Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-18, 22:37   #61

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Hur fan kan det bli jackpott på denna?

Ganska otroligt vad rätt och fel man kan vara på en omgång:

Mitos Gold, Mr Perfection och Gigant Proud som ensamma A-hästar.

Plockade bort Jessica Highness på 5hästar. Sapajou och Mellby Duke endast som C-hästar....
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 22:49   #62

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Rekordjackpot på onsdag och det ser ut som en spelvänlig omgång!

Bästa spikar?
Bästa drag?

Jag gillar verkligen Mellby Duke och det är en tidig spiktanke för mig. Blev rikskändis när han tvärstannade på upploppet i vad som såg ut att vara en stensäker seger näst senast. Senast ändrade PU lite på utrustningen för att få honom mer skärpt och det fungerade ju alldeles utmärkt. Avslutade riktigt starkt och vann före Bellino B som vann som favorit på V75 nu i lördags. Är ständigt ute i tuffa V75-gäng och går bra över distansen. Det finns såklart motbud och spår 7 är kanske inte perfekt. Men Peter brukar vara duktig på att hitta ner i vettig position tidigt och även om han skulle vara tvungen att backa och hamna femte ytter så är det ingen krisposition för hästen.
Är inte favorit just nu och jag hoppas att det håller sig så fram till start
Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Avd 5:
Tycker jag har ett bra drag i V86-5 där Falsig har en fin häst i Angie Simoni som kommer ut från bricka 10 bakom bilen. Jag har varit på Åby och sett henne på plats i bägge sina senaste 2 starter, och har lirat på henne 2 starter i rad, hon har varit smällfin vid bägge starterna! Kanske blir lite bortglömd denna gången!?
Skulle inte hon vinna så varnar jag kraftigt för 1 Makera i samma lopp, som också blir lite bortglömd. Makera står perfekt inne på pengarna och har gått bra i varje start. Risk att hamna invändigt här, men med dubbla stretch så borde hon få chansen tillslut! Sen har det varit mycket drag på Amphibian Madness sista starterna och kanske kan gå bra med spår 5 nu.
Ingen av dessa ser ut att bli favoritstreckade. Men framförallt Angie Simoni som jag tycker har sett jättefin ut i bägge senaste starterna! 3,6% nu när det är över 400 lax omsatt talar för att hon blir streckad på max 10-12%.
Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Carros Girl jämnt varje gång kan slå till här..
Bra inlägg dessa.
Bra motiverat och välformulerat på två håll.
Bra kortfattad hint gäller för den tredje (Med lopparkivets hjälp ser vem som helst vad som åsyftas med "jämnt varje gång").

Jag ser fram emot nästa veckas omgång redan nu.
Jägers med nedförsbacke och Valla med sitt omväxlande banunderlag. (Nähä, det blir Åby nästa vecka också.)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jocklon (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 23:02   #63

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Bra inlägg dessa.
Bra motiverat och välformulerat på två håll.
Bra kortfattad hint gäller för den tredje (Med lopparkivets hjälp ser vem som helst vad som åsyftas med "jämnt varje gång").

Jag ser fram emot nästa veckas omgång redan nu.
Jägers med nedförsbacke och Valla med sitt omväxlande banunderlag. (Nähä, det blir Åby nästa vecka också.)
Synd att man faller för "skriken" och garderar Mellby Duke.. Omgångens klart bästa prestation enligt mig! Satte iallafall en liten DD 7-4,9
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+1)

Senast redigerad av dingo1337 den 2017-01-18 klockan 23:14. Anledning: Den var inte rak
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 23:25   #64

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Jag spikar Mellby Duke. A häst på Mitos Gold. Ändå fiasko trots att jag var inne på alla vinnarna... Svårt att hamna rätt på det vissa dagar. Får tacka spelbolagen för det generösa oddset på Mellby Duke som räddade dagen.
Ser redan fram emot startlistorna till nästa veckas historiska jackpot!
Även då Åby och Solvalla! 3:e gången på 4 veckor.... Inte mig emot dock!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 23:38   #65

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Alltså vad hände med Vernin Starlight i sista egentligen? Har han kommit i mål ännu?
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-21, 11:06   #66

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Vad heter kusken som vann mer än en avdelning?
Hur blev utdelningen i förhållande till ditt svar?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td