Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-22, 18:28   #166
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57044
Standard

Otroligt dålig utdelning hos legolas. 6 rätt gav 10 lax. Då ska man komma ihåg att 100 procent av pengarna delades ut sär mot 20 procent hos atg. Så deras saltade pool gav noll effekt egentligen . Inte ens 5 ggr så mycket på sexorna som hos atg trots att 250 procent av spelade pengar betalades ut mot 65 procent hos atg. Skulle gett minst 40 000 om man beaktar det. Slutsatsen blir väl att genomsnittsspelaren hos legolas måste ha varit otroligt mycket skickligare än hos atg idag.

Själv fick jag inte en krona hos legolas på sju stycken femmor. Hade blivit knappt 600 kr om systemet spelats hos atg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 18:29   #167
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2396
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Kan det möjligen bli en liten slant på 6:orna?
Hade fyra hästar i 4:e avd, men givetvis inte 60-oddsaren...

Riktigt bra betalt för 6&5. Kul att det händer ibland!
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1), tomtom2 (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 18:35   #168
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Otrolig insats utav Serious Try - tredjespår runt om och spurtar bäst av alla och inkommer som tvåa...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 18:39   #169
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Fem femmor är inte mycket att skryta med så nu ska jag göra något annat.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 18:40   #170
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1406
Standard

La till Nr: 4 i avd: 6, På denna Kupongen!

1: 1 2 3 4 6 8 9 10 12
2: 8 Bålsta Palema
3: 4 Readly Express
4: 8 J.H.Mannerheim
5: 2 3 6
6: 1 2 4
7: 1 2 4 6 9
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 18:44   #171
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1406
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
GRATTIS! 4 sexor och en bunt femmor bör ge bra!
Snyggt tippat mackpeter!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 18:47   #172
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Otroligt dålig utdelning hos legolas. 6 rätt gav 10 lax. Då ska man komma ihåg att 100 procent av pengarna delades ut sär mot 20 procent hos atg. Så deras saltade pool gav noll effekt egentligen . Inte ens 5 ggr så mycket på sexorna som hos atg trots att 250 procent av spelade pengar betalades ut mot 65 procent hos atg. Skulle gett minst 40 000 om man beaktar det. Slutsatsen blir väl att genomsnittsspelaren hos legolas måste ha varit otroligt mycket skickligare än hos atg idag.

Själv fick jag inte en krona hos legolas på sju stycken femmor. Hade blivit knappt 600 kr om systemet spelats hos atg.
Tycker det gav helt ok ändå, samtliga tre skrällar lyste det ju rött på och det har nog legolasspelaren bättre koll på än atg spelaren. Nöjd med trettio lax in, hade väl blivit runt en tredjedel på atg på samma system.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 20:31   #173
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
GRATTIS! 4 sexor och en bunt femmor bör ge bra!
Tack, det blev 12.300 totalt, hyggligt ändå
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 21:35   #174
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57044
Standard

Om jag hörde rätt (följde inte sändningen så noga) sa dom i vinnarcirkeln att Prince Cobol som vann sista avdelningen på Bergsåker i kväll till 55 ggr pengarna tävlade med jänkarvagn för första gången. Undrar hur många som fick reda på det innan loppet?

Därför det inte känns speciellt kul att spela till omgångar som dom på lördagarna efter V75 där det finns oerhört lite spelinformation . Undrar hur lång tid det ska ta innan denna information ska rapporteras in och delges spelarna? Krävs kanske att några 50 oddsare till vinner på de stora spelen först utan att infon kommit ut?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 21:43   #175
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om jag hörde rätt (följde inte sändningen så noga) sa dom i vinnarcirkeln att Prince Cobol som vann sista avdelningen på Bergsåker i kväll till 55 ggr pengarna tävlade med jänkarvagn för första gången. Undrar hur många som fick reda på det innan loppet?

Därför det inte känns speciellt kul att spela till omgångar som dom på lördagarna efter V75 där det finns oerhört lite spelinformation . Undrar hur lång tid det ska ta innan denna information ska rapporteras in och delges spelarna? Krävs kanske att några 50 oddsare till vinner på de stora spelen först utan att infon kommit ut?
Endast den inersta kretsen som gör dom extremt bra spelen på den informationen,vi vanliga "dögliga" har inte den lyxen.
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 21:51   #176
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Tycker det gav helt ok ändå, samtliga tre skrällar lyste det ju rött på och det har nog legolasspelaren bättre koll på än atg spelaren. Nöjd med trettio lax in, hade väl blivit runt en tredjedel på atg på samma system.
Tur för dig att min spelkassa är begränsad. På mitt reducerade 2av 4 A hästar system jag komponerade igår had jag haft 7 st sexor. Problemet var att det kostade 1300 kr, så bestämde idag att göra om det till ett 1av 3 A hästar system och fick då spika B Mingo (hade vinnaren som B häst från början ). 2 a hästar satt (avd 2 och 7). Det blev en tusenlapp billigare men kostade typ 60 000 kr i utebliven vinst.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 21:55   #177
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Endast den inersta kretsen som gör dom extremt bra spelen på den informationen,vi vanliga "dögliga" har inte den lyxen.
Så som det var förr. Då handlade mycket om att ha bra kontakter i stallen. Det kan dock vara bra idag med. Hade gärna varit sms polare med t ex Robert Bergh. På de stora spelen brukar dock numera sådana ändringar i regel komma fram om man lusläser tipstidningar och betaltjänster.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 22:05   #178
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om jag hörde rätt (följde inte sändningen så noga) sa dom i vinnarcirkeln att Prince Cobol som vann sista avdelningen på Bergsåker i kväll till 55 ggr pengarna tävlade med jänkarvagn för första gången. Undrar hur många som fick reda på det innan loppet?

Därför det inte känns speciellt kul att spela till omgångar som dom på lördagarna efter V75 där det finns oerhört lite spelinformation . Undrar hur lång tid det ska ta innan denna information ska rapporteras in och delges spelarna? Krävs kanske att några 50 oddsare till vinner på de stora spelen först utan att infon kommit ut?
Kollade på loppet o såg Ulf liggandes bakom Prince Cobol flyga fram över upploppet,så jag titta direkt på infon på atg o där stod vvvvv senaste 5 starter
o de gör mig fly förbannad när denna info om jänkarvagn hålls hemlig när till och med liken springer elittempo över mål!
Tack Atg för ni sänker trovärdigheten på en sport jag snart spyr på, för det har ju ingen påverkan på hästen med jänkarvagn hahahaha
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 22:37   #179
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Kollade på loppet o såg Ulf liggandes bakom Prince Cobol flyga fram över upploppet,så jag titta direkt på infon på atg o där stod vvvvv senaste 5 starter
o de gör mig fly förbannad när denna info om jänkarvagn hålls hemlig när till och med liken springer elittempo över mål!
Tack Atg för ni sänker trovärdigheten på en sport jag snart spyr på, för det har ju ingen påverkan på hästen med jänkarvagn hahahaha
Låter som att Stefan Persson ska köra Darling Mearas med jänkarvagn för första gången i stochampionatet i morgon (dessutom barfota ffg sedan hon vann oaks). Låter nästan på honom som hon kommer kunna springa hur fort som helst med dom ändringarna . Ska bli mycket intressant att se. Han vet nog att det kommer krävas minst en växel till för att ha chans mot Puros häst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10), coolmanriver (+2), jomtien (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 22:52   #180
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Låter som att Stefan Persson ska köra Darling Mearas med jänkarvagn för första gången i stochampionatet i morgon (dessutom barfota ffg sedan hon vann oaks). Låter nästan på honom som hon kommer kunna springa hur fort som helst med dom ändringarna . Ska bli mycket intressant att se. Han vet nog att det kommer krävas minst en växel till för att ha chans mot Puros häst.
4ggr på V spelet just nu hos Bet365 på DM och
4.75 hos Unibet
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td