Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-12, 16:52   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 39
Sharp$: 355
Standard

V75 Axevalla 18/2 med sitt låånga upplopp..


####

Senast redigerad av Andros den 2017-02-12 klockan 21:29.
Andros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-12, 18:18   #2
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Visste inte Nuncio startar, trevlig överraskning! Ska bli kul att se hur bra han är efter så lång vila, hur många meter han slår kamelerna med
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-13, 20:53   #3
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Hade varit jäkligt intressant att sett ett möte mellan Nuncio i halvform mot OTP i toppform. Men nu blir det Walk in the park, borde inte finnas risk för Örjan att sova bort detta och allt under 80% är väl spelvärt.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-13, 22:05   #4
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Med tanke på hur Going for gold zaz såg ut i lördags så undrar jag varför man ska ut med den i guld överhuvudtaget?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 17:11   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1379
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Med tanke på hur Going for gold zaz såg ut i lördags så undrar jag varför man ska ut med den i guld överhuvudtaget?
Om du istället kontaktar ägaren / tränaren så får du säkert svar på frågan.
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 09:39   #6
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Hade varit jäkligt intressant att sett ett möte mellan Nuncio i halvform mot OTP i toppform. Men nu blir det Walk in the park, borde inte finnas risk för Örjan att sova bort detta och allt under 80% är väl spelvärt.
Hur skulle du själv göra om du ägde/tränade OTP? "Stjäla" en kvarts miljon kronor från 11-årige valacken Obi Wan med andraklasskusk och hyllas som Sveriges Dalahäst? Eller förnedras mot världsstjärnan Nuncio för 75 lakan?

Spika och njut på lördag av att se ett av världens tre bästa ekipage på en svensk travbana. Se när riktiga travproffs förbereder "Årets Häst" inför möten med världseliten på nordiska travbanor.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 19:01   #7
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror Nuncio kommer krypa ur pälsen, i princip och Tarzan kommer visa upp kusen i en fullkomligt lysande författning och krossar detta gänget med tredjespår, runt om. Enda emot är strykning, hehe...

Annars 'är det en riktigt intressant och svår omgång, trots att det är en V65 nu. Många måstehästar och jämna lopp borgar för en hyfsad utdelning. Dock får högst en favorit, förutom Nuncio - annars är det tusenkronorsutdelning. Särskilt om inget händer i de två första...

Drive Launcher, veckans stormvarning. Vernin Starlight med Kim Moberg är också hyperintressant! Veckans utgångshäst är Re Doc - tror Robban laddar och får överta från Diggers Elias som tagit över i sin tur från Takter. Re Doc i spets efter 500 meter blir ytterst svårslagen...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 19:32   #8
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Söderbiff spetsar i sista, men jag tror han släpper.
Vi får se om de utanför kommer före Uffe, jag tror i alla fall att chansen finns om de laddar för fullt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Tror Nuncio kommer krypa ur pälsen, i princip och Tarzan kommer visa upp kusen i en fullkomligt lysande författning och krossar detta gänget med tredjespår, runt om. Enda emot är strykning, hehe...

Annars 'är det en riktigt intressant och svår omgång, trots att det är en V65 nu. Många måstehästar och jämna lopp borgar för en hyfsad utdelning. Dock får högst en favorit, förutom Nuncio - annars är det tusenkronorsutdelning. Särskilt om inget händer i de två första...

Drive Launcher, veckans stormvarning. Vernin Starlight med Kim Moberg är också hyperintressant! Veckans utgångshäst är Re Doc - tror Robban laddar och får överta från Diggers Elias som tagit över i sin tur från Takter. Re Doc i spets efter 500 meter blir ytterst svårslagen...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 19:46   #9
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Söderbiff spetsar i sista, men jag tror han släpper.
Vi får se om de utanför kommer före Uffe, jag tror i alla fall att chansen finns om de laddar för fullt.
Söderkvist borde släppa till Diggers Elias som sen går i spets? Just nu känns det som att jag låser loppet på 6 och 9
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 20:12   #10
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Söderkvist borde släppa till Diggers Elias som sen går i spets? Just nu känns det som att jag låser loppet på 6 och 9
Men nog är det väl Takter och Handsome Knight som är snabbast den allra första biten - denna kan dra iväg en riktig repa och kan bli väldigt het, frågan är om han får stopp på kusen. För att köra i spets vill han säkerligen inte med en totalt formlös kuse. frågan är vem som är först fram? Re Doc tror jag faktiskt kommer laddas och är riktigt vass första biten och då denne är i form så tror jag Robban vill till spets, kosta vad det kosta vill...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 20:14   #11
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tror ni om vädret i morgon på Axevalla hed? Ställer det milda vädret till det för banan som riskerar bli bottenlös, eller? Dimma in absurdum?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 20:25   #12
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nej, Söderbiffs är otroligt snabb.

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Men nog är det väl Takter och Handsome Knight som är snabbast den allra första biten - denna kan dra iväg en riktig repa och kan bli väldigt het, frågan är om han får stopp på kusen. För att köra i spets vill han säkerligen inte med en totalt formlös kuse. frågan är vem som är först fram? Re Doc tror jag faktiskt kommer laddas och är riktigt vass första biten och då denne är i form så tror jag Robban vill till spets, kosta vad det kosta vill...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 20:27   #13
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Såg ni att hästen Aneou är död?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 20:49   #14
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Örjan vinner i sista. Som klippt och skuret, speciellt om det ska laddas från olika håll och kanter.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 22:43   #15
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Vad tror ni om vädret i morgon på Axevalla hed? Ställer det milda vädret till det för banan som riskerar bli bottenlös, eller? Dimma in absurdum?
Om banan blir dålig startar knappast Tarzan Nuncio. Då är det extra viktigt att sätta in reserver - om man inte vill spika 8 Al's Winnermede. Och det vill man ju inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td