|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lite sammanfattning kring spelvärda samt avslag:
Perfect Dynamite är van att möta tuffa gäng. Höll bra efter tufflöpning mot favoriten näst senast. Klart spelvärd! Hawk cliff känns kall som favorit med Jorma. Rankas ner rejält då det finns flera mer intressanta hästa i loppet. Avslag! Fossens Bonus har ju inte gett något lyssande intryck i spets bfr tidigare på V7. Skor och attack bakifrån verkar dock vara rätt medicin sett till senast och hästen har helt klart en ruggig grundkapacitet. Top of the world torska första gången från spets senast. Skor och startsnabb konkurrent invändigt gör det ganska iskallt. Avslag! Next to none sib ska gå med skor och få Jorma i sulkyn nu. Två klara minus och som favorit rankas den ner rejält. Även om den kan rinna undan på en 12-tid, så är det avslag! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Risken är att vi får en massa strykningar om banan inte är i tjänligt skick.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
8an är en riktig luring ska bli intressant och läsa o höra lite intervjuer om den, svårbedömd.
Senast redigerad av biddybye den 2016-12-09 klockan 02:15. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vem tar spets i sista avd??? 1 eller 3? Lite regn i morgon, banan?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
NTNS borde väl klara av att hålla ut 3? Mellan dom finns ju också Pippi som är skapligt snabb ut = Solfjäder.
Senast redigerad av oinkk den 2016-12-09 klockan 08:41. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Man får väl vara nöjd om det blir en omgång överhuvud taget
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Järvinn SK i andra tycker jag verkar intressant till 4%. Var klart före Remkvikk 15% senast dom möttes.
Kan även hitta några plus mot favoriten Fender, ett år äldre (tror jag är en fördel hos kallbloden) och härdad mot norskt motstånd. Ser att Haugstad ska köra från spår fyra men är det något annat jag missat? |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
NTNS.
|
|
|
#28 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Vaket, 100% rätt !
Citat:
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Moderator
|
Jag tänker låta min okunskap skina igenom här nu, men är det ett omöjligt scenario att det blir lite körning mellan OTP och Nadal, och det öppnar upp för Anna Mix?
|
|
|
|
|
|
|