Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-03, 18:52   #31
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Strykningen i första var tråkig och nu blir Mack Dragan ännu mer överspelad. Mycket extra streck hamnar även på 10an nu. Kanske läge att låsa på 4-11 som är mest spelvärda. Kanske även 7an om Oskar lämnar positiva rapporter...
Det är väl bra. Här duger inte rekordtiden 1,17. Min vinnare är 4 Camp Nou med Johnny. Streckar även 11 Can Lane och totalt bortglömde hemmahästen 9 Hantorps Calvados, som senast vann på 14,7 och nu är streckad på 2 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-03, 19:20   #32
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Bra på ett sätt, men hade spikat 8an om det inte blivit strykning. Därav mindre bra för nu krävs det 3-4 hästar kanske...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-03, 20:59   #33
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

En annan har varit med länge, det fanns, kanske finns, en regel som gäller Kalmar. Zacke vinner alltid nåt lopp, glöm inte det.

För övrigt tror jag att 11 EXPLOSIVE DE VIE är klar i guldloppet, kanonhäst från formstall. Låt vara att läget är uselt men jag tror att den här kusen får sitt riktiga genombrott i år. Gjorde det inte så dåligt i fjol med andraplatsen bakom Nuncio i Jubileumspokalen och femteplatsen i VM-loppet. Både häst och tränare i balans i år så kan det bli kanonbra. I skrivande stund 5%, veckans fynd.

Tror även mycket på 7 Young Farmer i avdelning 5. Otroligt bra när han slog Master Crowe senast i finalerna, har visserligen gått upp i klass, men det här är en riktig skjutare. Spik på min chanskupong trots spåret.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-03, 21:03   #34
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andros Visa inlägg
Tycker att det finns tre någorlunda vettiga spikar denna veckan:

Avd1) 2 Mack Dragan, tänker fortsätta spika tills den förlorar. Visst är aktionen på hästen lite knepig, men den har en grym vinnarskalle.
Kul, det får mig att tänka på en kompis, som för sisådär hundra år sen, fick för sig att gardera LEGOLAS, som då tog om jag minns rätt sjutton raka i V65 som det hette då. "Nån gång ska väl fanskapet förlora". Det blev dyrt...
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-03, 22:44   #35
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Troliga Spiken:
Mack Dragan som bara vinner och vinner, sådana hästar blir ofta dyra att gardera, hästen har vinnarskalle, s-snabb, får troligen bestämma. Toppchans!


Dragen:
Simb Senta
Target Kronos
Face Ribb
You know me

Prisvärda skrällar:

Dirty Dancing
Lady Lee
Grinnebys aragom
Snyting

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-03, 22:54   #36
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Troliga Spiken:
Mack Dragan som bara vinner och vinner, sådana hästar blir ofta dyra att gardera, hästen har vinnarskalle, s-snabb, får troligen bestämma. Toppchans!
Han är drygt 2 sekunder långsammare än dom flesta i fältet. Har glänst i billiga lunchlopp hittills, nu är det V75. Jag skulle då inte ta gift på att han vinner speciellt med en sådan som Can Lane med i loppet.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-04, 05:51   #37
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Hur i hela friden kan Mack Dragan vara favorit i första avdelningen? 1.19,6 och 1.18,4 på 30k lopp, och Hantorps Calvados med dryga 1.15?! Camp Nou har inte ens startat på 2640 förut, och Can Lane har provat en gång och galopperat. Krävs nog en del hästar i min bok, om jag inte missat något som skulle göra MD till en klar favorit och vinnare?
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-04, 06:52   #38
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2492
Standard

9 Hank Von Håleryd borde ha bra chans i V75 7.. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-04, 08:42   #39
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
9 Hank Von Håleryd borde ha bra chans i V75 7.. Lycka till!
Motivera varför. Han var inte hundra i travet, när han senast pliktskyldigast slog sex usla kamrater. Nu är han kraftigt överstreckad till 19 % som andrefavorit från bakspår. Jag streckar 2,4,6 och 10. 9 får bli reserv, om du inte kan övertyga om hans storhet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-04, 08:47   #40
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 43
Sharp$: 153
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Motivera varför. Han var inte hundra i travet, när han senast pliktskyldigast slog sex usla kamrater. Nu är han kraftigt överstreckad till 19 % som andrefavorit från bakspår. Jag streckar 2,4,6 och 10. 9 får bli reserv, om du inte kan övertyga om hans storhet.
Håller med till 100% fast jag tror att man klarar sig på barfotahästarna 2,4,10...vingelläge för 6an...vad som får mig att eventuellt ta ställning för 10 Frankie Brodde här ar att dom 2 andra jag nämnt var ok inte mer i sin årsdebut och 9 dagar efter den starten ska dom inte ha full form om dom inte är vässade inför just det här loppet vilket vore konstigt med tanke på en lång säsong framför...
Peter123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-04, 09:03   #41
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 43
Sharp$: 153
Standard

British Steel...den borde väl ha varit närmare i mål med tanke på resan senast...brukar ju spurta sylvasst och fick smörloppet...en sväng i tredjespår och in på upploppet så gick den för drivning...visst var den helt ok som 3a men jag skönjer ett litet formtapp...11e spår nu på tre bra hästar där framme och den vinner ju inte ihjäl sig...med ultraform som för nån månad sen hade man streckat men inte nu...här vinner väl Re Doc lätt från spets barfota om den inte får en galen finne över sig första 700...men i det läget vinner ju den andre finnen inte BS...Märklig desinformation som sprids av "offentliga tipsters" anknutna till ATG/ST om att 1an skulle vara dålig ut från innerspår...man garvar åt sånt dravel efter att ha lite av hans starter i minne då han bombade från innern...nu är han inte hypersnabb ut men tillräckligt för att svara ut 4-7 som inte heller är supersnabba från start.
Peter123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-04, 09:14   #42
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Glöm inte bort MT Klöver Ess i avd 1!!
Gjorde ett suveränt bra lopp senast på Mantorp
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-04, 10:19   #43
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tack för era synpunkter. Så här blev mitt bolagssystem.

1) 2,4,9,11 r10-2 (sju raka segrar för 2 inger respekt. Men nu är det tuffare motstånd än hemma på "Slätta" - mellan Vänen å Vätta. Idag måste han putsa rekordet ett par sekunder. 4 och 11 är starka. Många tror på hemmaekipaget 10 - men jag tror mer på skrällen 9, som gillar den långa distansen och såg fin ut vid segern senast - ett fynd till 3 %)

2) 2 r15-6 (antingen tror man, att 2 hoppar. Annars spikar man. För mig finns ingen tvekan)

3) 2,3,4,5,8,9 r11-6 (ursvårt lopp. Gardera)

4) 2,5,14,15 r10-1 (klasskillnad. 2 och 5 bäst på startfållan. 14 från springspår och 15 är härdade i tuff V75-konkurrens och har en tung spurt)

5) 3,4 r11-1 (3 hade vunnit finalen senast men blev skrämd av att det small, när hjulet slog i banans kantpinnar. Nurmos och jorma låter uppåt. 4 vinner om han når ledningen. Bra lås)

6) 1,2,4,10 r3-12 (jag valde mellan att gardera guld eller detta lopp. Här är jag på hal is)

7) 2,4,6,10 r9-1 (idag rycks skorna på 10 och han vinner)

Kostar 1536:-. Lycka till med kupongerna!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-04, 10:47   #44
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 43
Sharp$: 153
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Tack för era synpunkter. Så här blev mitt bolagssystem.

1) 2,4,9,11 r10-2 (sju raka segrar för 2 inger respekt. Men nu är det tuffare motstånd än hemma på "Slätta" - mellan Vänen å Vätta. Idag måste han putsa rekordet ett par sekunder. 4 och 11 är starka. Många tror på hemmaekipaget 10 - men jag tror mer på skrällen 9, som gillar den långa distansen och såg fin ut vid segern senast - ett fynd till 3 %)

2) 2 r15-6 (antingen tror man, att 2 hoppar. Annars spikar man. För mig finns ingen tvekan)

3) 2,3,4,5,8,9 r11-6 (ursvårt lopp. Gardera)

4) 2,5,14,15 r10-1 (klasskillnad. 2 och 5 bäst på startfållan. 14 från springspår och 15 är härdade i tuff V75-konkurrens och har en tung spurt)

5) 3,4 r11-1 (3 hade vunnit finalen senast men blev skrämd av att det small, när hjulet slog i banans kantpinnar. Nurmos och jorma låter uppåt. 4 vinner om han når ledningen. Bra lås)

6) 1,2,4,10 r3-12 (jag valde mellan att gardera guld eller detta lopp. Här är jag på hal is)

7) 2,4,6,10 r9-1 (idag rycks skorna på 10 och han vinner)

Kostar 1536:-. Lycka till med kupongerna!
1) 2 värmde förbättrat senast...det ska bli mycket intressant att se honom här och jag tror att den har hygglig chans att höja sig det som krävs för att vinna trots att den bara vunnit lopp med en snittprissumma i första strax över 20 000. Tyckte på förhand att 8 stod lite över övriga men nu är den struken...då tippas 11an 2a...möjligt att det räcker på dessa två men intressanta skoryck och utrustningsändringar på1,7,10 gör att man sprider strecken 4 och 9 får plats på systemet(Kör alltid ABCD system och betalar mest för 2,11)

2) Håller med om 2an...för dom som ändå garderar anser jag att 6-7-9-10-12 höjer sig...tror att 15 får problem att komma till och går bäst i spets.

3) Snoröppet hur gör 5an med skor/barfota...den lär anmälas barfota och sen får spelarna gissa eftersom tränaren har rätt att slå på skor fram till start. 9 och 11 går barfota runt om och är tidiga liksom 3 som ska ha hygglig chans att spetsa om inte 4an trycks av fullt ut...Ludde ska köra med skor på 8an men med bike och det gör att den ska med på bongen...barfota runt om tror jag den varit stenklar. 2an tycker jag ska rankas ner på senaste prestationen men inte glömmas helt...Vad lurar Bergh på med 1an?

4) Anser inte att JH Mannerheim haft chans mot Luddes senast utan galoppen...Uliss svarade utan att kusken behövde röra hästen och att den stegade ett par ggr berodde på banan enligt Ludde...Kan vara stenklar här. Betalar för 15 i första hand därefter i turordning 14-8-5-10

5) Re Doc spets och slut men att 7an ska gå barfota bak gör den rappare från start och det måste tas med i beräkningen...9an är en kanonhäst och barfota fram här...plockar bort 11an pga att jag tror att den gått över formpeaken och är på återgång...4an kördes halt inför senast av klåpartränaren och såg betydligt sämre ut än i starten innan...Skick idag? Fan vet! 3an barfota bak är en plusvariant

6) Öppet...4an är ett måstestreck liksom 3-10-12-6 men här målas det igen.

7) Chansspik på 10 eventuellt om inte värmningarna/sen info ger bättre ideer. 5an barfota runt om är hyperintressant då denne härdats i V75 ett tag.
Peter123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-04, 10:58   #45
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 43
Sharp$: 153
Standard

Kanonbana på Kalmar idag enligt Lasse Franzen...dom har lagt på 0,2 grus och banan är i kanonskick...barfotahästar kommer att gynnas extremt vs "vintertrötta" skodjur ;-) Lycka till!
Peter123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td