Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-20, 18:08   #196
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg

Avd7: Min spik i omgången är en av mina absoluta favorithästar som jag spikat med framgång flera gånger. 5 Önas Igor! Har inte sett många hästar som är mer startsnabb än den här och borde sitta i ledningen även idag. Det ska tokladdas med 8 MT Insider men jag hoppas att Olle inser i tid att han inte kommer att komma förbi och nöjer sig med ryggen istället för att köra slut på båda två. Han har riktigt bra statistik på 1640 och har tagit alla sina 4 V75-vinster med just framspår på 1640. Att spår 5 statistiskt sett är överlägset på distansen är ingen nackdel. På Gävles snabba bana tror jag att Önas Igor med ett formhöjande lopp i kroppen kan putsa på sin rekordtid idag och springer in på 10,7!
Vilken prestation av MT insider! Rätt tid iallafall även om det blev fel häst
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 18:29   #197
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7951
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
ja fan vad kass han är, köra några hundra tusen till stallet en v75-dag, fy skäms jörgen
Några hundra tusen? Var väl exakt ett hundra tusen med 3 betrodda hästar. Skoglund 50% mera med EN häst. Dessutom var det en seger, vilket är det intressanta för oss spelare. Case closed!
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 18:46   #198
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Några hundra tusen? Var väl exakt ett hundra tusen med 3 betrodda hästar. Skoglund 50% mera med EN häst. Dessutom var det en seger, vilket är det intressanta för oss spelare. Case closed!
Att spelarna värderar Westholms hästar till favoriter kan han knappast styra över, faktum kvarstår, formen är brutal hos stall & kusk.

När man dessutom lyckas med två andraplatser inom det största riksspelet, ja då kan man nog inte vara annat än nöjd.

All heder åt stall westholm som med ett relativt måttligt material lyckas så väl
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 18:47   #199
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Att spelarna värderar Westholms hästar till favoriter kan han knappast styra över, faktum kvarstår, formen är brutal hos stall & kusk.

När man dessutom lyckas med två andraplatser inom det största riksspelet, ja då kan man nog inte vara annat än nöjd.

All heder åt stall westholm som med ett relativt måttligt material lyckas så väl
Case closed
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 18:54   #200
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7951
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Att spelarna värderar Westholms hästar till favoriter kan han knappast styra över, faktum kvarstår, formen är brutal hos stall & kusk.

När man dessutom lyckas med två andraplatser inom det största riksspelet, ja då kan man nog inte vara annat än nöjd.

All heder åt stall westholm som med ett relativt måttligt material lyckas så väl
När han själv skriker ut en häst som den bästa chansen någonsin, så styr han i högsta grad över hur spelarna värderar chansen. Westholm är en stor PAJAS som kusk. Inse det! Han ska ha NOLL credit för sina kuskinsatser. Däremot är det klockrent spela hans hästar när någon annan kör, oavsett vem det är. Case closed!
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 19:04   #201
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 777
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
När han själv skriker ut en häst som den bästa chansen någonsin, så styr han i högsta grad över hur spelarna värderar chansen. Westholm är en stor PAJAS som kusk. Inse det! Han ska ha NOLL credit för sina kuskinsatser. Däremot är det klockrent spela hans hästar när någon annan kör, oavsett vem det är. Case closed!
Hade han kört undan tre sekunder tidigare hade han vunnit och då hade det inte varit någon diskussion om saken. Det är min mening. Odin Tabac slog Månprinsen A.M för en månad sedan...
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 19:09   #202
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7951
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Hade han kört undan tre sekunder tidigare hade han vunnit och då hade det inte varit någon diskussion om saken.
Men nu körde han inte undan tre sekunder tidigare. Där är skillnaden mellan kusk och sömngångare!
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 19:21   #203
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
När han själv skriker ut en häst som den bästa chansen någonsin, så styr han i högsta grad över hur spelarna värderar chansen. Westholm är en stor PAJAS som kusk. Inse det! Han ska ha NOLL credit för sina kuskinsatser. Däremot är det klockrent spela hans hästar när någon annan kör, oavsett vem det är. Case closed!
Vi resonerar olika, inget konstigt i det.

Jag ser värde i ett spel som V75 när det startar en häst från mindre stall som kommer med form, du gör uppenbarligen inte det, & så kan det vara. Vissa är ute efter att vinna 40K på V75, medans vissa eftersträvar att ha chansen till miljonbelopp 1 gång/år.

Pratar vi avd 2, Westholms favorit, hade det varit stall Walmann & Örjan som kusk hade hästen varit 60 %, & absolut, den kanske vunnit då. Men personligen söker jag inte dessa spikar på V75.

Case closed
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 19:28   #204
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7951
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Vi resonerar olika, inget konstigt i det.

Jag ser värde i ett spel som V75 när det startar en häst från mindre stall som kommer med form, du gör uppenbarligen inte det, & så kan det vara. Vissa är ute efter att vinna 40K på V75, medans vissa eftersträvar att ha chansen till miljonbelopp 1 gång/år.

Pratar vi avd 2, Westholms favorit, hade det varit stall Walmann & Örjan som kusk hade hästen varit 60 %, & absolut, den kanske vunnit då. Men personligen söker jag inte dessa spikar på V75.

Case closed
Westholm är inget "mindre stall", han har 95 hästar på träningslistan. Han är en bra tränare, men fullkomligt oduglig som löpkusk. Finns inget som helst spelvärde i att jaga hans uppsittningar på riksspelen. Vardagstrav på Romme, Rättvik duger hans kuskfärdigheter. Inom riksspelen krävs att hans hästar körs av andra kuskar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knutman (+25)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 21:01   #205
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6135
Standard

Lite bitter efter sjätte loppet faktiskt, fem streck och däribland 10 som såg nästan klar ut ett tag till 1 %. Hade heller inte med varken 1 eller 4. Men tyvärr bommade jag Stänkarns drag, hade garanterat haft med ist för 5 om jag sett inlägget.
Bitterheten gick över i sjunde för vinnaren där var jag inte ens nära och spiken 2 var inte i närheten trots bra lopp.
Garderingsstrecken i kallblodsloppen var bortkastade.
Och än en gång är det tydligt hur viktiga kuskarna är.
Var också irriterad på Kylliäinen när jag såg att han släppte. Men hästen kunde ju inget till slut så det var kanske klokt ändå?
Summerat: Exakt plusminus noll.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 22:25   #206
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2291
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Spikar nog Autobahn på form,läge och kusk! Medveten om risken i ett jämnt lopp men tar ställning och tror på spets och slut efter fadäsen sist. Jag tror denne har en bra framtid. Ett chansfynd till 13%. Lås i femte med 10-4. Känns bra! Guld måste det målas på i med många möjliga utfall. Lycka till i morgon
Tänkte 100% rätt denna omgång men satte bara jokerramen så ett gäng sexor. Dock DD till 101x och enda vinnarspelet AUTOBAHN

Hoppas någon av er ryggade
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 02:29   #207
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Jag kan inte trav och har aldrig sagt det heller men min tes är att den är tillräckligt snabb för att hålla ut Önas Igor och sen trycker sig till spets. Har som du säger öppnat 1.07 första 500m, vem ska hålla upp då?
I all välmening. PMa Månprinsen, Mackpeter, Tirich eller nån annan av silverrävarna så slipper du åtminstone kasta bort pengar på usla spikval. Ibland kan det vara nyttigt för nybörjare att få lära sig och ta stöd av nån som varit med ett tag, ungefär som en mentor.

Senast redigerad av Stankarn den 2017-05-21 klockan 02:32.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 07:29   #208
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Glädjespelet igår=
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-05-20, 16:47
Gävle
Lördag 2017-05-20
Start: 18:20
Kostnad: 66,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Workout Wonder
2: 4, 8

2 x 33,00 kr = 66,00 kr.
Totalt: 66,00 kr.
Rättningskod: DTJ NTC XXX

V75 missat på 6:an i andra och Regent Zet.....
Men plus iaf
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td