|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Det var mäktigt att se. Spets och Slut med stora S.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Till er nötter här på forumet som tror jag måste skriva för att det ska passa er i smaken. Ni är fullständigt rubbade. Detta är ett forum, jag har rätt att kritisera hästar/kuskar hur fan jag än vill, speciellt när jag är uppenbart frustrerad över att ha spruckit i första loppet.
Man skulle tro ni är ett gäng kärringar herregud. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Jag sprack också i första loppet. Sånt händer. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Att kalla en kusk för kräk på grund av en styrning är aldrig rimligt och säger mer om dig än någon annan. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
I detta fall hade jag garderat första loppet och trodde jag satt säkert. Resten av systemet kändes riktigt bra också, hade höga förvätningar denna gång vilket jag normalt sett aldrig brukar ha.. Kunde aldrig föreställa mig en sådan öppning, det är extremt ovanligt att se på v75/v86 speciellt över den distansen. Kom som en chock. Sen känns det alltid bättre att rikta kritiken mot kusken än på hästen, det måste ni kunna inse själva också.. Tror knappast Andre Eklundh läser detta forum så vem bryr sig att jag kalla honom för kräk, herregud.. Senast redigerad av Cyran den 2016-11-23 klockan 21:04. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Men herrejävlar vilket lallande!! Var det verkligen Sveriges samlade kuskelit i detta lopp?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Herrejävlar 78 system som återstår efter 4 lopp haha. Hoppas verkligen det blir jackpot så vi får en saftig pot till nästa vecka.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Banned
|
Citat:
Men va bra, de kör skiten ur sig där framme! Och favoriten sätter sig i vinnarhålet! fan, tror kontio att han kör på Åby eller!? Och vad gör Kihlström i det läget..? Kör invändigt! *suck |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hehe taktikern Ingves. Svarar den som vill svara ut storisen bara för att inte stöta sig med Veijo
Senast redigerad av sigh den 2016-11-23 klockan 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Jorma går bort helt och hållet, där är det nog dags för livslång semester. Tack för allt och 10k+ segrar men det går inte att pausa tiden. Det ena felbeslutet efter det andra, känns som det går lite för fort för honom. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banned
|
Citat:
|