|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Lurad av den där tomten i studion... fan åxå! Var sugen på narold innan men man tror ju aldrig på sig själv efter så mycket förlorade pengar.. :-/ plockade 5 galopper istället, klockrent
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Snyggt Classe!!
![]() Om Pettersson kör som en man i första så sitter min välförtjänta sjua. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Studion lika packade som vanligt! 3 ser dålig ut nla bla bla tack o bock för det vinnarspelet. Spela alltid hästar som studion dissar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Man får gråa hår.... Hur klar var inte Goop 500 kvar? Trodde jag....
|
|
|
|
#66 | |
|
Banned
|
Citat:
Varför köra som en sopa i ett helt år för att i årets sista start plötsligt köra för vinst? "kan inte spetsa" sa han väl i intervjun? Varför sa han inte "idag kommer jag att för första gången på V75 ladda ordentligt från start och försöka vinna loppet, för en gångs skull..."? |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Har helt ärlig spelat vinnare på var och varannan häst dom sista 3 veckorna som studion dissat hästar och ligger bra plus. Ha en fin söndag kamrater
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Han sa även att formen var på väg ner, hissade sin 4. Tyson istället.
Han lurade alla , lastade in själv. Sicket svin |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Guest
|
Claes Sjöström kan man alltid lita på, dagens dubbel i hamn tack vare denna goa kille.
Tack Claes!!! Visst är livet härligt alla Sharps-bönder!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
Det vill sig inte riktigt ända fram men snart så.... Proppen ur! Grattis till fina Jul-pengar! ![]() ![]()
monimaker1 (+50) Senast redigerad av doob den 2016-11-29 klockan 15:49. |
||
|
|
|
|
|
|