Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-20, 09:17   #46
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Heppson Visa inlägg
Om inte så blir Klanke väldigt ren av att sitta i badkaret så ofta
Kommer framöver enbart lägga mina analyser på bolags sidan de uppskattas inte riktigt här

No worries!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 09:25   #47
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Kommer framöver enbart lägga mina analyser på bolags sidan de uppskattas inte riktigt här

No worries!
Du har vanligen kreativa idéer med motiveringar, vilket uppskattas.

Don't Worry - Be Happy
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 10:00   #48
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Floyd P.Boko vill man ju egentligen fälla, men hur sjutton ska det gå till? Örjan i spets, Walmann och Westholm ligger lite lågt på sina. Återstår 4 och 5 från svåra spår i voltstart. Vem offrar sig mot Kihlström i spets? Jag tror dessvärre att han får fuska bort loppet.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 10:13   #49
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Vet inte om jag håller med. Att som i torsdags sitta kvar i andra utvändigt med en barfotamaxad Wollafur och dras bakåt av en kroknande Like Lightning var kanske inte Partanens sexigaste styrning under året. Hur usel var han då i fjol?
Han vann 3 lopp på 146 starter. Eller var femtionde start. Eller en gång var fjärde månad.

Så "bra" var han i fjol....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 10:17   #50
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Jörgen Westholm har uttalat sig om First Love Boko och säger att det är hans bästa vinstchans på V75 på länge, att folk som inte streckar honom inte vill få 7 rätt

Vad kan man ta utav det? Jag har kollat hans senaste starter och imponerar inte ett dugg - får slut på krafter på upploppet, har spets runtom och slutar som oplacerad..
Vad säger ni?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 10:18   #51
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 169
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Kommer framöver enbart lägga mina analyser på bolags sidan de uppskattas inte riktigt här

No worries!
Inge ironi eller illa menat! Uppskattar dina analyser! Kanske dåligt formulerat av mig!
Sorry m8
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 10:21   #52
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
I mitt program kör Torbjörn Jansson Beppe Am och Örjan kör Whitehouse Express
Haha oj det var av ren rutin då Örjan oftast kör Beppe.
My mistake!
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 10:23   #53
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Mina tankar till dagens bolagsspel:

Avd1: Utgång på 6 Floyd P Boko. Har toppchans men blir alldeles för stor favorit. Nöjer mig med utgång och tar med 7 hästar bakom och det rensar bra oavsett vem av de som vinner. Jag chansar bort Explosive River som är ganska betrodd men som inte alls har visat något intryck som jag imponeras av. 1% på hemmahästen Lotus Gil som ska gå barfota runt om för första gången och har presenterat fina tider.

Avd2: Min första tanke var spik på 6 First Love Boko men blir inte lika spännande nu då den lär landa över 30% och bli klar favorit. 3 Genuine Boko kan hålla upp ledningen och 9 Mellby Exotic ska gå i jänkarvagn. Tar med 6 hästar.

Avd3: Jag tycker att två hästar höjer sig en del chansmässigt här och väljer att låsa på de två i ett lopp där många streckar på ordentligt. 2 Autobahn kan komma till ledningen om Erik vill, sitter annars fint till i andraspår. Blir lite bortglömd pga galoppen senast. 7 Sete hålls högt i Westholms formstall och körs offensivt.

Avd4: 11 Art Nökkve är klart bästa hästen och bara vinner en normal dag. Kan dock bli hängandes från det här läget. Jag spelar utgång och om favoriten i första har vunnit så hoppas jag på favoritfall här. Tar med 8 hästar totalt och en riktig kantboll är 14 Torpa Olea som gjorde ett grymt lopp senast då hon var tvåa trots startgalopp och galopp i sista sväng. Med rätt ryggar så kan hon göra en repris av den spurten och blåsa alla. 0,1%!

Avd5: 1 Serious Try spetsar men kanske släpper till 4 Regent Zet som lär trycka på ordentligt. Bästa hästen är 10 Whitehouse Express men läget och formen är frågetecken. Man kommer långt på dessa hästar men 2 Beppe Am får en chans till av mig och kanske får en liten nytändning med kuskbytet.

Avd6: Här kommer det gå riktigt, riktigt fort!! Jag tror att 4 Shadow Woodland sitter i spets efter en stund med en galen Ludde med 5 Target Kronos på utsidan. Här kan det skrälla och 3 Highspeed Call som kan få ledarryggen och 9 Poet Broline som kan få fin smygresa kan skrälla. Båda spelade runt 1%. Poet Broline är väl egentligen en renodlad spetshäst men kan man öppna riktigt fort så kan man oftast spurta riktigt fort om man fått spara på krutet också.

Avd7: Min spik i omgången är en av mina absoluta favorithästar som jag spikat med framgång flera gånger. 5 Önas Igor! Har inte sett många hästar som är mer startsnabb än den här och borde sitta i ledningen även idag. Det ska tokladdas med 8 MT Insider men jag hoppas att Olle inser i tid att han inte kommer att komma förbi och nöjer sig med ryggen istället för att köra slut på båda två. Han har riktigt bra statistik på 1640 och har tagit alla sina 4 V75-vinster med just framspår på 1640. Att spår 5 statistiskt sett är överlägset på distansen är ingen nackdel. På Gävles snabba bana tror jag att Önas Igor med ett formhöjande lopp i kroppen kan putsa på sin rekordtid idag och springer in på 10,7!
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 10:30   #54
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2503
Standard

Lotus Gil har gått barfota runtom en gång innan i Mariehamn, den starten syns inte. Galopperade, avslutade starkt efter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dingo1337 (+10)

Senast redigerad av Groknak den 2017-05-20 klockan 10:32.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 10:33   #55
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet blev idag ett omvänt TV-system. Det är jackpot med en handfull extra millar i sjurättspotten.

1) 6 r4-11 (6 är en snabbstartare från springspår med Örjans pondus. SoS)

2) 6 r4-12 (Jörgen kör sig till ledningen med denna urstarka märr och "lovar" vinst)

3) 1,2,3,7,8,9 r4-12 (Jörgen är inte min favoritkusk men har även här en stor stark i 7 Sete, som döpts efter en ö utanför Marseilles. Loppet håller låg klass och garderas)

4) 7,9,10,11,12 r1-3 (jag kan inget om kallblod och sannolikt vinner favoriten 11 från springspår. 11 ligger snäppet under de bästa norska kallbloden. Titta på videon, där 12 blir tvåa efter 10, vilket Klanke och någon till här på sharps uppmärksammat. Familjen Bergh är luriga och 12 är bara streckad till 1 % - ett riktigt fynd. Här kan det skrälla. 7 kan under 25. 9 tas med på Örjan)

5) 2,3,4,7,10 r1-8 (här kan man låsa på 4 och 10. Jag har dock plats för några till med chans. 1 blir över från start och ratas)

6) 1,4,6,7 r5-9 (här blir det elitloppsöppning, där 3 kan ta ledningen från 1 och sedan släpper till 4. Vad gör Ludde med 5? Pd'A startande 7 kommer från elva raka med Örjan i jollen - har jättechans liksom Tarzan-tränade 6)

7) 2,4,5,8,9 r1-3 (V75 avslutas med ett nytt sprinterlopp. 1,5,8 och även 4 är startsnabba. Det bäddar för 2, som är min förstahäst. Loppet skall garderas)

Kostar 1500:-. Good Luck alla Gävlar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+25)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 10:45   #56
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Mina tankar till dagens bolagsspel:

Avd6: Här kommer det gå riktigt, riktigt fort!! Jag tror att 4 Shadow Woodland sitter i spets efter en stund med en galen Ludde med 5 Target Kronos på utsidan. Här kan det skrälla och 3 Highspeed Call som kan få ledarryggen och 9 Poet Broline som kan få fin smygresa kan skrälla. Båda spelade runt 1%. Poet Broline är väl egentligen en renodlad spetshäst men kan man öppna riktigt fort så kan man oftast spurta riktigt fort om man fått spara på krutet också.
Om det kommer att gå fort idag så är det väl läge att gå lite utanför "ramen"?

Jag har en riktig stänkare i 8 Workout Wonder. Var med i spetskörningen senast och det blev väl lite tomt i tanken sista 200 senast på Vermo. Men en häst som kommer över till Solvalla i november och städar av Uncle Lasse, Target Kronos och Wild Honey via en avslutning nedåt 1.07 sista 500 ska väl ändå räknas i ett sånt här gäng, särskilt om det nu blir överpace?

1% och över 30ggr!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+50)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 11:00   #57
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Om det kommer att gå fort idag så är det väl läge att gå lite utanför "ramen"?

Jag har en riktig stänkare i 8 Workout Wonder. Var med i spetskörningen senast och det blev väl lite tomt i tanken sista 200 senast på Vermo. Men en häst som kommer över till Solvalla i november och städar av Uncle Lasse, Target Kronos och Wild Honey via en avslutning nedåt 1.07 sista 500 ska väl ändå räknas i ett sånt här gäng, särskilt om det nu blir överpace?

1% och över 30ggr!
Absolut! Jag tar med alla utom Jorma från bakspår, det betalar jag inte för alltså
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 11:28   #58
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 14
Sharp$: 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Kommer framöver enbart lägga mina analyser på bolags sidan de uppskattas inte riktigt här

No worries!
Strunta i skitsnacket, du lägger ut dina analyser med motiveringar vilket är bra. Ser inte de andra som klagar bidra med något alls.
Coenic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 11:29   #59
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1280
Standard

Fick detta av Claes Sjöström nyss han säger att So gå Ikaros, Närby Panik samt Slaghöken kan ses som skrälldugliga- Dock ingen het chans enligt CS

sms av Oskar J Andersson säger även han att First Love Boko är klar idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3), virre82 (+2), mackpeter (+2), hugotheboss (+2)
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-20, 11:41   #60
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Önas i sista är min stenklara spik.
Hoppas procenten håller sig så låg den bara kan
Håller med, spets och slut i mina ögon.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td