Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-08, 10:43   #16
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Är lite inne på Niky Flax i avd 4:a men..Blir bfro nu och noterar att hästen galopperat 1 gång i lopp ,då bfro 1:a och enda gången..Svårtolkat.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 10:49   #17
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6210
Standard

han la pisken på hästen då
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 10:49   #18
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Är lite inne på Niky Flax i avd 4:a men..Blir bfro nu och noterar att hästen galopperat 1 gång i lopp ,då bfro 1:a och enda gången..Svårtolkat.
För lite underlag för att dra några slutsatser kring barfota.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 10:49   #19
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
8 Mosaique Face, L. Kolgjini 80%.

– Startspåret var ingen höjdare men jag tror inte att det spelar nån roll för utgången. Mosaique Face vinner det här loppet oavsett vilket upplägg jag väljer. Det blir barfota runt om denna gång, säger Lutfi Kolgjini.
Inget ovanligt när det gäller Ludde att basunera ut klartecken. Som spelare är det bättre att försöka fälla dessa storisar. Gräv istället i lopparkivet och skapa din egen uppfattning. Det har jag gjort och jag tyckte att han var tom senast vid vinsten och hade loppet varit 20m längre hade han inte vunnit. Garderar med 2 och troligen även 1. SV spikar 2 och det behöver inte vara fel.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 10:50   #20
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Spiken:
Mosaique Face allt annat än vinst på Ludde "land" är Fiasko...

Dragen:
Nonstop Cherri - kan hamna bra till från springspåret. 11%

Seethestar - Lars har länge varit positiv om denne, synd på spåret, tvilling 4-12

Breidablis Nubbe spikar jag på en lappen. Spets ut och slut 21%

Clemenza Am låter Ludde lite uppåt på, fick inget fäste senast. I spets är det hästen att slå!

Bedövaren:
Designlig.... i avd2. 1%
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:02   #21
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 794
Sharp$: 37728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Inget ovanligt när det gäller Ludde att basunera ut klartecken. Som spelare är det bättre att försöka fälla dessa storisar. Gräv istället i lopparkivet och skapa din egen uppfattning. Det har jag gjort och jag tyckte att han var tom senast vid vinsten och hade loppet varit 20m längre hade han inte vunnit. Garderar med 2 och troligen även 1. SV spikar 2 och det behöver inte vara fel.
Jag bildar mig alltid en egen uppfattning, så jag förstår inte vad du är ute efter. Någon la in ett uttalande om att Mosaiken ska gå med skor och jag la ut ett där Ludde säger att han ska gå barfota. Om jag spikar hästen, vilket jag troligen gör, så är det för att jag anser att den står med tre ben i mål. Det är oerhört intressant om den går utan skor och sånt måste du ta hänsyn till; inte enbart tidigare prestationer i lopparkivet. Att fälla storfavoriter för sakens skull är ingen bra strategi. Men om man inte tycker att de har så bra vinstchans så ska man naturligtvis göra det.

Tillägg: När du kollar på senaste loppet så glöm inte att ta hänsyn till att Mosaiken inte hade startat på fem månader och att loppet gick på Momarkens hopplösa bana där många hästar underpresterade. Ändå vann han sin årsdebut. Det var en bra prestation!

Senast redigerad av Shooter den 2017-04-08 klockan 11:05.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:16   #22
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Spelvärde spikar Rocky Winner så dom måste sitta på nån viktig info.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:17   #23
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 794
Sharp$: 37728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Spelvärde spikar Rocky Winner så dom måste sitta på nån viktig info.
De säljer väl på att dra till med en del chansningar. Annars skulle ingen betala för deras produkter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:22   #24
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
De säljer väl på att dra till med en del chansningar. Annars skulle ingen betala för deras produkter.
Det finns alltså folk som betalar 149 spänn för andras chansningar? Jag tyckte dom var bra på den tiden då dom sysslande med kunskap.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:24   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 794
Sharp$: 37728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Det finns alltså folk som betalar 149 spänn för andras chansningar? Jag tyckte dom var bra på den tiden då dom sysslande med kunskap.
Det verkar så. Snoken spikar Mosaiken. Varför skulle han sitta inne med sämre info?
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:27   #26
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag bildar mig alltid en egen uppfattning, så jag förstår inte vad du är ute efter. Någon la in ett uttalande om att Mosaiken ska gå med skor och jag la ut ett där Ludde säger att han ska gå barfota. Om jag spikar hästen, vilket jag troligen gör, så är det för att jag anser att den står med tre ben i mål. Det är oerhört intressant om den går utan skor och sånt måste du ta hänsyn till; inte enbart tidigare prestationer i lopparkivet. Att fälla storfavoriter för sakens skull är ingen bra strategi. Men om man inte tycker att de har så bra vinstchans så ska man naturligtvis göra det.

Tillägg: När du kollar på senaste loppet så glöm inte att ta hänsyn till att Mosaiken inte hade startat på fem månader och att loppet gick på Momarkens hopplösa bana där många hästar underpresterade. Ändå vann han sin årsdebut. Det var en bra prestation!
Han har högst vinstchans i omgången. Men är det 79%?


Du skall alltid spika omgången största för den sitter i snitt runt 55% tror jag om du vill sätta din spik.

Frågan är om man är ute efter att ha så många rätt som möjligt eller högre utdelning. Är många rätt så spela utifrån insats%, den är oftast ganska rätt. Är det inte det så lyfter du upp felstreckade hästar.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:28   #27
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det verkar så. Snoken spikar Mosaiken. Varför skulle han sitta inne med sämre info?
Snokens material känns inte lika genomarbetat som SPV:s. Lite väl kaxigt att spika Rocky men samtidigt är Kolgjinis favoritbrännare av rang så kanske inte är helt fel ändå?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:29   #28
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

V75:3
Att Mosaiken skall vara favorit är väl inget att orda om..
Men knappt 80% + alla andra 5% och under.
Man har ju sett hur Ludde kör med övertro på sina hästar. Får han svar=Tokkörning.
Ludde är ju inte den som dämpar tempot utan kör till hästen dör 50 kvar..
Vid gardering ,varning för Fire to the rain som kan få ett drömlopp på innerspår + Rocky Winner som är stark som en björn.
Lycka Till ,
L
Citat:
Varför skulle han sitta inne med sämre info?
Well Snoken har varit för snett ute för många gånger för att jag skall ta deras tips seriöst..Denna omgång= V75:2 rankar 1 Designlight sist....V75:7 rankar 3,6 som 6-7 häst..Haft häst som spik 2ggr som snoken rankat sist..
Edit***Såg att han rankar 8 Ulrika H. i andra som 10:a !! Dåligt läge på den men det lär bli körning och goda möjligheter att slinka ned ,har den rankad 1:a själv..

Senast redigerad av Lazze den 2017-04-08 klockan 11:41.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:32   #29
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 794
Sharp$: 37728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Snokens material känns inte lika genomarbetat som SPV:s. Lite väl kaxigt att spika Rocky men samtidigt är Kolgjinis favoritbrännare av rang så kanske inte är helt fel ändå?
Skulle jag gå emot Mosaiken så skulle jag ta med fler hästar och inte spika emot. Alla utom möjligen Flex Lane har väl chansen om Ludde torskar. Om jag trodde det så hade jag inte valt en i högen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 11:34   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 794
Sharp$: 37728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Han har högst vinstchans i omgången. Men är det 79%?


Du skall alltid spika omgången största för den sitter i snitt runt 55% tror jag om du vill sätta din spik.

Frågan är om man är ute efter att ha så många rätt som möjligt eller högre utdelning. Är många rätt så spela utifrån insats%, den är oftast ganska rätt. Är det inte det så lyfter du upp felstreckade hästar.
Det är synd att han är så mycket streckad, men det skulle inte vara första gången som det blir kanonutdelning med en stor favorit. Järvsöfaks har vunnit och det har blivit miljonutdelning. Förra veckan vann Delicious U.S. och det gav 22 millar för att Nuncio bl.a. åkte dit. Så man ska inte tro att man måste gardera eller ta bort alla storfavoriter om man vill ha större pengar. Det gäller att få sju rätt de gångerna.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td