Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-01, 21:35   #76
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
1. Spår 4.

2. Han har rätt dåligt med startpoäng så nog är det viktigt att det inte blir fiasko.

3. Jag har kastat fakta på dig som visar att Moberg konsekvent får bra styrningar av sin far, jag ser inte riktigt hur du bara kan bortse från det? Alternativet är att hon är något alldeles extra talangfull, och det må så vara då, men då är ju det ett plus i sig som talar för ekipaget.

Jag har några punkter till men tycker det räcker. Kunde sagt på förhand att 50ggr var ett riktigt grovt överodds, men kunde aldrig fantisera om att det skulle komma i närheten av det.
Spår 4&5 är de bästa spåren. Vad är det du vill säga? Hade spår 5 och blir nerstruken till 4, samma sak.

Har förklarat för dig flera gånger, Kim Moberg har kört hästfan i alla de 3 senaste galopperna. Den blev struken senast. Varför var hon inte talangfull där? Du verkar ha svårt att fatta detta. Hur ska spelarkollektivet tro att hon eller hästen skulle vara extra bra denna gången och gå felfritt?

Hade varit en helt annan historia om någon annan kusk körde när det blev 3 galopper i rad och sen byter dem till Kim inför denna starten, då kan jag köpa ditt argument att han skulle ställt i ordning hästen lite extra + vi vet att kuskbyte kan göra stor skillnad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)

Senast redigerad av Cyran den 2017-02-01 klockan 21:39.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 18:08   #77
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Spår 4&5 är de bästa spåren. Vad är det du vill säga? Hade spår 5 och blir nerstruken till 4, samma sak.

Har förklarat för dig flera gånger, Kim Moberg har kört hästfan i alla de 3 senaste galopperna. Den blev struken senast. Varför var hon inte talangfull där? Du verkar ha svårt att fatta detta. Hur ska spelarkollektivet tro att hon eller hästen skulle vara extra bra denna gången och gå felfritt?

Hade varit en helt annan historia om någon annan kusk körde när det blev 3 galopper i rad och sen byter dem till Kim inför denna starten, då kan jag köpa ditt argument att han skulle ställt i ordning hästen lite extra + vi vet att kuskbyte kan göra stor skillnad.
Jo jag vet att 4 och 5 är bäst. Ville mest poängtera att du far med faktafel.

Aktuella startpoängen är en indikation på bra prestation. Även att den vilat, det är minst lika ofta de är bättre första starten efter vila som att de är sämre.

Du ser den som omöjlig och jag ser 51ggr som ett enormt överodds. Vi värderar förutsättningarna olika och får vara ense om att vara oense helt enkelt. Vi behöver inte ens vara överens om att jag har rätt. Bra va!?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 18:21   #78
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jo jag vet att 4 och 5 är bäst. Ville mest poängtera att du far med faktafel.

Aktuella startpoängen är en indikation på bra prestation. Även att den vilat, det är minst lika ofta de är bättre första starten efter vila som att de är sämre.

Du ser den som omöjlig och jag ser 51ggr som ett enormt överodds. Vi värderar förutsättningarna olika och får vara ense om att vara oense helt enkelt. Vi behöver inte ens vara överens om att jag har rätt. Bra va!?
Jösses vilket faktafel jag for med! Roligt hur du ens orkade påpeka det när hästen ursprungligen hade spår 5 och spår 4 inte gör någon skillnad. Visar att du inte har något bättre att komma med.

Precis det vet vi alla och den hade knappt några startpoäng. Så du menar att man ska tolka det som att det nu är dags för hästen att göra en perfekt prestation för att man måste vända trenden och skaffa poäng? Låter som en bra strategi det där, strecka varenda outsider som har låga startpoäng, kommer från vila och har ett bra spår

Det jag reagerade på var hur efterklok du var och gav "IG" till spelarkollektivet. Att den sågs som en outsider var helt rätt, punkt slut. Har inte pratat om oddset var för högt eller ej, det är inte relevant. Det relevanta var att hästen endast var spelad till 2% vilket är korrekt sett till hästens rad och att den inte är i form + näst lägst seger% av samtliga hästar!

Senast redigerad av Cyran den 2017-02-02 klockan 18:24.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td