Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-05, 20:50   #1
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

V75 Bjerke 11/6


Då kör vi lite norskt igen då.
Startlistan/program med 5 programrader hittar ni här:

https://www.rikstoto.no/program/pdf/...aneprogram.pdf
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-05, 21:00   #2
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Ska bli kul att se vad Erik A kan göra med 3 Shadow Gar i V75:3. Ett fantastiskt lopp under elitloppshelgen med "gubben" i alla fall.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 23:55   #3
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Kör med en spik på söndag, och det är varken 3 Shadow Gar (avd3) eller 1 Polara (avd5). Risken är så klart stor att båda vinner, men hur kul är det. Skulle jag spika ngn av dem hade det blivit Shadow Gar. Detta för att jag inte är hundra på att Polara får ledningen. Min tanke är att 6 Lome Brage tar spets och sedan kan det bli tufft att komma förbi. Kör 1 Polara, 3 Kleppe Slauren, 6 Lome Brage och 7 Månprinsen som visat att den fungerar i Norge.

Så här långt, fredag kväll, är jag här:

Avd 1: Lås 13,15

13 Totem D'azure blandar och ger, slog bl a 12 Vinochka på Vincennes i maj. Svår häst att plocka bort och bra spelvärde. Franska hästar brukar dessutom gå bra när det blir regnigt och skitigt. Vilket det tydligen kan bli.
15 Reckless, tycker detta är bästa hästen och den bästa kusken. Däremot har den floppat två ggr nu i Norge. Galopp och oplacerad på Bjerke förra året och bara 7:a på Klosterskogen. Kräver kanske körspö?

Här är många hästar det pratas om, jag tycker att både 1,5,7 möter för hårt motstånd helt enkelt. Garderar man vidare är 12 Vinochka och 6 Springover tidiga för mej.

Avd 2: Öppet lopp, och jag kommer nog att ta med några stycken här. Tveksam till Tesio, och det roliga "draget" blir 4 Dice Man som får Melanderutrustning i morgon med helstängt huvudlag. Givetvis tar jag även med 2 Tesio utöver de här två tycker jag bl a 9 Ulisse Kronos är intressant. Men det blir nog 5-6 hästar här.

Avd 3: 3 Shadow Gar u-häst men jag fyller på med 8 Treasure Kronos som nog börjar närma sig formen nu med ett lopp i kroppen. Dessutom van vid att möta topphästar. Sedan tar jag också med 11 Galactica, inte minst med tanke på det långa upploppet, en evt seg bana. Avslutade väldigt bra på Solvalla. Om man garderar vidare så är det väl i första hand 4 Indoor Voices och sedan 2 Spoil Me och kanske 6 Diadora B.R som är intressantast.

Avd 4: Här kommer min spik 6 Canari Match. Jag är medveten om att Untersteiner kommer att ladda för och förmodligen sitter i spets med 4 Poet Broline, men tror helt enkelt att Canari Match vinner även utvändigt. Hotet är att det inte går att köra bf r o p g a vädret men då blir det svårt att hitta ngn vinnare i det här loppet.

Avd 5: 1 Polara, 3 Kleppe Slauren, 6 Lome Brage, 7 Månprinsen kör dem matematisk. Modigt eller dumdristigt att plocka bort 2 Oden Tabac, ja, den som lever får se. Tyckte inte det va rätt tryck i den, trots bra resultat, på valla.


Avd 6: Här ratar jag både 7 Muscle Hustle och 8 Dominion Beach. Muscle Hustle är det bara Bergh som vunnit med och jag tror dessutom inte att loppet blir kört i halsen på den nu, som senast. Dominion beach är "en fantastisk häst" som gärna får visa det innan jag spelat den. Min a-häst här blir 3 Phantasm Soa som dels gått bra för Goop, dels vunnit i Frankrike. Sedan tar jag även med 6 Makethemark så klart, Ohlssons bästa chans i omgången enligt honom själv, utöver de här tar jag även med 10 Chief Orlando, som svarade för en bra avslutning senast, och landade på 11.6 2100m. Frode Hamre på Bjerke är inte att leka med heller. Blir banan lite seg så tror jag att speeden kommer att sitta fint på det långa upploppet.

Avd 7: Det här är ett getingbo! Här hittar man, enligt mej, omgångens kommunare. 9 DD''s Hitman. Visst hästen har gått framåt rejält sedan man kom till rätta med skadeproblemen, men jag hävdar att det är en bit kvar till den här klassen. Dessutom är den på tok för dålig ut. Det håller inte att ge bort 5-10 meter i den här klassen. En startsnabbare häst hade haft drömryggar på Volstead och Lionel.

Jag streckar 5 hästar:

8 Aubrion du Gers är självklar, trots spåret. Har slagit både Lionel och Your Higness förut och kommer säkert i angeläget ärende. u-häst för mej.
2 Lionel N.O. är ju självklar. Gick ett kanonlopp på Åby och är säkert i ordningställd för det här loppet.
1 Volstead förvisso inte kort distans, men formen är på topp, skulle man på ngt vis inte kunna köra bf. plockar jag bort den trots formen. Hur man ska få reda på det är tveksamt när det gäller Norge. Får hoppas att man kan ringa ngn på banan.
5 Your Highness plockas med på Goop och självklar på fem hästar för mej.
6 Cruzado dela Noche. Jag tycker den här börjar växa in i klassen rejält och dessutom tycker jag Per Linderoth fungerar bra med hästen. Får de hänga med fram till upploppet utan att slösa för mkt kraft så tror jag visst det att de kan skrälla här.

Så, det var mina tankar om Bjerkes omgång. Återkommer på söndag när man vet lite mer om väder och vind och i bästa fall lyckats snoka reda på ngn skoinfo.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
johnnybgoode (+25), SO (+10), Torstens (+10), lenninen (+5), Major (+15), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av hugotheboss den 2017-06-09 klockan 23:57.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-10, 20:24   #4
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Tänk om Örjan eller Erik fick köra Månprinsen....
men med Gunnar kan vad som helst hända.
Hade ju vunnit lätt senast med en lågbegåvad sopa i vagnen, tyvärr kör gubben alltid själv och skiter i stålarna. Tror på skräll här.

Bästa spik är såklart Shadow Gar som Brakvinner

Dice Man tror jag lite på också.

I sista kan allt hända men Lionel är första strecket på min lapp.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-10, 22:38   #5
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Jag helgarderar OGP. Lika bra. Lionel vinner säkert, men att sitta kort i sista avdelningen känns inte aktuellt.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 07:12   #6
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Ja blir väl hög utd idag, svårt men gör ett försök..

Avd 1 alla på 40 meter o 1,2 på start. Men ta alla ni som kan

Avd 2 galopp el inte är frågan. Tar alla här...

Avd 3 ja spik litar på erik. Men säkert vinner 8 el 11

Avd 4 ja blir säkert det klassiska här, två ska vinna då vinner 3 häst. 2,4 6 låst

Avd 5 ja, lås 1 o 6.. Kan funka. Spik 6 den som är modig

Avd 6 spik på Goop 3. Är det bara jag som tycker häst 7 är överspelad. Hur ofta vinner skrällar igen? Gillar dock kim men nej tack.

Avd 7 1 2 4 5 8 9 borde man komma långt på.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 08:30   #7
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Har varken aftonbladet eller ATG tränarintervjuer till dagens omgång?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 08:32   #8
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Vinn eller forsvinn fra Norge

https://m.youtube.com/watch?v=WaG7YVkjXsY
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cleon_9 (+3)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 08:46   #9
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-4

Om jag gör ett V75-system idag så blir det med Poet Broline som spik. Peter Untersteiner har mycket höga tankar om den hästen. Han matchas med sikte på stora uppgifter. 3-4 hästar får streck på sig. Då känns det spelvärt att spika 4 Poet Broline till 31 %.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 09:12   #10
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

goop har fått för sig att han ska leda runt om med phantasm soa. Men kan den verkligen hålla ut Muscle hustle från start? I arkivet får man ingen riktig uppfattning på det lilla som finns o se av Phantas soa. Går det att se Milano starterna nånstans?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 09:14   #11
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 175
Sharp$: 271
Standard

Vem spetsar i av5?! 1? 6?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 09:30   #12
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockepo Visa inlägg
Vem spetsar i av5?! 1? 6?
Jag är inne på att Lome Brage ta sig förbi och det lutar åt spik på den faktiskt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 09:30   #13
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Smhi: inget regn
Yr: ett par timmar med några droppar regn
Klart: duggregn i stort sett hela dagen

Och vinnaren är....
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 09:36   #14
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Jag är inne på att Lome Brage ta sig förbi och det lutar åt spik på den faktiskt
Det beror mkt på hur smart Jörgen W är som kusk. Hans bästa drag borde va att släppa förbi Lome Brage för att på så sätt försöka stänga in Polara inledningsvis. Svarar han så lär Polara hålla spets. Enligt Goop (som vet) så är det stor skillnad på Bjerke mot t ex Momarken. Spår 1 är det absolut bästa spåret och man kan ladda för fullt från start.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 09:45   #15
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Det beror mkt på hur smart Jörgen W är som kusk. Hans bästa drag borde va att släppa förbi Lome Brage för att på så sätt försöka stänga in Polara inledningsvis. Svarar han så lär Polara hålla spets. Enligt Goop (som vet) så är det stor skillnad på Bjerke mot t ex Momarken. Spår 1 är det absolut bästa spåret och man kan ladda för fullt från start.
Tror som sagt ingen kan svara lome brage första biten. Hade dock hellre sett per-oleg i sulkyn som känner hästen väl och har skickat iväg han blixtsnabbt bakom bilen förr. %en är dock tilltalande o det är bara att chansspika.

Jo vet med mig att spår ett är riktigt bra på Bjerke , men finns det en snabbare häst utvändigt så är det likväl kört
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 10:29   #16
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Rolig omgång och jag landade till slut på megalampan Shadow Gar och spets-och-slut i Poet Broline.

Får inte riktigt grepp på första avdelningen och kladdar på ordentligt med förhoppning om att Salmelas 11 Merry Broline ska nu blanda sig i striden.

Dissar melanderduon i andra för att spara på strecken och hoppas klara mig på fyra streck...

Vore kul ifall man för en gångs skull hamnade rätt på kallbloden och jag låser på favoriten samt tänkbara spetsaspiranten Lome Brage.

1 Volstead given tipsetta för mig avslutningsvis men målar på ändå och får råd med sex streck och småfeeling för att det kan vara dags för BBS Sugarlight snart men ratar betrodde Your Higness...

Lycka till med liren

V75-1: 1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 15
V75-2: 2, 4, 9, 11
V75-3: 3 Shadow Gar
V75-4: 4 Poet Broline
V75-5: 1, 6
V75-6: 3, 6, 7
V75-7: 1, 2, 3, 6, 8, 9
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 10:34   #17
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4

Om jag gör ett V75-system idag så blir det med Poet Broline som spik. Peter Untersteiner har mycket höga tankar om den hästen. Han matchas med sikte på stora uppgifter. 3-4 hästar får streck på sig. Då känns det spelvärt att spika 4 Poet Broline till 31 %.
Jag säger syn på den, absolut!
Varför då?
Jo, kusen har mer levt på sin startsnabbhet än styrka till slut genom karriären. Det är mitt intryck av hästen. Det är möjligt att ett steg till har tagits vad gäller den biten till den här säsongen? Det får framtiden utvisa. Senast såg det faktiskt lite ut åt det hållet.

Nä, med det sagt går jag hellre rakt ut på en 3:e-handare i form av hästen, som all expertis verkar vilja dissa?
Gul kusk A.G. närmade sig Volstead rejält i slutstriden med 2 Trendy O.K.(19%), när hästen senast behagade gå felfritt. Den borde bli tung att stå emot här?
Poeten ramlade undan mot hårde Twister Bi vid årets seger, knappast samma tur en gång till mot en lika tung avslutare?

Två olika ställningstaganden. Hoppas en av oss lever kvar efteråt!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), mackpeter (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 11:12   #18
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Mkt spel på 5 Ingbest i kallblodsloppet. Undrar vad ngn vet?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 11:16   #19
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Bjerkebanans underlag brukar få kritik av dom aktiva. Man kam bara gissa hur det blir idag med sådant skitväder i Oslo. Det var trist att det skulle bli så. Östersund hade bättre flyt med vädret igår.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 11:19   #20
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bjerkebanans underlag brukar få kritik av dom aktiva. Man kam bara gissa hur det blir idag med sådant skitväder i Oslo. Det var trist att det skulle bli så. Östersund hade bättre flyt med vädret igår.
Med tanke på vädret så kommer kanske innerspåret bli väldigt tungsprunget i dag? Inga spetsvinster?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 11:29   #21
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Mkt spel på 5 Ingbest i kallblodsloppet. Undrar vad ngn vet?
Inför senast skulle hästen utrustas på ett vis som den varit klart bättre på i tidigare start. Endast haft den utrustningen typ en gång tidigare, vad jag minns av snacket. Då gunga, men kanske lika förhoppningsfulla inför idag?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 11:31   #22
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Inför senast skulle hästen utrustas på ett vis som den varit klart bättre på i tidigare start. Endast haft den utrustningen typ en gång tidigare, vad jag minns av snacket. Då gunga, men kanske lika förhoppningsfulla inför idag?
0,8 % och mest pengar i snitt per lopp. Bra spelvärde om man garderar!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 11:35   #23
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Det var ett jävla tjatande i liven om att favoriten i sista "bara gjort 17 starter"....

http://m.letrot.com/stats/fiche-chev...s-performances
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 12:10   #24
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Dice Man i avd 2 anmäld barfota runt om för första gången. . Dessutom aviserat helstängt huvudlag ffg hos Tarzan. Just på Tarzans hästar har man sett förr vilken ruggig effekt första barfota och första helstängt kan ge. Streckvärdet måste vara högt på dessa ändringar.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 12:11   #25
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Funderar över starten i V75:7, sitter BBS i spets? Körs där eller släpper till...Dante Boko? Som körs där eller släpper till...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 12:17   #26
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

500V på en flygande matta...kan det vara något?

Får bli ett dubbelslag på 10 också...nästan 20 ggr på LD.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 12:28   #27
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

När Malla tippar Edward Ale, då vet man att man kan steka den hästen iaf....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 12:33   #28
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Med tanke på vädret så kommer kanske innerspåret bli väldigt tungsprunget i dag? Inga spetsvinster?
Ser mer ut som Jägersrolunk idag, bra chans för spetshästar och svårt att ta något bakifrån....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 12:44   #29
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
När Malla tippar Edward Ale, då vet man att man kan steka den hästen iaf....
Han har blåst många spelare på stålar med sina tips
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3), Migge (+1)
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 12:49   #30
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Verkar som atg tillför ytterligare ett svårt moment på V75 idag genom att inte presentera balansinfo i kallblodsloppet. Den skulle varit ute för 20 min sedan.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:02   #31
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 2
Sharp$: 31
Standard

Spännande lopp idag

Vi hoppas på sju idag

Lycka till alla

V75

1: 6-12-13-15

2: 2-4

3: 3

4: 4-6

5: 1-3-6-7

6: 3-6-10

7: 1-2-8
lapidarisk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:03   #32
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Makethemark eller Muscle Hustle?? Jag kan inte bestämma mig....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:05   #33
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Makethemark eller Muscle Hustle?? Jag kan inte bestämma mig....
Goop säger att han vinner loppet med Phantasmen, så funderar på att spika den. Hur ofta säger han rakt ut han bara vinner? Den måste ju vara stenklar isf..
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:07   #34
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Goop säger att han vinner loppet med Phantasmen, så funderar på att spika den. Hur ofta säger han rakt ut han bara vinner? Den måste ju vara stenklar isf..
Fast hur ofta tycker vi att Goop har koll? Hur ofta har Björnkollen haft 7 rätt?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:08   #35
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Fast hur ofta tycker vi att Goop har koll? Hur ofta har Björnkollen haft 7 rätt?
Haha...Goop och Malla är som pest eller kolera, bara att välja
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:12   #36
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Makethemark eller Muscle Hustle?? Jag kan inte bestämma mig....
Jämför startsnabbheten så har du svaret.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:18   #37
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Malla spikar Polara såtog bort den på det , på det stora favoritskapet och på att den inte enligt förhandsinfon ska gå barfota runt om idag som ju varit ett jättelyft i de två senaste loppen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:24   #38
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Fast hur ofta tycker vi att Goop har koll? Hur ofta har Björnkollen haft 7 rätt?
Han brukar ha rätt bra koll på hästarna han själv kör. Får dock inte riktigt någon feeling för denna.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:27   #39
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Tveksamt om Goop gått ut till allmänheten med en häst han ansett vara klar. Den infon hade normalt delgetts en betydligt mindre inre krets i så fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:28   #40
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Han brukar ha rätt bra koll på hästarna han själv kör. Får dock inte riktigt någon feeling för denna.
Har inte startat sen februari.....tveksamt väl?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:30   #41
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Vi sjasar bort Bryssel på V5 iaf.... Aldrig startat över 1600m......
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:35   #42
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Åååååh va gött med två omstarter....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:36   #43
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Har inte startat sen februari.....tveksamt väl?
Har spikat Muscle Hustle. Rätt bra träffprocent på Kim och Berghtränat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3), lenninen (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:36   #44
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Åååååh va gött med två omstarter....
Många som spekulerade i det. Inte lätt med norsk voltstart för alla utländska kuskar.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:37   #45
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Meeeen för h-e!!!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:38   #46
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Såja! Nu är det väl bara att gå all in på tilläggshästarna...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:40   #47
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Fan pinsamt att se! In med bilen för fan!
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:40   #48
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Nu måste ni skoja......? Det är bara att helgardera första V7 nu då....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:40   #49
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Tur man har massgarderat här.

Norsk voltstart liknar mer polsk riksdag än trav.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:42   #50
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Jag har 8 hästar i första. Men just nu känns det ändå otryggt.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:43   #51
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Ska vi öl-bonga på hur många hästar Adrian Kolgijni kör bort i dag?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:47   #52
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tur man har massgarderat här.

Norsk voltstart liknar mer polsk riksdag än trav.
Ändå är det överlägset det svenska systemet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+4)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:47   #53
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Attans att inte 13 hann fram!
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:47   #54
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Äckliga jävla holländare.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:47   #55
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Första spiken inne
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:48   #56
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Trodde aldrig att Langeweg skulle hålla hela vägen.....!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 13:56   #57
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Och 350 000 kuponger försvann...på en favorit...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 14:00   #58
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tveksamt om Goop gått ut till allmänheten med en häst han ansett vara klar. Den infon hade normalt delgetts en betydligt mindre inre krets i så fall.
Så är det. Ärlighet är ett okänt begrepp i det stallet. Där är girighet prio 1, 2 och 3.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 14:01   #59
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Så är det. Ärlighet är ett okänt begrepp i det stallet. Där är girighet prio 1, 2 och 3.
Vilken tur att hästen inte kommer från det stallet och att Björn fick vinna Elitloppet i år.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 14:06   #60
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Fan vilken lus Tesio är, helt otroligt. Avslagen efter den där drömresan.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 14:08   #61
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Sådärja! Me likes!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 14:13   #62
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vilken tur att hästen inte kommer från det stallet och att Björn fick vinna Elitloppet i år.
Björn kommer från det stallet och har gjort uttalandet. Eller?
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 14:15   #63
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Björn kommer från det stallet och har gjort uttalandet. Eller?
Björn är lånekusk på Olivier Raffins häst, så vad stallet tycker och tänker har inte så mycket med saken att göra.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 14:33   #64
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Okej. V5 då. Tankar?? Jag spikar Makethemark och Forecast. Nån chans på pengar måste man väl ha....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 14:59   #65
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Dags för dagens andra torskspel, tvilling 4 - 3,9 valfri insats (minst 5 ggr).
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:04   #66
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Alessandro lägger sig i rygg ledaren, när han bara har att gå fram för gratis ledning...
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:06   #67
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Inte oväntat att PU slog på galopp så som han tokkörde....trodde ett tag det var Adrian som jörde poeten haha
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:12   #68
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Man tror f-n inte att det är sant. Sitter Margaretha och styr utgången i loppen även på V75 - i Norge? Kombon Takter - Adielsson är ju känd men Goop - Kihlström?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:16   #69
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Inte oväntat att PU slog på galopp så som han tokkörde....trodde ett tag det var Adrian som jörde poeten haha
Adrian är väl inte så tokig från start? I Jämförelse med Håkan K Persson, Haugstad, Linderoth m fl...? Men Poeten såg ut att ha utrustats med betongblock eller motsvarande på framhovarna, borde ha blåst till spets om i normal författning.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:24   #70
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Såja killen
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:25   #71
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

ojojoj. vilken snygg styrning MELANDER
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), SO (+5), SO (+5)
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:26   #72
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Ja, han lyckades ju för en gångs skull att inte bli fast i kalla ryggar så jag antar att man kan säga att det var snyggt för att vara Melander.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:27   #73
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Tack Gunnar! SPIKEN satt. Vilken styrning av Gunnar. Hade väl 50 meter fram ett tag.
Kungen är tillbaka på tronen!!!
Synd att han inte fick luckan tidigare på Elitkampen så hade han vunnit då också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:27   #74
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Gunnar hade inte druckit i dag iaf....
V5
Inlämnat: 2017-06-11, 15:30
Bjerke
Söndag 2017-06-11
Start: 16:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 7, 10 (2, 4)
2: 6 Makethemark (7, 3)
3: 1, 2, 5, 9 (6, 10)
4: 10 Forecast (3, 5)
5: 2, 4, 6, 7 (8, 10)

6x1x4x1x4 = 96 rader.
96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: S-E-M-E-S-T-E-R
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:28   #75
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Enda minuset är att dom måste filma äckelkärringen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:33   #76
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Enda minuset är att dom måste filma äckelkärringen.
Man kan ju ge fan i att kolla mellan loppen.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:33   #77
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
ojojoj. vilken snygg styrning MELANDER
Tre bidrag från SO, för samma inlägg...?! Har du hissat kärringen till skyarna eller heilat OAL?

Finns ingen "snygghet" i den där styrningen. Bara en matematisk jämvikt. Man kan inte köra bort en överlägsen häst i varje start.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+100)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:34   #78
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

3,79 på Månprinsen. Det får vi väl aldrig igen.......?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:35   #79
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Det går bra att ge intervjuer nu när man vunnit. Fan vilka tomtar, men hästen är grym.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:36   #80
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Han såg lite stressad ut i intervjun, han försöker väl komma därifrån så fort som möjligt för att försöka hindra kärringen att göra något dumt....inte bra om han inte kan starta i vare sig i Sverige eller Norge...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:39   #81
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Finns många TOMTAR här med.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:40   #82
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Han såg lite stressad ut i intervjun, han försöker väl komma därifrån så fort som möjligt för att försöka hindra kärringen att göra något dumt....inte bra om han inte kan starta i vare sig i Sverige eller Norge...
Dom har ju börjat köra en del kallblodslopp i Frankrike om det skulle skita sig deluxe.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:40   #83
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
3,79 på Månprinsen. Det får vi väl aldrig igen.......?
Du kunde t o m få över 5 ggr om man varit lite "aktiv"
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:41   #84
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Du kunde t o m få över 5 ggr om man varit lite "aktiv"
Du menar på andra ställen än ATG.se? Jag är lite för osäker som spelare för det, än.......
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:42   #85
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

DD 6-9 Dubbel Ulf Ohlsson till 20 ggr.

6 Makethemark brukar vinna felfri.
9 D.D.'s Hitman - spelar gärna Purotränade.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:46   #86
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Dom har ju börjat köra en del kallblodslopp i Frankrike om det skulle skita sig deluxe.
Du tror på ett "Prix de AnnaMaria Oberg"? Eller "Prix de Face Smashed Helmet"?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:49   #87
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Du tror på ett "Prix de AnnaMaria Oberg"? Eller "Prix de Face Smashed Helmet"?
"Thomas Andermyrs äreslöp"
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:50   #88
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Helvete man skulle ha lyssnat på guldhjälmen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:50   #89
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Han brukar ha rätt bra koll på hästarna han själv kör. Får dock inte riktigt någon feeling för denna.
Synd....annars hade du haft dagens klaraste som spik...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:51   #90
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Tackar Goop!
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:53   #91
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Synd....annars hade du haft dagens klaraste som spik...
Han har rätt bra chansvärdering, grymt påläst. Det är lite skillnad mot när Westholm lämnar klartecken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:55   #92
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Nu har han ju inte vunnit än, faktiskt....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 15:57   #93
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Finns många TOMTAR här med.
...och du är en av de största...!?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:02   #94
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

De borde ha diskat Björn. Fegisar. Stör ju Örjans spurt helt och hållet!!!

Senast redigerad av robust den 2017-06-11 klockan 16:04.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:03   #95
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

F-n Adrian, sätt dit Dante nu...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:05   #96
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Det bör förhoppningsvis bli några kroner tebaks, här är bästa systemet

V75
Inlämnat: 2017-06-11, 11:13
Bjerke
Söndag 2017-06-11
Start: 14:30
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Titanium Gar (15, 6)
2: 1, 2, 3, 4, 9, 11 (5, 6)
3: 3 Shadow Gar (4, 8)
4: 2, 4, 6 (9, 3)
5: 7 Månprinsen A.M. (1, 6)
6: 3, 6 (7, 8)
7: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9 (3, 10)

1x6x1x3x1x2x7 = 252 rader.
252 x 1 x 0,50 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: CTT GHT DQP

--
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:07   #97
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 135
Sharp$: 13590
Standard

Bör bli rejäl körning från start och det gynnar Puros Hitman som städar av samtliga över upploppet! Över 5 ggr är grymt spelvärt (6 ggr på Bet365)
hotshotknick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:09   #98
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Det bör förhoppningsvis bli några kroner tebaks, här är bästa systemet

V75
Inlämnat: 2017-06-11, 11:13
Bjerke
Söndag 2017-06-11
Start: 14:30
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Titanium Gar (15, 6)
2: 1, 2, 3, 4, 9, 11 (5, 6)
3: 3 Shadow Gar (4, 8)
4: 2, 4, 6 (9, 3)
5: 7 Månprinsen A.M. (1, 6)
6: 3, 6 (7, 8)
7: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9 (3, 10)

1x6x1x3x1x2x7 = 252 rader.
252 x 1 x 0,50 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: CTT GHT DQP

--
Men...du har ju inte med vinnaren i avdelning 2? Inte heller i avdelning 7? Eller har jag läst fel?

17ggr pengarna på spikarna verkar ha varit ett bättre spel...

Senast redigerad av Stankarn den 2017-06-11 klockan 16:19.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:16   #99
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Men...du har ju inte med vinnaren i avdelning 2? Eller har jag läst fel?
Om du inte har sju rätt så är det utdelning på sex och fem rätt.
Om det inte blir jackpot av femmorna.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:19   #100
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Fan vad grymt kört av Chrille igen.

Verbeeck lyckades inte med mycket annat än att störa DD:s Hitman.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:20   #101
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Twister Bi!!! Härligt!!!
Överlägsen häst och överlägsen kusk, lekande lätt!
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:24   #102
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Men...du har ju inte med vinnaren i avdelning 2? Inte heller i avdelning 7? Eller har jag läst fel?

17ggr pengarna på spikarna verkar ha varit ett bättre spel...
Du läste inte min inledning Stänkarn

Det bör förhoppningsvis bli några kroner tebaks, här är bästa systemet

Kunde ha blivit nåt dussin sexor och en HIMLA hög femmor Varje krona tillbaka är att betrakta som vinst anser jag
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:25   #103
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om du inte har sju rätt så är det utdelning på sex och fem rätt.
Om det inte blir jackpot av femmorna.
Jo, det har jag förstått. Men vad är det för sorglig varelse som redovisar system med 5 rätt...?


När sex rätt inte ger mer än kaffepengar...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:28   #104
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Välförtjänt seger för Riordan, grymt sympatisk snubbe.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:30   #105
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Du läste inte min inledning Stänkarn

Det bör förhoppningsvis bli några kroner tebaks, här är bästa systemet

Kunde ha blivit nåt dussin sexor och en HIMLA hög femmor Varje krona tillbaka är att betrakta som vinst anser jag
Du kan väl inte få mer än ett halvdussin sexor inför sista, eller har jag missat nåt?

Om jag räknat rätt så skulle du fått mer än 2 papp på en raket med dina spikar - men nåt sånt har du ju inte lagt eller redovisat. Men du spelar ju som du vill.

Lycka till i fortsättningen!

Senast redigerad av Stankarn den 2017-06-11 klockan 16:35.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:40   #106
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Att jag gjorde en rak DD, på fyllan i natt, med Makethemark-Twister Bi.....känns inget bättre nu........
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:41   #107
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Varför dröjer utdelning på V75 på ATG:s hemsida?
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:43   #108
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Det bör förhoppningsvis bli några kroner tebaks, här är bästa systemet

V75
Inlämnat: 2017-06-11, 11:13
Bjerke
Söndag 2017-06-11
Start: 14:30
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Titanium Gar (15, 6)
2: 1, 2, 3, 4, 9, 11 (5, 6)
3: 3 Shadow Gar (4, 8)
4: 2, 4, 6 (9, 3)
5: 7 Månprinsen A.M. (1, 6)
6: 3, 6 (7, 8)
7: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9 (3, 10)

1x6x1x3x1x2x7 = 252 rader.
252 x 1 x 0,50 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: CTT GHT DQP

--
Tycker du gjort ett snyggt system. Du garderade med sex resp sju streck i de två svåra avdelningarna. Tyvärr fick du inte med vinnarna - men får trösta dig med nästan 1400 netto. Det är väl OK
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:43   #109
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Usch vilken dag, ett huvud från en halvmiljon...
https://pinracer.se/systems/q3jxg7b3...7g-5l1f/shared
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:47   #110
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 351
Sharp$: 1236
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Det bör förhoppningsvis bli några kroner tebaks, här är bästa systemet

V75
Inlämnat: 2017-06-11, 11:13
Bjerke
Söndag 2017-06-11
Start: 14:30
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Titanium Gar (15, 6)
2: 1, 2, 3, 4, 9, 11 (5, 6)
3: 3 Shadow Gar (4, 8)
4: 2, 4, 6 (9, 3)
5: 7 Månprinsen A.M. (1, 6)
6: 3, 6 (7, 8)
7: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9 (3, 10)

1x6x1x3x1x2x7 = 252 rader.
252 x 1 x 0,50 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: CTT GHT DQP

--
Är det inte snålhet att spela så här systemet hade kostat 300 istället för 126 med alla 10 hästar i avd 2 och alla 10 hästar i avd 7
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1)
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:50   #111
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Usch vilken dag, ett huvud från en halvmiljon...
https://pinracer.se/systems/q3jxg7b3...7g-5l1f/shared
Särskilt när Björns borde diskats. Surt!
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 16:53   #112
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Travnet hade 8 hästar i avd 2 reserver (12.10)
Utelämnar 2 hästar och missar 7an
Och ca 330.000kr
Dom fick 13224kr på 7200r
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 17:12   #113
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om du inte har sju rätt så är det utdelning på sex och fem rätt.
Om det inte blir jackpot av femmorna.
Visst är det så, Jeppson har jag aldrig hittat så inget att gräma sig över egentligen, det blev ju 4374 med 77 femmor och 50v på Twister bi. Jag är alltid glad över det som ramlar in. Det är så mycket som ska stämma för att det ska bli full bingo. Och att som många ta ut det på kusken man spricker på är för mig helt främmande......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+16), mackpeter (+10), 1William (+15), abstruse (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 18:15   #114
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Trav är ju nuförtiden enbart ett turspel...med ett undantag, snart är det dags för Hoting igen och där sållas agnarna från vetet...Grattis till vinsten!
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 18:17   #115
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 97
Sharp$: 383
Standard

SO: 6x7=42 femmor och 1512kr och 50kr på Twister Bi = 1200kr vilket ger totalt 2700kr annars blir det fake news!

Senast redigerad av Spetsochslut den 2017-06-11 klockan 18:20.
Spetsochslut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 18:21   #116
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Du läste inte min inledning Stänkarn

Det bör förhoppningsvis bli några kroner tebaks, här är bästa systemet

Kunde ha blivit nåt dussin sexor och en HIMLA hög femmor Varje krona tillbaka är att betrakta som vinst anser jag
Ja i så fall är vi alla vinnare.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 19:18   #117
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
Är det inte snålhet att spela så här systemet hade kostat 300 istället för 126 med alla 10 hästar i avd 2 och alla 10 hästar i avd 7
Nej nej. det är efterhandskonstruktion. Tänk om jag haft alla hästar i avd 2 och då spruckit på Twister bi tex, = sömnlös. En av betaltjänsterna hade 10 hästar i avd 2 och 12;an som första reserv.... på 7200 rader. Möjligen skulle jag haft med Twister bi, men den fanns inte som reserv ens. Det är alltid lätt efter åt vet du väl
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 19:26   #118
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spetsochslut Visa inlägg
SO: 6x7=42 femmor och 1512kr och 50kr på Twister Bi = 1200kr vilket ger totalt 2700kr annars blir det fake news!
V75 systemen gav mig 1512+432+432 + 1198 Twister Bi + några småspel VP i övriga lopp, så jag är nöjd ändå. Går inte att gräma sig när en 1% are vinner Antal femmor var 66. Vågar inte räkna antalet femmor om jag haft med Twister bi, måste bli hundratals!!!

Senast redigerad av SO den 2017-06-11 klockan 19:31.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 19:29   #119
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Trav är ju nuförtiden enbart ett turspel...med ett undantag, snart är det dags för Hoting igen och där sållas agnarna från vetet...Grattis till vinsten!
Tjena mannen! Jag börjar vässa formen inför HOTING. Varit intensivt spelande sista veckan. Försöker på koll på dom som förväntas dyka upp i Hoting.- Nu missar jag en av dagarna när vi har kams och loppis i byn. Tragiskt men livet går vidare!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 19:36   #120
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Lycksele 30/6, 3 och 7/7, sedan Hoting 8,11,14...hektiska travtider...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 19:56   #121
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Var det första gången Twitter Bi gick i jänkarvagn? Trist i så fall att det inte förmedlades till spelarna från efter loppet. Inget jag läst om i alla fall eller hörde i atg live under eftermiddagen från efter loppet när tränaren berättade om biken och nytt huvudlag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-11, 20:54   #122
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Visst är det så, Jeppson har jag aldrig hittat så inget att gräma sig över egentligen, det blev ju 4374 med 77 femmor och 50v på Twister bi. Jag är alltid glad över det som ramlar in. Det är så mycket som ska stämma för att det ska bli full bingo. Och att som många ta ut det på kusken man spricker på är för mig helt främmande......
Grattis SO och välkommen tillbaka saknade dina tips särskild kalblodslopp
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td