkig men säker vinnare. Värsta hotet 7 Otrobanda är snabb från start men når inte ledningen och får det svårt. Ostreckade 10 Gematria tar tredjeplatsen) 4) 1,2,3,5,7,8,9,12 r10-4 (gardera) 5) 2,3,5,7,9,12 r10-1 (storfavoriten 2 Tripolino körs till spets och har därmed jättechans. 3 Fossens Bonus är klar för finalen och går med skor bak. Här måste det skrälla - gärna 5 Time Machine som äntligen får en bra kusk - för att jag ska få någon utdelning) 6) 9 r10-2 (strykningarna gör loppet till en lätt match för storfavoriten) 7) 1,2,3,4,5,6,9,10 r7-8 (det här ett knepigt lopp, där svenska och norska spelare skiljs åt med strecken. 1 tar ledningen och körs bff. Veijo kommer med en enda häst från Åby 10 Conny Sisu. Bortglömde 9 Juvels Boy är mycket bättre än spelarna tror) Kostar 1536:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tror aldrig jag varit med om att man kan "köpa" omgången med alla hästar för drygt 4,5 miljoner kronor (8x12x12x10x11x7x10). Med tanke på några starka favoriter så kan man frysa fisk med Bjerkeomgången. Vi kan redan nu kan räkna in en saftig jackpot till Valla nästa helg. Står över idag och börjar kolla på listorna dit istället.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Spännande idé med danskan 6 Amalie Bork, som skickas ensam från stallet. Hon har tjänat 1,3 miljoner och vunnit mer än varannan start. Jag tror jag gör ett system och streckar i V75-3 nr 2,6,7,9 och 10. Tack doob för idéen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
"Tråkig men säker vinnare." finns inga sådana. Jo tråkiga kanske men inte säkra. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Har väll aldrig mött liknande motstånd som idag. Troligen kommer 2-3 hästar i detta fällt springa åttor kring henne.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
Citat:
Thai verkar vara en "norrman som bara går i Sverigehäst" Har inte vunnit i Norge sen 2014. Gått på "suttit fast sett fantastisk ut" skrik förut. Citat:
lycka till Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) Senast redigerad av Lazze den 2016-11-19 klockan 12:52. |
|||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Mitt privata system, som inlämnas kl 16.15 kommer att i V75-3 ha följande streck 2,6,7,9 och 10 efter att jag lyssnat på Christoffer Eriksson, doob,, Peter Untersteiner, Frode Hamre samt en god vän som är kommentator i Oslo. Dessutom har jag kollat i lopparkiven. Det är tre timmar kvar att fatta slutgiltiga beslut. Lycka till om du har några idéer! Jag har kollat dina senaste inlägg och konstaterar, att de inte innehåller något eget förslag till streck mer än avslag på Fossens Bonus. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
||
|
|
|
|
|
|