|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 23 november
Är Veijo klar i första eller vad säger ni?
Enklare emot för RKKing denna gång jmf med senast när han hoppade bort sig som stor V75-favorit? Lite väl mycket % på Furious Francis, inte vinner han väl detta 5 av 10 gånger? Tufft med Tudor Kronos på även han över 50% trots bakspår och yngst i fältet? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tänker gardera R.K.King då jag har lite förkärlek till 12.Fancy Flair som har strålande form.
|
|
|
|
#3 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
48% på en av Sveriges sämsta kuskar, med minimal chans att spetsa.
STENKLAR !!! Citat:
|
|
|
|
#4 |
|
Efter fem raka veckor med minst 7 rätt (varav 2 st åttor) på V86 så provar jag att starta ett lag på tillsammans. Hoppas att formen håller i sig och att fler vill ta del av den!
10 stk andelar x 250kr (max 2) https://tillsammans.atg.se/inbjudan/MTY5-37GC-28466 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
11 Kan Ha, kan få fin resa med smyg-Örjan. Nu nedstruken ett hack också
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
draget ikväll PHILISTINE FACE
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
4:e starten nu för P Untersteiner. Tidigare gått mkt bättre på volt än på auto. Mamman Raja Mirchi. Det finns en del att ta på, speciellt i ett lopp där många s k experter rekommenderar helgardering.
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lite inne på Statistik-Jens linje att Return to Sweden är underspelad. Hästen gick väldigt bra på upploppet senast, spurtade till trea när hästen stod i över hundra gånger på vinnarspelet. Nu verkar det bli skoryck också jämfört med senast när det var skor. Har även varit före exempelvis Young Farmer i mål tidigare. Tar man en del hästar i loppet så ska inte Return to Sweden glömmas tycker jag!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Den där Return to Sweden förstår jag inte riktigt skriket om, har gnetat på i över 100 starter för den där halvmiljonen och någon seger mot sånt här motstånd kan jag inte se framför mig. En som är bortglömd på riktigt i loppet är däremot Red hot snapper, det luktar rygg ledaren och slut tycker jag!
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Va i helvete gör idioten Andre Eklundh? Vilket kräk
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Johan U din jävla dåre!!!! Fy fan mot spelarna!!! Avstängning
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Men kamma dig, tror du han ville ha det där tempot?
|
|
|
|
#21 |
|
Nu håller man tummarna att man bränner i ett lopp där det blir en värdig vinnare. Inte fan vill man sitta med 7 rätt pga en idiotjävel som förstörde loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Men ge dig. Har du ens varit inom hundra meters radie av ett par tömmar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+1) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Men herregud 😢 kul start
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Käft på dig, skiter i va han ville ha eller inte ha. Det var han som körde fanskapet, har gott om tid på sig o sakta ner hästfan när det är 2640. Riktig amatör, har du nån gång sett en toppkusk göra något liknande? De vet vad de sysslar med.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tomas Pettersson satt bra på det innan han körde in i väggen.
Känns ju lite sådär att en skenande häst ska få förstöra hela loppet? Blir totalt omöjligt att räkna på. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Man undrar hur unersteiner tänker i sista sväng när han inte kör på innern runt sista sväng. Måste trott att felicia skulle tvärstanna
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nu är det ju djur som springer och inte maskiner. Formel 1-bilar går för övrigt också sönder ibland.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nu blev jag glad igen! Härligt Björn! Mycket oväntat att han skulle vinna på det sättet, fan va grymt.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Det var mäktigt att se. Spets och Slut med stora S.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Till er nötter här på forumet som tror jag måste skriva för att det ska passa er i smaken. Ni är fullständigt rubbade. Detta är ett forum, jag har rätt att kritisera hästar/kuskar hur fan jag än vill, speciellt när jag är uppenbart frustrerad över att ha spruckit i första loppet.
Man skulle tro ni är ett gäng kärringar herregud. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Jag sprack också i första loppet. Sånt händer. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Att kalla en kusk för kräk på grund av en styrning är aldrig rimligt och säger mer om dig än någon annan. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
I detta fall hade jag garderat första loppet och trodde jag satt säkert. Resten av systemet kändes riktigt bra också, hade höga förvätningar denna gång vilket jag normalt sett aldrig brukar ha.. Kunde aldrig föreställa mig en sådan öppning, det är extremt ovanligt att se på v75/v86 speciellt över den distansen. Kom som en chock. Sen känns det alltid bättre att rikta kritiken mot kusken än på hästen, det måste ni kunna inse själva också.. Tror knappast Andre Eklundh läser detta forum så vem bryr sig att jag kalla honom för kräk, herregud.. Senast redigerad av Cyran den 2016-11-23 klockan 21:04. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Men herrejävlar vilket lallande!! Var det verkligen Sveriges samlade kuskelit i detta lopp?
Cyran (+1) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Herrejävlar 78 system som återstår efter 4 lopp haha. Hoppas verkligen det blir jackpot så vi får en saftig pot till nästa vecka.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Banned
|
Citat:
Men va bra, de kör skiten ur sig där framme! Och favoriten sätter sig i vinnarhålet! fan, tror kontio att han kör på Åby eller!? Och vad gör Kihlström i det läget..? Kör invändigt! *suck |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hehe taktikern Ingves. Svarar den som vill svara ut storisen bara för att inte stöta sig med Veijo
Senast redigerad av sigh den 2016-11-23 klockan 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Jorma går bort helt och hållet, där är det nog dags för livslång semester. Tack för allt och 10k+ segrar men det går inte att pausa tiden. Det ena felbeslutet efter det andra, känns som det går lite för fort för honom. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dd
Låter som det kan bli körning i dd1 och då kliver hank von håleryd in i matchen till slut. Bonbon mearas tror jag kan få fuska bort en bit och rinner undan från spets rak dd till runt 30ggr testas |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Johan har inte sin bästa dag i sulkyn och körde märkligt även här enligt mig. Hästen var dock ruggig. det är bra skalle på den
Altoc (+3) |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dags för Erik att ta en seger nu. Största plusset är spår 5 tack vare strykningen. Överlägset bästa spåret på Solvalla 2140a. 13.3% seger jämfört med 11% för spår 4 och 8% för spår 6.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Det var som fan, mycket snyggt av Goopen!
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Fan vad bra han är vår Björn. Fick runda en iskall Jorma och ändå gick det vägen.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
bonbon lite väl het i spets, Men basic var oväntat bra efter vila med skor
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Detta kommer Jens skriva om nästa vecka :P Basic var favorit på V86an men tredjehandare på vinnare/dubbeln. Oddset ökade ovanligt mycket, upp till 5,6!! Mycket sällan en storfavorit (om än knapp) vinner till 5,6x pengarna.
|
|
|
|
|
|
|
|