|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Attans den var svår funnen. Hade dock drama taket inte med den fick ju inte vinna :/
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Lyssna bara på Nybrink nu när han ber om ursäkt för att Kim missförstod hans fråga angående Anna Mix. Journalistik - pyttsan.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
PREPARE`är nu tillåtet i Sverige!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+25) |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Anna Mix var usel, men väntat med det upplägget och ej optimal utrustning.
Men, den kan alltså inte hänga på Obi Wan, klart sämre än normalt. Den tappar ju alltid i Frankrike men tar ner dom flesta till slut. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Men hur kunde nån spela vinnare på den? Alla visste ju att det var preparé...
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Du kan iaf inte säga att du inte var förvarnad. All heder åt Sofia Aronsson som tänkte på spelarna och var 100% ärlig från början.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3), drakdead (+5), SO (+3), abstruse (+1) |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
Enstahill
Vakna, prepare körs varje dag i Sverige,se Wallman-Örjan!
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Det enda vettiga Sofie Aronsson skulle ha gjort var att stryka hästen så fort som möjligt tidigt i veckan efter sitt uttalande. Det kommer bara att bli fel oavsett vad som sker.
Rätt passande att sådana (Sofia) sen får stå i studion och fördärva varumärket V75. (vilket det gör när sådana här saker kommer på tal) , vilket inte verkar betyda ett skit i sammanhanget. Vågar dom ens fråga om hästen var trött i mål? |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Bra val. Jag fick in tvilling.
![]() Fast lite bitter att Felicia inte hann dit, då jag hade med mitt ständiga garderingstreck i guld: Obi Wan. Äntligen kom spurten i tid så att den fick lov att bita! Trav när det är som roligast, när favoriterna till slut levererar. Hoppas på V5! ![]() Kom igen nu Valentino Strix! Red: Ångesten var befogad. Nya tag nästa vecka. Hoppas du tog med Frankie, Blavitt81. Senast redigerad av Fidus den 2017-01-14 klockan 17:33. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Unter kan skicka en tårta till Uhrberg.
|
|
|