Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-23, 20:46   #31

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Det var mäktigt att se. Spets och Slut med stora S.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 20:47   #32

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Till er nötter här på forumet som tror jag måste skriva för att det ska passa er i smaken. Ni är fullständigt rubbade. Detta är ett forum, jag har rätt att kritisera hästar/kuskar hur fan jag än vill, speciellt när jag är uppenbart frustrerad över att ha spruckit i första loppet.
Man skulle tro ni är ett gäng kärringar herregud.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 20:49   #33

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Till er nötter här på forumet som tror jag måste skriva för att det ska passa er i smaken. Ni är fullständigt rubbade. Detta är ett forum, jag har rätt att kritisera hästar/kuskar hur fan jag än vill, speciellt när jag är uppenbart frustrerad över att ha spruckit i första loppet.
försöker bara lära dig lite om trav. verkar som du inte vet så mycket.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 20:50   #34

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Citat:
Du har all anledning att tycka och uttrycka vad du vill. Men då måste du ju kunna ta att få mothugg också. Som du själv sa, så är detta ett forum. Det gäller åt båda hållen.

Jag sprack också i första loppet. Sånt händer.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 20:52   #35

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2747
Standard

Citat:
Visst får du gnälla på kuskar, men att klaga på en situation som inte går att påverka är knappast särskilt vettigt. Du kan ju skylla på att månen inte stod i rätt fas också... Det vore ungefär lika konstruktivt.

Att kalla en kusk för kräk på grund av en styrning är aldrig rimligt och säger mer om dig än någon annan.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 21:03   #36

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Visst får du gnälla på kuskar, men att klaga på en situation som inte går att påverka är knappast särskilt vettigt. Du kan ju skylla på att månen inte stod i rätt fas också... Det vore ungefär lika konstruktivt.

Att kalla en kusk för kräk på grund av en styrning är aldrig rimligt och säger mer om dig än någon annan.
Gråt lite mer! Fyfan för sån kärringa känslighet. Har du aldrig blivit riktigt förbannad och hävt ur dig en massa skit? Man är inte människa om man inte gjort det..

I detta fall hade jag garderat första loppet och trodde jag satt säkert. Resten av systemet kändes riktigt bra också, hade höga förvätningar denna gång vilket jag normalt sett aldrig brukar ha..

Kunde aldrig föreställa mig en sådan öppning, det är extremt ovanligt att se på v75/v86 speciellt över den distansen. Kom som en chock. Sen känns det alltid bättre att rikta kritiken mot kusken än på hästen, det måste ni kunna inse själva också..

Tror knappast Andre Eklundh läser detta forum så vem bryr sig att jag kalla honom för kräk, herregud..

Senast redigerad av Cyran den 2016-11-23 klockan 21:04.
Gammal 2016-11-23, 21:06   #37

Manprinsens avatar

Standard

Men herrejävlar vilket lallande!! Var det verkligen Sveriges samlade kuskelit i detta lopp?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1)
Gammal 2016-11-23, 21:07   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Tror betydligt mer på Jessica i samma lopp!!!
Snyggt Danne, hade själv känsla för Jessica. Nöjde mig med att låsa på 10,12.
Gammal 2016-11-23, 21:10   #39

Standard

Herrejävlar 78 system som återstår efter 4 lopp haha. Hoppas verkligen det blir jackpot så vi får en saftig pot till nästa vecka.
Gammal 2016-11-23, 21:11   #40

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Herrejävlar 78 system som återstår efter 4 lopp haha. Hoppas verkligen det blir jackpot så vi får en saftig pot till nästa vecka.
Trots att omgångens megalampa levererat. Då är det svårfunna vinnare...
Gammal 2016-11-23, 21:13   #41
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Men herrejävlar vilket lallande!! Var det verkligen Sveriges samlade kuskelit i detta lopp?
Jag satte ett par hundra på Kihlström, drog in lite stålar i V86:1. Han ska ju vara världens bästa kusk, enligt trav-Sverige. Jaha, han som alltid hamnar i andra par utvändigt - nä, nu kommer han minsann helt punch på det, sist utvändigt.

Men va bra, de kör skiten ur sig där framme! Och favoriten sätter sig i vinnarhålet! fan, tror kontio att han kör på Åby eller!?

Och vad gör Kihlström i det läget..? Kör invändigt! *suck
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 21:16   #42

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 43
Standard

Hehe taktikern Ingves. Svarar den som vill svara ut storisen bara för att inte stöta sig med Veijo

Senast redigerad av sigh den 2016-11-23 klockan 21:20.
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 21:16   #43

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jag satte ett par hundra på Kihlström, drog in lite stålar i V86:1. Han ska ju vara världens bästa kusk, enligt trav-Sverige. Jaha, han som alltid hamnar i andra par utvändigt - nä, nu kommer han minsann helt punch på det, sist utvändigt.

Men va bra, de kör skiten ur sig där framme! Och favoriten sätter sig i vinnarhålet! fan, tror kontio att han kör på Åby eller!?

Och vad gör Kihlström i det läget..? Kör invändigt! *suck
Örjan borde ta en lång semester, känns segertrött. Svårt att klandra honom efter året han haft.

Jorma går bort helt och hållet, där är det nog dags för livslång semester. Tack för allt och 10k+ segrar men det går inte att pausa tiden. Det ena felbeslutet efter det andra, känns som det går lite för fort för honom.
Gammal 2016-11-23, 21:22   #44
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg

Jorma går bort helt och hållet, där är det nog dags för livslång semester. Tack för allt och 10k+ segrar men det går inte att pausa tiden. Det ena felbeslutet efter det andra, känns som det går lite för fort för honom.
Du tror inte att han sätter dit Duffman i nästa? Äh, fega inte ur nu, sätt en femhundring vinnare åtminstone....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 21:38   #45

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Dd

Låter som det kan bli körning i dd1 och då kliver hank von håleryd in i matchen till slut.

Bonbon mearas tror jag kan få fuska bort en bit och rinner undan från spets

rak dd till runt 30ggr testas
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td