Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-25, 00:33   #16
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Analys avd1.


Spetstriden: Jeepster brakar till spets och körs där så länge lampan lyser

Tipsettan: Jeepster 1% som senast snabbstartade till ledningen och svarade attacker mitt i loppet och rann undan på lätta fötter. Kaj vill prova igen och skall försöka vinna loppet från spets han menar också att det kanske inte räcker i sammanhanget men han går ut i loppet för att vinna och han går "all in". Wild honey avslutade starkt senast och borde egentligen gått ut i kvalet till Elitloppet men antagligen sa Daniel nej och valde detta loppet istället. Det känns som om det kan bli tufft att ta en lugn dödens för risken är att Örjan glömmer bort spetshästen som kör 10,5 på varvet alt. 11.5 och har krafter kvar att köra en 10 tid sista 800 hur skall de då hinna ta ekipaget Jeepster från dödens när det går 54 km/H Given emot men tok för stor favorit i nu läget. Bäst vore för Wild honey att köra invändigt kanske kan få ryggen på Jeepster och söka sig ut 600 kvar för att sedan "kanske krossa denne på ren klass"! Känns som om hästen får verkligen bekänna färg här då det är 1640 meter. Patricia Hasterup är också snabb ut men inte lika snabb som Jeepster de första 50. Det bör inte vara någon nackdel att springa över sprint. Toppformen och närmast tillhands bakom 5 och 3. Indoor Voices avgjorde med lätthet från dödens senast, funderingen är att man kan rygga nr 2 i starten och kanske få 2a alt 3 ytter. Hästen har form och bör passas! Sedan vill jag också även varna för Tresure Kronos som vann Breeders som 3 åriing har jobbat inför detta i 16 fart och håller normalt samma form som Wild honey den enda positiva ändringen till starten är att hästen skall tävla med jänkarbike. Min rank: 5-3-2-9-6
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 05:49   #17
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 22
Sharp$: 65
Standard

Hej,

Då har veckan kommit som man längtat så mycket efter Elitloppsveckan är hära. Har några plaser kvar på laget är den nångång man ska spela V75 så är det denna vecka med tanke på (Värdet, Omsättningen ) jag kommer befinna mig på Valla. Kommer tokplugga och ringa mina kontakter nu är det dags för en stor vinst. V75 är aktiverat  kostnaden på lördagen är 250:- /per andel söndagen 125:- andelen Hoppas just du vill köpa en eller flera andelar. Elitloppet en gång om året nu kööööör vi //Stefan

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/PHVJ-N9WA-34215
Teamleader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 07:08   #18
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Re Doc kan bara spets och slut sa bra är hästen .
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 10:00   #19
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 94
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Analys avd1.


Spetstriden: Jeepster brakar till spets och körs där så länge lampan lyser

Tipsettan: Jeepster 1% som senast snabbstartade till ledningen och svarade attacker mitt i loppet och rann undan på lätta fötter. Kaj vill prova igen och skall försöka vinna loppet från spets han menar också att det kanske inte räcker i sammanhanget men han går ut i loppet för att vinna och han går "all in". Wild honey avslutade starkt senast och borde egentligen gått ut i kvalet till Elitloppet men antagligen sa Daniel nej och valde detta loppet istället. Det känns som om det kan bli tufft att ta en lugn dödens för risken är att Örjan glömmer bort spetshästen som kör 10,5 på varvet alt. 11.5 och har krafter kvar att köra en 10 tid sista 800 hur skall de då hinna ta ekipaget Jeepster från dödens när det går 54 km/H Given emot men tok för stor favorit i nu läget. Bäst vore för Wild honey att köra invändigt kanske kan få ryggen på Jeepster och söka sig ut 600 kvar för att sedan "kanske krossa denne på ren klass"! Känns som om hästen får verkligen bekänna färg här då det är 1640 meter. Patricia Hasterup är också snabb ut men inte lika snabb som Jeepster de första 50. Det bör inte vara någon nackdel att springa över sprint. Toppformen och närmast tillhands bakom 5 och 3. Indoor Voices avgjorde med lätthet från dödens senast, funderingen är att man kan rygga nr 2 i starten och kanske få 2a alt 3 ytter. Hästen har form och bör passas! Sedan vill jag också även varna för Tresure Kronos som vann Breeders som 3 åriing har jobbat inför detta i 16 fart och håller normalt samma form som Wild honey den enda positiva ändringen till starten är att hästen skall tävla med jänkarbike. Min rank: 5-3-2-9-6
Du snackar om att Wild Honey egentligen borde gå ut i ett elitloppsförsök.
Sen anser du att hästen får bekänna färg i detta lopp
Dessutom vill du se att Örjan ger denna möjliga elitloppshäst en invändig löpning. Jo jag tackar jag

Lycka till på lördag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1), Cyran (+1), kire1111 (+1), munge (+1)

Senast redigerad av Yankee den 2017-05-25 klockan 15:35.
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 10:08   #20
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

avd2
Spetstriden: National Prince har toppchans att nå ledningen.

Tipsettan: National Prince fick öppna nedåt 1.06 senast och kunde inte hålla reda på benen. Hästen galopperade i vinnarhålet 250 meter kvar från mål såg förvisso slagen ut då. Nu går man ner i klass och Erik känner hästen väl. Kan bl spets ut och slut. Målsättningen är att köra barfota runt om men man vill se så han har hovar för det när det är dags. Förr var han lite irriterad i munnen efter loppen men nu har han på senare tid fått nytt bett som han trivs riktigt bra med. Man väntar till efter provstarten för att se om det blir barfota bak eller barfota runt om. Jag vill också gärna ha med Rushmore Face som bara har sig själv att tävla emot, hästen var godkänd efter galoppen i kungapalskval nyligen, hästen har bra styrka för klassen. Han vann v75 försöket från dödens, i felfritt lopp blir han att räkna med. Lås!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 10:10   #21
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yankee Visa inlägg
Du snackar om att Wild Honey egentligen borde gå ut i ett elitloppsförsök.
Sen anser du att hästen får bekänna färg i detta lopp
Dessutom vill du se att Örjan ger denna möjliga elitloppshäst en invändig löpning. Jo jag tacka jag

Lycka till på lördag
Jag anser att wild honey får svårt att ta Jeepster från dödens om denne inte är sjuk. Sist körde Örjan Passivt med Wild Honey i det tuffa tempot och det är så hästen helst skall gå, spara speeden. (som sagt invändig resa tjänar hen 7 meter per kurva (det är många sparade krafter)

Jo jag tackar jag med..
God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2017-05-25 klockan 10:14.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 10:56   #22
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Jag tror att Sorbet vinner Harpers i år. Spik of the week
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 11:34   #23
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1382
Standard

V75-Guiden och Expressen rankar också Jeepster etta, fast nerifrån
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1)
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 12:28   #24
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
V75-Guiden och Expressen rankar också Jeepster etta, fast nerifrån
Märks att de är okunniga...

en Jeepster i spets förvånar alla utom mig.. som doob brukar säga "folk måste vara fulla"

resten av mina analyser skriver jag bara in på mitt bolagsforum..

Senast redigerad av Klanke den 2017-05-25 klockan 12:30.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 15:14   #25
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Att inte spika Wild Honey är lika dumt som att spika Nuncio, allt kan hända men hur troligt?. Bara se med egna ögon och inte lyssna så mycket, trav behöver inte vara svårare än så

Senast redigerad av kire1111 den 2017-05-25 klockan 15:45.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 17:54   #26
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Att inte spika Wild Honey är lika dumt som att spika Nuncio, allt kan hända men hur troligt?. Bara se med egna ögon och inte lyssna så mycket, trav behöver inte vara svårare än så
Att spika en 75%-are en Elitloppslördag när man har en soetsidé som just nu står i 1%. Det gör man bara inte. Dessutom en häst som kommer till start med två raka segrar.

Två raka segrar har även min idé 2 Patricia Hastrup. Bra form och är bra ut och kommer med största sannolikhet få ett bra läge. Spets och släpp och lucka till slut?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+20)
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 18:13   #27
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Att inte spika Wild Honey är lika dumt som att spika Nuncio, allt kan hända men hur troligt?. Bara se med egna ögon och inte lyssna så mycket, trav behöver inte vara svårare än så

Tänk på att Wild Honey tömde sig för bara en vecka sedan... Kan sitta i benen.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 19:24   #28
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är det någon annan som ATG-Live hackar lite för. Bara hackar till lite och hoppar igång nästan direkt? Undrar hur det skall gå på lördag och söndag om det börjar småhacka redan nu...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 20:32   #29
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Glöm ej Ranch Kelly i första - gå in och kolla på finska lopparkivet och se hur han sveper fältet sista 300 metrarna och håller undan till knapp seger mot hyfsad häst. Ja, loppet var väl ingen höjdare, klassmässigt sett, men svepningen var grym. Skulle vara intressant att se denna i andra ut och spurta sista 150-200 metrarna - då sitter ingen säker, det kan jag lova...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-25, 20:37   #30
 
midcapkings avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 51
Sharp$: 1776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag tror att Sorbet vinner Harpers i år. Spik of the week
Även utdelning på 6 och 5 rätt
Mellanvolt i långlopp är iskallt, gör om gör rätt!
midcapking är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td