|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Hur fan kan det bli jackpott på denna?
Ganska otroligt vad rätt och fel man kan vara på en omgång: Mitos Gold, Mr Perfection och Gigant Proud som ensamma A-hästar. Plockade bort Jessica Highness på 5hästar. Sapajou och Mellby Duke endast som C-hästar.... |
|
|
|
|
|
|
#62 | ||
|
Citat:
Citat:
Bra motiverat och välformulerat på två håll. Bra kortfattad hint gäller för den tredje (Med lopparkivets hjälp ser vem som helst vad som åsyftas med "jämnt varje gång"). Jag ser fram emot nästa veckas omgång redan nu. Jägers med nedförsbacke och Valla med sitt omväxlande banunderlag. (Nähä, det blir Åby nästa vecka också.)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jocklon (+5) |
|||
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+1) Senast redigerad av dingo1337 den 2017-01-18 klockan 23:14. Anledning: Den var inte rak |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Jag spikar Mellby Duke. A häst på Mitos Gold. Ändå fiasko trots att jag var inne på alla vinnarna... Svårt att hamna rätt på det vissa dagar. Får tacka spelbolagen för det generösa oddset på Mellby Duke som räddade dagen.
Ser redan fram emot startlistorna till nästa veckas historiska jackpot! Även då Åby och Solvalla! 3:e gången på 4 veckor.... Inte mig emot dock! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Alltså vad hände med Vernin Starlight i sista egentligen? Har han kommit i mål ännu?
|
|
|
|
|
|
|
|