|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Jag fixar inte Jorma numera.spelar jag går det åt H-E och tvärtom
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banned
|
Bra början på V5.
Hade man haft en gammal hederlig pappersbong så hade man nog rivit sönder den i småbitar och kastat ifrån sig redan efter 100 meter... V5 Avd 1: 1 Going to Press 2: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 3: 3 Aileron 4: 1, 6, 9, 12, 13, 15 5: 2 Sapajou |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
BG var streckfavorit i loppet, varför skulle han släppa spets till ett av de värsta motbuden???? |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banned
|
min vinnaer är 6 Spanish Rose
500 spänn
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Hur i helvete kan det ideligen vara driftstörningar när man ska lira Topp7??
Så jävla inkompetent IT-avdelning! AMATÖRLAND!!
|
|
|
|
#53 |
|
Jag älskar uttryck som, "jag spikar den som 7a", topp7 väldigt stor komik! :-)
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hur mycket otur kan man ha?? Fan Westholm driv!! Å Bergh ska ju normalt studsa utav helvete när den tappar travet... Galet!
|
|
|
|
#55 |
|
Synd för doob och er som hade streckat 3,5 %aren Alorac Mathbell. Jörgen kanske skulle fortsatt behålla dödens.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banned
|
Jarmo verkar vara lite på hugget idag.
Kan han få runt strulpellen Telle me a story i nästa avdelning, utan galopp? Känns som att det inte är nån höjdare att spåra idag, man kanske skulle ta bort Goop och Tesio helt och hållet. Den har aldrig varit ute på 3140 meter. Part Nan Angelen har inte varit ute på lång distans senaste 5 starterna. Bullyoung har 5 starter över 3140 senaste 7 starterna. Kenth Å vinner inte V75 så ofta men han har åtminstone förstånd att ge sig iväg i tid. Kanske utgång? Narold Vox gick sista 500 under 1.08 utanpå Redéns megalampa näst senaste starten. Tyvärr är Ulf Eriksson inte nån av de vassaste kuskarna att köra med tillägg. Med Erik A hade det nog varit stenklart.... Razzen kan allt ibland. Och van de här förhållandena... 9,12,13,15 blir mitt lir. Ska se om jag kör utgång. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Dagens första lir blir DD 9-6 till 26 ggr fläsket.
Veijo skickar en häst Tellmeastory som vunnit på denna distans nyligen. I andra litar jag på Örjan. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tellmeastory är chanslös! Hästen är inte så bra som Veijo säger och Jorma vinner inte på V75 när taktik och reaktioner är ett måste....! Spara era pengar!
|
|
|
|
#59 |
|
Herrejävlar vilket lopp av Narold Vox. Bara att lyfta på hatten och buga.
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Banned
|
Citat: