|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Ofta väldigt lätt att hitta vinnaren
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
![]() Jag kan se Anna Mix ha chans vinna PDA men inte OTP
|
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Helvete man blev lite rörd efter intervjun med Jacobsen...
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
En till som kroknar i ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Super Moderator
|
Spetsvinnare verkar inte vara dagens melodi. Det fortsätter att hälla ned regn här på Färjestad. Kanske nåt att ta i beaktning?
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Inga problem med innerspåret där i alla fall. Örjans uppsittning höll riktigt bra.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Lennart Forsgren! Sitter dom i studion och försöker göra loppen mer spännande en vad det egentligen är? Alla såg att Berg skulle ta det där loppet med 500kvar. Forsgren hmm kilström har lite kvar osv. Om ni försöker göra spännande tv gör det ordentligt. Avdelnig pinsamma
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Citat:
jag tror inte hon presterar i samma nivå idag, och som Berglund skriver på travnet, så är det ett rent helvete att plocka ner OTP utvändigt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+5) |
||
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Det blir spik på omgångens två mest streckade. On Track Piraten har jag skrivit om tidigare och den ska inte lägga det här. Skulle man offra Anna Mix, vilket jag inte tror de gör, så gynnar det Nadal Broline. Fender är det ju topprapporter på från såväl tränare som Uffe. Sitter nog i spets och ska slås. Tredje spik blir Mellby Drake som jag också tror leder runt om. Innerspåret verkar inte sämre än något annat och då det är jackpot-omgång så gäller bara att sätta sjuan, som ofta blir överbetald dessa omgångar. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|