Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-25, 04:01   #1
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

V75 Halmstad 26/3


Oförklarlig flytt i avd 6: 6 Bravo Navarone som sprang in över 900 000:- förra året hos Marcus Lindgren dyker nu upp hos Ludde! Han har inte bytt ägare heller! Räcker det inte att springa in bortåt en miljon på ett år? Tala om fordringsfulla ägare.

Tycker Halmstad verkar intressantare än Mantorp. Misstänker låg utdelning på Mantorp - fast hur många gånger slår misstankarna in - egentligen?

Avd 1 - tror på 1 Star Advisor Joli, verkar upplagt för den med framspår, vunnit massa ggr från främre spåren. Den i första hand.

Avd 2, 3-åriga. 3 Virtual Leg i första hand. Pga pappa Ready Cash och duktiga Kevin Oscarsson som kör. Jerry Riordan verkar ha fina Ready Cash-avkommor i stallet. Tänker på Treasure Kronos med hisnande 131 i ai t ex.

Bläddrat och tittat: verkar svårt sedan. Avd 3: 11 Ferrari River? Eller 14 Benjamin Evo med Veijo?

Avd 4: No idea

Avd 5, 6, 7, verkar hopplöst svåra.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-25, 06:50   #2
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2503
Standard

Tror det är leasingavtal dom har haft på hästen som löper ut. Stall Courant tror jag det är som har många hästar hos Ludde/Lindgren lite oklar på det exakta upplägget.

Leasingtiden tar slut och hästen går till ursprunglig tränare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+2)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-25, 07:48   #3
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Tror det är leasingavtal dom har haft på hästen som löper ut. Stall Courant tror jag det är som har många hästar hos Ludde/Lindgren lite oklar på det exakta upplägget.

Leasingtiden tar slut och hästen går till ursprunglig tränare.
Gällande Bravo N. https://www.travronden.se/nyheter/sp...stjarnor-97631
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-25, 22:00   #4
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Härliga lopp!

12% för 1 Julia Af Solnäs mot 75% för 6 Like A Star...

2 Al´s Espresious (15%) sprang 14,8M med bra tryck i steget in mot mål...

Mycket att se fram emot imorrn.
Hur duger min favorithäst 4 Valentin (23%) på V7?
6 Yippie Chic (1%) kan visa framfötterna också i hårdare gäng? En repris vore trevlig, men risk att jag spikar emot.
6 Bravo Navarone (24%) i ny regi. Bronsdivisionens final 28/5 förra året ger mig gåshud än idag. Vilket löp!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 07:41   #5
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Dagens absolut bästa spik enligt min uppfattning måste vara 2 Ultra Bright! Hästen såg riktigt fin ut senast när hon spurtade vasst till andraplatsen (09,7 sista 400). Klar spetsfavorit och är obesegrad i ledningen efter två försök. Värsta motbudet 5 Darling Hornline gör årsdebut och det ska bli ett snällt upplägg enligt tränaren som vill se hästen i ryggar.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 08:10   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2490
Standard

Instämmer!


Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Dagens absolut bästa spik enligt min uppfattning måste vara 2 Ultra Bright! Hästen såg riktigt fin ut senast när hon spurtade vasst till andraplatsen (09,7 sista 400). Klar spetsfavorit och är obesegrad i ledningen efter två försök. Värsta motbudet 5 Darling Hornline gör årsdebut och det ska bli ett snällt upplägg enligt tränaren som vill se hästen i ryggar.
Ja, visst har hon toppchans här. Lycka till idag!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 09:38   #7
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

avd1.
Napolion blåser till spets och stannar där in i mål?

avd2.
Kevin har en toppchans men hästen är minst rutinerad i fältet.

avd3.
Johan tror på revanch och jag spikar

avd4.
Tre hästar höjer sig men jag streckar ändå alla.

avd5.
Lonley star är loppets dammsugare.

avd6.
Vi låser på fyra där 2 objekt är helt bortglömda.

avd7.
Vejo låter påställd trots årsdebut. Städar undan alla upploppet ned. Fynd 10%

https://pinracer.se/systems/ulh8plug...va-522c/shared
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travexperten (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 09:43   #8
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag var uppe hos Marcus för ca en månad sedan och jag glädjer mig så att de flyttar hästar från honom. Han är otroligt arrogant,

Där fick du så du teg Marcus
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 09:43   #9
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Dagens absolut bästa spik enligt min uppfattning måste vara 2 Ultra Bright! Hästen såg riktigt fin ut senast när hon spurtade vasst till andraplatsen (09,7 sista 400). Klar spetsfavorit och är obesegrad i ledningen efter två försök. Värsta motbudet 5 Darling Hornline gör årsdebut och det ska bli ett snällt upplägg enligt tränaren som vill se hästen i ryggar.
Helt enig. Vi spikar samma häst idag.

Jag har haft denna häst under lupp hela karriären. Lirade A-häst senast till härligt låg procent, men Fredde valde snälla upplägget trots bra häst och lite tacksam tidig spets ifrån bricka 8.

I Oakskvalet ville jag så gärna ha in tvillingspelet, men Fredde fick gräma sig över missad finalplats och jag över "hål i plånbok".

Favorit idag, men knapp sådan och spetschansen känns väldigt trolig. Bra chans!

Låset på 1 Julia Af Solnäs och 6 Like a Star är också en grund i mitt system.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 10:25   #10
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Helt enig. Vi spikar samma häst idag.

Jag har haft denna häst under lupp hela karriären. Lirade A-häst senast till härligt låg procent, men Fredde valde snälla upplägget trots bra häst och lite tacksam tidig spets ifrån bricka 8.

I Oakskvalet ville jag så gärna ha in tvillingspelet, men Fredde fick gräma sig över missad finalplats och jag över "hål i plånbok".

Favorit idag, men knapp sådan och spetschansen känns väldigt trolig. Bra chans!

Låset på 1 Julia Af Solnäs och 6 Like a Star är också en grund i mitt system.
Jag har faktiskt exakt samma lås också till mitt reducerade system! Omgångens miljondrag i 1 Dolph Composite som borde kunna spetsa och tränaren vill gärna att hästen går där nu. Barfota runt om för första gången. 3% just mu men lär nog stiga.

Jag brukar inte spela de här extraomgångarna med tillsammanslaget men eftersom den känns lite intressanta så kör jag ett reducerat system där idag med 100kr/andel för de som vill vara med.
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/879U-ZD7E-28493
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 12:36   #11
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Omgångens fynd: Helga Palema som nu är nedstruken två spår och hamnar löjligt bra på det propositionsmässigt. Kim Eriksson kör med ett stort självförtroende och har gjort det riktigt bra i år. Säger inte att hon bara vinner men till 2% så är det riktigt spelvärt.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 13:06   #12
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Det känns ju i huvet som det gjorde i går. Det enda som var lyckat i går var tvåhästarslåset Target/In Toto. Men det blir man inte fet på.
Malkin nu med Kim Eriksson. Sannolikt kuskminus jmfrt med Ulf E. Med Ulf hade den varit riktigt rolig.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 13:12   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37596
Standard

Kul omgång. Jag spikar Virtual Leg, Like A Star och Marciano. Luddes hästar var duktiga igår, men vann inte mer än ett lopp. Idag får de vinna två. Virtual Leg, tja, egentligen ska man inte spika ett treårigt sto med ett lopp bakom sig mot hingstar, men det låter som något riktigt extra. Marciano trodde jag på förra gången, men han hoppade när han tagit över spets och slappnade av. Idag kör Ludde själv och jag tror på revansch. Like A Star vinner felfri.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 13:20   #14
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kul omgång. Jag spikar Virtual Leg, Like A Star och Marciano. Luddes hästar var duktiga igår, men vann inte mer än ett lopp. Idag får de vinna två. Virtual Leg, tja, egentligen ska man inte spika ett treårigt sto med ett lopp bakom sig mot hingstar, men det låter som något riktigt extra. Marciano trodde jag på förra gången, men han hoppade när han tagit över spets och slappnade av. Idag kör Ludde själv och jag tror på revansch. Like A Star vinner felfri.
Nån gång måste väl stallformen för Kolgijnis börja svikta? Kanske i dag? Jag garderar både Like A Star och Marciano.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 13:21   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37596
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Nån gång måste väl stallformen för Kolgijnis börja svikta? Kanske i dag? Jag garderar både Like A Star och Marciano.
Jag tror snarare tvärtom: att stallformen är på uppgående! Han tar ju ut fler och fler av sina fina hästar som har vintertränat. När de får lopp i kroppen så kommer de att gå ännu bättre.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td