Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-27, 16:34   #61

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lurad av den där tomten i studion... fan åxå! Var sugen på narold innan men man tror ju aldrig på sig själv efter så mycket förlorade pengar.. :-/ plockade 5 galopper istället, klockrent

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 16:36   #62

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Tellmeastory är chanslös! Hästen är inte så bra som Veijo säger och Jorma vinner inte på V75 när taktik och reaktioner är ett måste....! Spara era pengar!
Tack! Sparade min hundring.
Ser att ditt bolagssystem är kvar på V75. Håller tummarna för 6 och 12 nu.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 16:49   #63

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Snyggt Classe!!

Om Pettersson kör som en man i första så sitter min välförtjänta sjua.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 16:50   #64

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Studion lika packade som vanligt! 3 ser dålig ut nla bla bla tack o bock för det vinnarspelet. Spela alltid hästar som studion dissar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 16:54   #65

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Man får gråa hår.... Hur klar var inte Goop 500 kvar? Trodde jag....
Gammal 2016-11-27, 16:56   #66
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Studion lika packade som vanligt! 3 ser dålig ut nla bla bla tack o bock för det vinnarspelet. Spela alltid hästar som studion dissar
Ahmen...Claes Sjöström? Nu sprack jag på V5an (och 10 papp) men det är inte det som stör mig.

Varför köra som en sopa i ett helt år för att i årets sista start plötsligt köra för vinst?

"kan inte spetsa" sa han väl i intervjun?

Varför sa han inte "idag kommer jag att för första gången på V75 ladda ordentligt från start och försöka vinna loppet, för en gångs skull..."?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+10), Dalle82 (+10), Dalle82 (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 16:56   #67

Standard

Har helt ärlig spelat vinnare på var och varannan häst dom sista 3 veckorna som studion dissat hästar och ligger bra plus. Ha en fin söndag kamrater
Gammal 2016-11-27, 16:57   #68

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ahmen...Claes Sjöström? Nu sprack jag på V5an (och 10 papp) men det är inte det som stör mig.

Varför köra som en sopa i ett helt år för att i årets sista start plötsligt köra för vinst?

"kan inte spetsa" sa han väl i intervjun?

Varför sa han inte "idag kommer jag att för första gången på V75 ladda ordentligt från start och försöka vinna loppet, för en gångs skull..."?
Lite extra sharps till dig eftersom telefonen fick frispel hehe
Gammal 2016-11-27, 17:08   #69

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Han sa även att formen var på väg ner, hissade sin 4. Tyson istället.

Han lurade alla , lastade in själv. Sicket svin
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-28, 10:13   #70

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens bästa spik:

12 Tekno Odin självklart. Svår att gå emot faktiskt. Dock ska man beakta statistiken som bla Spelarservice nämner! Tekno Odin brukar tappa form den här årstiden och har på tre år inte vunnit en enda start runt november månad. Nu behöver den knappast vara på topp för att vinna ändå och packet är inte ens i närheten av Tekno´s speed så jag hamrar som alla andra in spiken här!

Dagens bästa lås:

Kör med enbart en spik och några lås då det ser överkomligt ut i övrigt!

Lås 1: 5 Officer C.D och 3 Sugarmakesmecrazy. Officeren flyger till spets och skall slås där! OM det blir lite mothugg så kommer Sugarmakesmecraxy till slut! När tempot lägger sig parkerar sig Erik i dödens och utmanar hårt! Räcker så!

Lås 2: 6 Forecast och 12 Västerbo Hard Cash. Forecast är formstarkast i loppet och Örjan lotsar mot vinst! Björn aviserar racerbalans men läget suger! Hade varit en spik från bättre spår. Nu kan det bli svårt rå på Örjan som avslutar i 10-fart!

Dagens piprensare:

9 Tortuga - 6% har gått som fan senaste starterna. Fast med mkt sparat sist! Står distans och är med dom i mål!

11 Luckyline America - 2% spikade jag sist på V64! Har en mkt tung spurt och toppform! Alldeles för bortglömd! Se upp!

4 Alorac Mathbell - 3% kommer gå upp då tjänsterna skriker om den men balansförändringarna känns superintressanta. Bra läge och galet lite streckad!

5 Limoncelli och 12 Raz Mackenzie till 4 respektive 6% är sanslöst! Örjan upp på Limoncelli som smyger sarg och lirar ut speed sista 300! TOPPFORM och har absolut skrällchans här! Monstret Raz har toppform och står distansen. Jättefin från spets sist och totalt tappad idag. Tesio ser inte rolig ut i travet och kan fela precis när som helst. Överstreckad! Part Nan Angelen kan också flyga direkt på "kör" och rent allmänt tycker jag det ser öppet ut! Narold Vox kan ALLT ibland och förändrar lite med huvudlaget. I guld sist.

Mina viktigaste tankar...
Tack doob! Satte v7an tack vare dina tips! Plockade med 3 Sugarmakesmecrazy i sista stund.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-28, 11:06   #71
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Claes Sjöström kan man alltid lita på, dagens dubbel i hamn tack vare denna goa kille.
Tack Claes!!!
Visst är livet härligt alla Sharps-bönder!!!!

Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-29, 15:24   #72

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Claes Sjöström kan man alltid lita på, dagens dubbel i hamn tack vare denna goa kille.
Tack Claes!!!
Visst är livet härligt alla Sharps-bönder!!!!

Nu ljuger du, du satte inte den.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-29, 15:47   #73

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Tack doob! Satte v7an tack vare dina tips! Plockade med 3 Sugarmakesmecrazy i sista stund.
Vad roligt!! Grattis! Det är därför detta forum är så bra! Vi slår våra kloka huvuden ihop! Jag var rätt bra på det själv och nästan helt säker på att Goop skulle ta sista 500 kvar men nu är det tredje helgen i rad jag har sex rätt... Glömde "feta" Narold Vox men den varnade jag också för!

Det vill sig inte riktigt ända fram men snart så.... Proppen ur!

Grattis till fina Jul-pengar!

Senast redigerad av doob den 2016-11-29 klockan 15:49.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td