|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Alla vet att många lopp görs upp på förhand men inte alltid det funkar som de har tänkt men väldigt ofta offras en häst som dragare av tåg eller krossare av spets. Det vet alla och ser alla men måste få förekomma annars överlever inte så många i branchen
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Tänk om Jörgen S Eriksson inte hade varit så jävla dålig...
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Tycker väl att häst/kusk skall kunna diskas även om de ej vinner (inte ens nära lucka) |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Hahahaha ja för alla 147 miljonerna från bara V75 ligger ju i tusenlappar ute på Mantorp och inte elektroniskt hos ATG
![]() Skulle bli förvånad om det är inte är samma summa som vanligt och absolut inte mer än 1 miljon i kontanter på banan, precis som vilken V75-dag som helst.
|
|
|
|
#66 |
|
Att det offras hästar håller hag helt med om men som han skrev att de går o losar med stora favoriter pga storspelare är bullshit
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Jag tror spelarna är helt knäppa, nästan 3 ggr så mycket spel vad det gäller insatsfördelningen på Royal Fighter med Tillman som på Claes Boko med Kihlström. Som doob brukar skriva " Folk måste va fulla" .....redan
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Fan på BG att han inte räckte till men är det någon som kan vinna från alla spår så är det kilström så den hade man ju på v5 allafall
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Och jag som skrev att attack var chanslös men dubblade insatsen istället för att spika klas haha. Nästan tur att jag råkade glömma bort 4 an i andra o redan var black annars hade jag blivit förbannad
Senast redigerad av draken den 2016-12-31 klockan 15:36. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Fan va jag äcklar mig själv, hade spikarna klara
3 bowling 12 Claes Boko 6 pharaon oc tänkte även spika hall of fashion Spikar bowling och thaitec istället...... Man ska fan alltid lita på sin intuition. Nu blir det bara 6 rätt istället.....bög |
|
|
|
|
|
|
|