Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-09, 11:52   #16
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Strålande insats av favoriten/spiken i V4-1.
Snyggt system Shooter.

Mvh Uffe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shizznit (+2)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 11:53   #17
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Du grabben du kan ju ta och ring ST och fråga vad det håller på med du gillar ju att ringa så ring då Pucko
Tråkigt nog så märker jag nu att du har spårat ur i flera trådar ännu en gång Perra.

Du lovade att du skulle hålla dig i skinnet när vi hade vårat snack och du fick verkligen flera chanser att stanna inom rimliga ramar för hur man bör bete sig på forumet men det är helt enkelt omöjligt för dig.

Det finns ingen som har någon hemlig agenda gentemot dig. Det är helt enkelt du som inte kan bete dig som folk vilket leder till att ingen vill ha dig här. Skulle du bara hålla god ton och inte spåra ur så finns det ingen som skulle vilja få dig kickad.

Är det inte bättre du startar ett eget forum där du kan härja fritt och så bjuder du med dom du vill ha istället för att du förpestar tillvaron för dom som vill ha en seriös diskussion här på sharps!?

Ditt agerande är pinsamt och du har sämre självdisciplin än en 2-åring vilket gör att det inte går att ha kvar dig på forumet när du beter dig som du gör. Skäms du inte i efterhand när du ser hur du betett dig?

Alla skulle må bättre av att du bara taggade ner en aning men det verkar som du inte klarar av det.

Nu tvingas jag stänga av denna användaren också trots att jag vill moderera och stänga av så lite som möjligt för att ha ett öppet forum.

Hoppas ni andra i travet kan hålla tågan uppe trots att Perra smutsar ner så otroligt.

Det kommer väl alltid finnas användare på ett forum som "sticker ut" och man får inte påverkas för mycket av det. Utan istället köra vidare som vanligt och diskutera med likasinnade medans man ignorerar trollen.

Fortsätt rapportera inlägg som inte följer reglerna så försöker jag hantera varje situation så schysst jag kan. Jag är jättetacksam för all hjälp med rapportering av inlägg!

Jag vill dock inte stänga av för minsta lilla men nu anser jag att Perra haft så många chanser och bränt alla broar så han behöver inte vara kvar här.

Lycka till på dagens V75 allesammans!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+10), jomtien (+10), Major (+10), TOBYTYKE (+10), Spiritus (+10), thelir (+5), Torstens (+10), jazboy (+10), Olsson43 (+10), Gotland (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 12:15   #18
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Trist när multipla trådar spårar ur, men jag tycker folket här hanterar det okej (nu senast genom att ignorera spammet). Det är ju uppenbarligen sjukdomsrelaterat, och då tror jag att människan i gemen har lättare att överse med vissa incidenter. Men även det kan bli för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Tråkigt nog så märker jag nu att du har spårat ur i flera trådar ännu en gång Perra.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 12:25   #19
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Kan inte läsa sida två här, kommer bara åter till sida ett...?

Nu gick det, när jag skrev ett inlägg.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 12:40   #20
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37662
Standard

Lirar vinnare på Farouk B.R. Fyraåring mot treårig favorit. Goop mot Ingves. Tja, det kan gå.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 12:51   #21
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Ser ut att bli högre omsättning på P54an idag jämfört med i torsdags i Halmstad . 50 000 extra idag med så fortfarande gigantiskt spelvärde när omsättningen närmar sig 30 000 kr. Hade hoppats att denna omgång skulle bli lite bortglömd där men rätt många verkar ha upptäckt legolas nu med deras kampanjer .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 12:52   #22
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Lionel är en världsstjärna tränad av Daniel Redén. Han var formidabel i Olympiatravet. Bortkörd senast. Bra spik till 15 %.
Gardera med Oasis Bi som vinner med lucka från rygg ledaren och Anna Mix som gynnas om det blir rejäl körning vilket det mycket väl kan bli!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 12:55   #23
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Oasis Bi nedstruken till spår 5 då? Det kan väl va nåt?
Ja, spetasoslut eller ryggledarenmedluckatillslut
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 12:58   #24
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Ingen imponerande stallbacksreporter idag.

Glömde fråga såväl Goop som Riordan hur det blir med vagnar idag . Det var väl precis det spelarna ville veta.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 13:00   #25
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Superskräll!!!
Passa 12:an Troja Caesar i sista, kan krossa allt med klaff!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 13:01   #26
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ingen imponerande stallbacksreporter idag.

Glömde fråga såväl Goop som Riordan hur det blir med vagnar idag . Det var väl precis det spelarna ville veta.
Du får väl bli stallbacksreporter då!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 13:12   #27
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hade hoppats att denna omgång skulle bli lite bortglömd där men rätt många verkar ha upptäckt legolas nu med deras kampanjer .
Den var bra, den.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 13:14   #28
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ser ut att bli högre omsättning på P54an idag jämfört med i torsdags i Halmstad . 50 000 extra idag med så fortfarande gigantiskt spelvärde när omsättningen närmar sig 30 000 kr. Hade hoppats att denna omgång skulle bli lite bortglömd där men rätt många verkar ha upptäckt legolas nu med deras kampanjer .
Många har väl upptäckt Legolas främst p.g.a. dina kampanjer.
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 13:29   #29
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Många har väl upptäckt Legolas främst p.g.a. dina kampanjer.
Ja de slår nog bättre än alla och läsk iaf
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 13:30   #30
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Ska bli intressant att se vad Kolgjini kan göra med 2 Djali Boko i avd 3.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td