Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-19, 22:40   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

V75 Axevalla (söndag)


Sportsligt en högklassig extra V75a även denna dag. Tycker dock det är lite väl mycket med tre V75 omgångar på fyra dagar. Det är nästan omöjligt att seriöst hinna läsa på mycket som krävs för fördel mot kollektivet utan dygnet runt arbete, så kommer själv främst prioritera lördagen och tisdagen spelmässigt och mest njuta av sporten denna dag.

Här är det viktigaste vad gäller aviserade utrustningsändringar i den tidiga infon

V75-1

Låter som att de två på förhand hetaste buden Amelia Cash och Uncertain Age båda ska gå med skor i detta lite av "förlorarnas lopp".

Troligen barfota runt om nu på 5 och bike på 11.

V75-2

Troligen barfota runt om för första gången både på Yankee Sensation och Iris Palema. Oerhört intresssant så klart.

V75-3

Mest intressant med helstängt huvudlag och barfota runt om på Anna.

V75-4

Skor och vanlig vagn nu på Playboy Face det som sticker ut i den tidiga infon.

V75-5

Det som sticker ut här är såklart den tidiga infon om första barfota runt om och första jänkarvagn på Jesper Sånna från Oscar Svanberg.

V75-6

Omgångens mest intressanta info att Stefan Perssons supermärr Darling Mearas nu ska tävla barfota runt om ffg sedan hon vann oaks.

Uhrberg ska som han sa efter försöken nu rycka alla skor på Mulligan.

V75-7

Hamre pratar i den tidiga infon om att ev testa Promo Kemp med jänkarvagn nu. Hazard Boko pratar man om första barfota runt om på.

Många välfyllda lopp och det ser spontant knepigt ut att hitta alla sju vinnarna denna gång.

Lycka Till !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greenstar (+5), Trinity (+2), michael (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-20, 11:32   #2
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Har skrivit en längre inlägg om hela helgen på min blogg men bidrar med tankar inför söndagen. Det ska sägas att detta är mina tankar i nuläget men kan såklart ändras beroende på hur strecken fördelas:

Spikförslag 1: Quiz Töll! Är med som delägare på detta toppsto. Från ett bra läge bör det vara mycket bra chans. Motståndet är inget som skrämmer direkt och det är väl Untersteiners bägge som är värst emot. Hoppas bara att Thomas lyckas att ge hästen ett bra lopp för då lär det bli åka av.

Spikförslag 2: Flashing Boko! Blir med rätta storfavorit men tycker motståndet är så skralt och då utländska hästar ofta tenderar att bli understreckade kommer jag att gå på denna favorit med största säkerhet.

Spikförslag 3: Tesio! Stallet har varit uppåt länge men hästen har inte haft tur med hur loppen har utvecklats i de senaste starterna. Lär på denna distans inte behöva springa hela loppet i trejdespår och galopprisken minskar även på denna distans. Kapacitet som räcker och blir över har Tesio i alla fall!

Andra att se upp med:

Cikoria Frazer. Om barfota ska sägas, har inte koll på detta i nuläget. Trodde jag lite på i försöket men blek då kan skrälla nu istället?

Vikens Easy. Första barfota rom senast men blev tyvärr galopp då. Om bf igen intressant och eventuellt spets och slut?

Ultra Bright. Har sedan länge haft Cash Crowe som favorit till att ta hem helgens huvudlopp och har det fortfarande. Men om Ultra Bright fick ett bra spår trodde jag att detta toppsto skulle kunna utmana. Nu blev det så och hästen bör ta spets även om Luck is Back i form av Stefan Perssons andrahäst kanske jävlas lite så är det toppchans på ledningen. Troligt scenario är sedan att Cash Crowe tar dödens efter ett tag och att dessa två sedan gör upp på upploppet. Alternativt eftersom Takter är känd för att till varje pris vilja undvika dödens kanske han sitter kvar i kön och litar på hästens slutvarv. Värsta scenariot (för min vinnare) är att han tokkör i tron om att få överta spets. Fredrik Perssons chans att vinna är från spets och jag hoppas verkligen att han inte släpper, inte ens för allt smör i Småland.

Super War Horse. Riordan är en vass tränare och SWH var superbra näst senast vid enkel vinst mot bra hästar. Sämre senast men från ett bra läge och om tillbaka till samma nivå som vid senaste vinsten bör det vara toppchans för Jepsson.

Senast redigerad av legolasse den 2017-07-20 klockan 11:55.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 10:20   #3
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Mina tankar så här långt.
I första så velar man mellan favoriterna,ska man ta ställning får det bli 3 UNCERTIAN AGE. Tror att spåret är mer g risk för 1 AMALIA CASH och på innerspår kan det bli svårt att hinna ställa om till trav igen. Men BGs 10 ZAHARA GOJ gjorde ett tungt jobb i dödens även om hon kroknade sista biten men så är det 500m kortare nu. Dragen bakom om än långsökt 2-4-5.

I andra har jag bara kollat lite snabbt men tyckte att Jörgen Ws 6 M.T.LOVELY LADY såg bra ut även om JW gungade mycket så tror jag att hon har gått framåt med det loppet i sig.

Återkommer igen.

Senast redigerad av AbbeAce den 2017-07-22 klockan 10:22.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 20:54   #4
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Spikar imorgon, någon som har några bra förslag?
Lurar själv på Illona Håleryd som trivs bakifrån, Tesio som det borde vara dags för (BG spikar sig själv) samt Cash Crowe.

Draget är Unheard of i avd 2. Bra i Halmstad och Stefan Söderqvist och Axevalla är ju en kär gammal kombo.

Senast redigerad av Lotus den 2017-07-22 klockan 21:04.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 21:59   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Ska man lira V4 innan V75 får man nog antingen ringa någon betaltjänst eller avvakta Mallas tips (han ska vara i liven i morgon med sa han) . Hur ska man annars lösa V4-1 med 10 ostartade hästar? Hur kan det vara tillåtet med ett sånt lopp på ett streckspel som normalt omsätter några miljoner?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 22:09   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Promo Kemp är en ganska given spik för mig. Dom andra har haft en lång säsong bakom sig och man har märkt av lite formtapp på några av dessa hästar nu. Promo vart rejält uppsnackad i debuten för Hamre och den såg också riktigt fin ut över mål senast.
Blir det bike som Olle säger så är det en given spik för mig.

Zahara Goj är överspelad enligt mig, aldrig vunnit bakifrån och ingen häst jag gillar. Cikoria Frazer är given på kupongen, får hoppas på barfota balans här.

Hochthereitis Sox är det nog dags för nu, suttit med sparat i dom senaste loppen och möter enklare motstånd här. En spelvärd spik just nu
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 22:25   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Just ja, stackars Ultra Bright...här snackar vi garantidödens. Håkan K har bara en uppgift i detta lopp, elda på vad som går från start och köra en snabb femhundring med Ultra Bright i dödens och sen släppa över kommandot till Darling

Låser loppet på Cash Crowe som jag tror enkelt plockar ner Darling ifrån dödens samt Inga in Heaven då den har en vass spurt och Örjan i vagnen.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 01:24   #8
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Spiken:
Tesio kör i 13 fart sedan är det klart...

Lillspiken:
Flashing Boko - toppform och mognat, offensiv styrning och vettig chans!

Utgångar:
Zahara Goj som var rejäl från dödens senast och säkert vassare nu.

Ultra Bright tar spets enkelt och är obesegrad därifrån. Runt om?

krav minst 1 utgång måste vinna...


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 06:16   #9
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Glöm inte bort Iris Palema idag.Har aldrig torskat på Axevalla Pär Hedberg är nöjd med hästen.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 07:14   #10
 
Trav365s avatar
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 36
Sharp$: 1111
Standard

Jag grävde i ATGs statistik över vinnarna på V75 under Stochampionathelgen de senaste åren i jakten på något som sticker ut i jakten på 7 rätt idag.

Intressant finner jag att hemmatränade hästar håller sig väl framme och vinner i snitt minst 1 av V75-loppen när jag kikar tre år i backspegeln. Bekräftades även igår V75 lördag (Bålsta Palema). Jag utgår från att statistiken håller sig, och har analyserat fram vilken (vilka) det blir denna söndag.

Hästar med hemmabana Axevalla V75 söndag 23 juli 2017:
Avd 1: 1 st
Avd 2: 5 st
Avd 3: 4 st
Avd 4: 2 st
Avd 5: 3 st
Avd 6: -
Avd 7: 1 st

Totalt 16 hästar av just nu 91 antal startande hästar totalt, så det är hela 17.5% hemmahästar och det ökar dramatiskt möjligheten att min teori stämmer även denna gång. Dags att hitta minst en hemmahäst som är vinnaren bland de 7 avdelningarna, och det är nog bäst att betona MINST en hemmahäst, för det har varit två hemmasegrare vid tidigare omgångar på Axevallas sommarbana, med det välkänt långa upploppet om 227 meter.

Avd 1 - jag väljer bort Helen Afrika, som är enda hemmahoppet i denna avdelning. ”Hemma-Hopp”, jo, jag ser framför mig att Helen Afrika tyvärr galopperar också…

Avd 2 - Hela fem (5) hemmahästar i denna avdelning, och här ser jag därför en stor statistisk chans att min teori stämmer bäst. Finns vinnaren månne bland dessa fem? Vem i så fall? Jag väljer Mack Dragan som också har högsta segerprocenten av alla i loppet (67%) och även fina Hedberg-tränade stoet Iris Palema som har näst högsta segerprocenten av alla (50%). Av de övriga 3 hästarna rankar jag ändå Unheard Of som spelvärd till nuvarande 4%, den åker med på min lapp också.

Avd 3- här hittas fyra hemmahästar och jag ger största chansen av dessa till nr 4 Beatinathedevil F, och samtliga fyra hemmahästar är just nu streckade under 3%. Jag väljer ändå bort alla hemmahästar på min lapp (då jag spikar Quiz Töll)

Avd 4- intressant med två fina hemmaekipage i Bambi Rozz och Zoccer City. Spelarna ger dem inte större förtroende (just nu 0.42%- 1.17%) och kuskstatistiken kan bekräfta att det är i sin ordning. Amatör-lopp med stor favorit i Flashing Boko. Jag garderar friskt och tar därför med både Bambi och Zoccer, och hoppas att jag bollar rätt på hal is.

Avd 5 – bland de tre hemmahästarna rankar jag dem 11-5-12 och väljer bort samtliga från min lapp. Här finns inte hemmasegraren i min bok i vart fall (då jag spikar Tesio)

Avd 7- till sist med endast en hemmahäst startande. För mig också den mest öppna avdelningen och här garderar jag friskt och såklart ska nr 3 Vikens High Yield med i Slaget vid Axevalla Hed. Bra spår, hög segerprocent (40%) och 2 av 5 årssegrar för Jakobsson och hästen ihop, och två andraplatser. Given på kupongen.

Slutsats/mina Axevalla-kryss på V75-kupongen:
Störst segerchans hemmahäst: Mack Dragan (15%)
Näst största segerchans hemmahäst: Vikens High Yield (11%)
Övriga med på lappen: Iris Palema (12%), Unheard Of (4%), Bambi Rozz (0.5%), Zoccer City (1%).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+3), biddybye (+10)

Senast redigerad av Trav365 den 2017-07-23 klockan 07:17.
Trav365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 09:37   #11
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Fick bra vinnarspel och platsodds på Fantasy Rivner jag tror den kan få loppet och Christoffer.E får ännu en storseger inom travet.

Sveriges bästa kusk gör det igen.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 10:26   #12
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg

Super War Horse. Riordan är en vass tränare och SWH var superbra näst senast vid enkel vinst mot bra hästar. Sämre senast men från ett bra läge och om tillbaka till samma nivå som vid senaste vinsten bör det vara toppchans för Jepsson.
Super War Horse har verkligen varit finfin de gånger hästen varit bra. Usel senast. Min idé trots allt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Spikar imorgon, någon som har några bra förslag?
Lurar själv på Illona Håleryd som trivs bakifrån, Tesio som det borde vara dags för (BG spikar sig själv) samt Cash Crowe.

Draget är Unheard of i avd 2. Bra i Halmstad och Stefan Söderqvist och Axevalla är ju en kär gammal kombo.
Jo, Unheard Of:s spurt senast var mycket bra. Till 4% vill jag också prova.

Varför spika Tesio, som mycket troligt kan komma att galoppera igen? Allting tyder väl för tillfället på att han gärna provar gångarten under lopp? Favorit att jobba bort, helt klart.

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Promo Kemp är en ganska given spik för mig. Dom andra har haft en lång säsong bakom sig och man har märkt av lite formtapp på några av dessa hästar nu. Promo vart rejält uppsnackad i debuten för Hamre och den såg också riktigt fin ut över mål senast.
Blir det bike som Olle säger så är det en given spik för mig.
Promo Kemp gick ett bra lopp senast, men var klart slagen över upploppet. Den vill jag se mer utav. Det lär bli dagens hetshäst, kan tänkas? Nä, jag avstår att gå rakt ut på den.

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Just ja, stackars Ultra Bright...här snackar vi garantidödens. Håkan K har bara en uppgift i detta lopp, elda på vad som går från start och köra en snabb femhundring med Ultra Bright i dödens och sen släppa över kommandot till Darling

Låser loppet på Cash Crowe som jag tror enkelt plockar ner Darling ifrån dödens samt Inga in Heaven då den har en vass spurt och Örjan i vagnen.
Jag tror Håkan släpper till Ultra och bevakar vinnarhålet. Darling hamnar i dödens. Därefter är det upp till Takter om det ska bli någon fart på loppet eller på stället marsch? Fredde och Stefan göttar sig åt att strida sida vid sida upploppet ner om Takter aldrig kommer med Cash?
I rygg sitter Håkan och drömmer om lucka, men saknar riktiga turen?



Mina spiktankar just nu är...
... 1 Amalia Cash(25%). Hon är rejäl värre och idag ickefavorit. Jag tror jag provar mot dagens gäng.
Bricka ett är lurigt, men sällan fel oavsett hur långsam ut hästen är. Lika ofta ges chansen att ta sig ut direkt som att bli tidigt inlåst.

2 Super War Horse (17%). I ett annars för min del öppet lopp. Härlig när han sprintade undan vid senaste segern mot bra häst, Executive Caviar. Kolla samma start 17/4. Jag tror inte Promo har en chans att ta en längd på SWH? Spets och blommar blir det om hästen är frisk? (SWH verkar iallafall inte lättpasserad i starten.)
3 Vikens High Yield?


Stochampionatvinnare?

2 Ultra Bright ska slås ifrån spets. Det blir svårt att klara utav...
Det går väl knappast att imponera mer än vad 5 Cash Crowe gjort?

Roligt lopp!




Senast redigerad av Fidus den 2017-07-23 klockan 10:27.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 11:03   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Slänger in en tidig V5:a med spikar på Ilona Håleryd och Masterglide.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 12:07   #14
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Fina race idag!

Blir spik på Örjan i andra och BG i sista.

Kan bli fina pengar om både Tesio och CC faller!
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 12:11   #15
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

V75
Inlämnat: 2017-07-23, 13:10
Axevalla
Söndag 2017-07-23
Start: 14:30
Kostnad: 45,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Uncertain Age (10, 1)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (2, 11)
3: 10 Ilona Håleryd (3, 11)
4: 6, 8 (7, 1)
5: 4 Carmine Am (14, 7)
6: 2, 3, 5 (4, 10)
7: 9 The Bucket List F. (11, 4)


Nya tag då, men blir väl åter att betala för andras lycka idag..
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 12:19   #16
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ska man lira V4 innan V75 får man nog antingen ringa någon betaltjänst eller avvakta Mallas tips (han ska vara i liven i morgon med sa han) . Hur ska man annars lösa V4-1 med 10 ostartade hästar? Hur kan det vara tillåtet med ett sånt lopp på ett streckspel som normalt omsätter några miljoner?
I sådant fall går jag på tider trots att det är helt fel enligt kunskapspelare.
Det blev spik på 5

V4
Inlämnat: 2017-07-23, 12:30
Axevalla
Söndag 2017-07-23
Start: 12:45
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Indi Band (1, 6)
2: 6 Raspberrysky (5, 3)
3: 1, 3, 5, 7 (8, 2)
4: 1, 2, 3, 6, 8, 11 (5, 9)

1x1x4x6 = 24 rader.
24 x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: MWZ NTJ STX
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 12:30   #17
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Tror jag drar till med en skrällspik i tredje nr 5 Anna jänkarvagn spetsläge helstängt och bf ro igen, bra resultat för drygt ett år sedan.
Likaså Avd 5 nr 1 Jesper Sånna som Oskar Svanberg kör och räknar/hoppas jag med att leda runt om .
I avd 6 tar jag omtag på Stefan Persson med nr 4 Darling Mearas som går barfota igen. Förra gången åkte 2,8 miljoner in på kontot.

Sedan chansar jag bort 2 Showtime Zaz i andra och hoppas den galoppar (Kontio i voltstart?) låser istället på snabbt avslutande 11 Hoch. .. som såg lite fastlåst med sparat senast 10 sista 700. Springspåren 6 och 7 som Bhästar.

Sedan är det bara att fylla på ...

Senast redigerad av affe56 den 2017-07-23 klockan 12:42.
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 12:32   #18
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av affe56 Visa inlägg
I sådant fall går jag på tider trots att det är helt fel enligt kunskapspelare.
Det blev spik på 5

V4
Inlämnat: 2017-07-23, 12:30
Axevalla
Söndag 2017-07-23
Start: 12:45
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Indi Band (1, 6)
2: 6 Raspberrysky (5, 3)
3: 1, 3, 5, 7 (8, 2)
4: 1, 2, 3, 6, 8, 11 (5, 9)

1x1x4x6 = 24 rader.
24 x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: MWZ NTJ STX
Hej Affe

Jag skulle inte lägga ut rättningskoden om jag var du, någon annan kan sno din eventuella vinst. (har ombudet tidigare sagt till mig iallfall)

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 12:34   #19
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Hej Affe

Jag skulle inte lägga ut rättningskoden om jag var du, någon annan kan sno din eventuella vinst. (har ombudet tidigare sagt till mig iallfall)

Vinstbevakat. Men tack för uppmärksamheten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 12:40   #20
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

[QUOTE=Trav365;535958]Jag grävde i ATGs statistik över vinnarna på V75 under Stochampionathelgen de senaste åren i jakten på något som sticker ut i jakten på 7 rätt idag.


Just Iris Palema är man ju sugen på och spika efter hur Per Hedbergs hästar gick igår.

Men jag kommer gardera då några motbud har gått bättre, mwn Iris räknas tidigt tidigt.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 13:00   #21
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Härligt intryck på Zahara Goj i avd1. Snart måste det väl ändå lossna för Guldhjälmen? måltorkan kommer få ett abrupt slut idag.

Snygg värmning av Snow Angel 11% i avd3

Peter ingves skall prova köra Yankee Sensation i spets så länge det går, han var lite optimist

Looks Likequeen får loppet på innern?

https://pinracer.se/systems/3kyox03d...rq-5uzy/shared

Senast redigerad av Klanke den 2017-07-23 klockan 13:02.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 13:33   #22
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Uncertain Age förbannade lusjävel.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 13:36   #23
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Christoffer har nog ingen träningsvärk efter det här loppet. Han kan väl arbeta lite bakom hästen
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 13:36   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Amalia Cash upphaussad på prestation med Örjan i jollen. Idag supernollan Westholm
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 13:42   #25
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

V75 omsättningen på samma nivå som denna söndag förra året. Till och med ca 0,5 miljon högre.

Glad att jag inte hann med dagens omgång för hade nog varit borta direkt. Skönt att ibland bara kolla hästarna utan en massa spel och idag en kanondag för det. Tre V75 omgångar på fyra dagar är spelmässigt alldeles för mycket om man inte lirar Harry Boy.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 13:50   #26
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Yankee Sensation - SOS. V/P!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:08   #27
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snow Angel pissar på dem nu - Trots Erik i jollen, hehe...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:13   #28
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
V75 omsättningen på samma nivå som denna söndag förra året. Till och med ca 0,5 miljon högre.

Glad att jag inte hann med dagens omgång för hade nog varit borta direkt. Skönt att ibland bara kolla hästarna utan en massa spel och idag en kanondag för det. Tre V75 omgångar på fyra dagar är spelmässigt alldeles för mycket om man inte lirar Harry Boy.
Nja, det är inte så svårt egentligen.

Samma rad som är rätt hela tiden, bara karbonpapper emellan.
En vanlig spelare däremot hoppas alltid på det omöjliga.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:13   #29
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hestfaust Visa inlägg
vinnare ikke i dag hahaha

Utsläppt från fyllecellen nu?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:19   #30
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Åhh, herregud - lägg av med körningarna, Erik!!! Fy, fan vilken bortkörning!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:21   #31
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Åhh, herregud - lägg av med körningarna, Erik!!! Fy, fan vilken bortkörning!!!
Han hade inte samma flyt med positionerna som hästen hade senast. Vet inte om han kunde kört så annorlunda. Hon är ju bevisligen en grym spurtare. Hade vunnit lätt med lite mer flyt med positionerna.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:24   #32
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Uhrberg - överskattad som kusk i mina ögon.Igår körde han bort flera betrodda hästar.
Samma visa idag.Därför garderade jag med bl.a. Goop - Sveriges bästa kusk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:26   #33
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Åhh, herregud - lägg av med körningarna, Erik!!! Fy, fan vilken bortkörning!!!
Tyvärr, Men ERIK gör det enda han kan, bara att ta henne nästa gång.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:28   #34
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Erik har varit helt under isen i år.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:29   #35
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Erik har varit helt under isen i år.
Jasså
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:31   #36
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Han hade inte samma flyt med positionerna som hästen hade senast. Vet inte om han kunde kört så annorlunda. Hon är ju bevisligen en grym spurtare. Hade vunnit lätt med lite mer flyt med positionerna.
Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Tyvärr, Men ERIK gör det enda han kan, bara att ta henne nästa gång.

Jo, är väl böjd att hålla med efter att ha sett loppet i repris - men, fasiken vad passiv från start...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:35   #37
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jo, är väl böjd att hålla med efter att ha sett loppet i repris - men, fasiken vad passiv från start...
Men är är 2 tomtar i loppet , ANNARS vinner erik . Håkan k och Troels.
VAD skulle dom i 2a spår att göra ?????
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:41   #38
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Men är är 2 tomtar i loppet , ANNARS vinner erik . Håkan k och Troels.
VAD skulle dom i 2a spår att göra ?????
Det är trav det handlar om, fullt av lallare där tyvärr.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:41   #39
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Peter Arnqvist - mycket duktig.Brukade på ett bra sätt förvalta många styrningar han fick av Åke Svanstedt när det begav sig.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:41   #40
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Den uppsnackade norska megastjärnan Flashing Boko hade inget att hämta i Sverige den här gången heller.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:43   #41
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Men är är 2 tomtar i loppet , ANNARS vinner erik . Håkan k och Troels.
VAD skulle dom i 2a spår att göra ?????
Det som är faran med femtonhästarslopp och bakspår. Det är som upplagt för strul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:43   #42
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den uppsnackade norska megastjärnan Flashing Boko hade inget att hämta i Sverige den här gången heller.
Tyckte en ramlade undan i Norge
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:44   #43
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Ingen bike på Darling Mearas.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:45   #44
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det som är faran med femtonhästarslopp och bakspår. Det är som upplagt för strul.
Men både Håkan och troels älskar att ligga på innerspåret , i vanliga fall
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:46   #45
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den uppsnackade norska megastjärnan Flashing Boko hade inget att hämta i Sverige den här gången heller.
Lars Fredrik inte i klass med pappa Lars Anvar...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:47   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Alltid tråkigt med framgångar för Peter Arnqvist. En av fulspelarna i gänget kring Svanstedt och har fortsatt i samma spår.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:52   #47
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Ska vi se om Paw Mahony har nåt att köra med i dag då....?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:57   #48
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Vem var det som häcklade Peter Arnqvist?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:58   #49
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Alltid tråkigt med framgångar för Peter Arnqvist. En av fulspelarna i gänget kring Svanstedt och har fortsatt i samma spår.
Fan missade totalt!! Va var det som hände i intervjun? Vad sas?? Haha fan...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:58   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vem var det som häcklade Peter Arnqvist?
Någon som är påläst.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 14:58   #51
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vice President och en BRA kusk - Mika Forss!!! V/P!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:00   #52
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Någon som är påläst.
Kan du utveckla det där lite mer för oss som inte är insatta i ärendet?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:01   #53
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Alltid tråkigt med framgångar för Peter Arnqvist. En av fulspelarna i gänget kring Svanstedt och har fortsatt i samma spår.
Personligen hörde jag aldrig hans namn i samband med "elfösningsmålet".
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:01   #54
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kan du utveckla det där lite mer för oss som inte är insatta i ärendet?
Ja håller med!

Zappa bort från travet en stund och verkar har missat dagens drama på banan hahaa
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:03   #55
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Där hoppade spiken Jesper Sånna bort sig direkt då. Godnatt...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:06   #56
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Moahahahahahahaha - ät denne, hestefaust!!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:07   #57
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Vice President och en BRA kusk - Mika Forss!!! V/P!
Snyggt lirat Jimmie!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:07   #58
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Där hoppade spiken Jesper Sånna bort sig direkt då. Godnatt...
Hur bråttom behöver man ha från start på 3140m? Huvudsaken att man är på innerspår.Svanberg får inte godkänt av mig.Inte Söderkvists tempobedömning heller.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:10   #59
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Hur bråttom behöver man ha från start på 3140m? Huvudsaken att man är på innerspår.Svanberg får inte godkänt av mig.Inte Söderkvists tempobedömning heller.
Söderkvist eldade på onödigt hårt helt klart. Såg inte vad som hände med Oskar men det kanske blev för mycket med både bike och barfota?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:13   #60
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Vice President och en BRA kusk - Mika Forss!!! V/P!
Hoppas du spela på Unibet 48ggr.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:15   #61
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

DD:

5, 9
5, 6

V/P på Fantasy River...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:15   #62
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Finns inte många snubbar som är coolare än Johnny Takter
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:19   #63
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Söderkvist eldade på onödigt hårt helt klart. Såg inte vad som hände med Oskar men det kanske blev för mycket med både bike och barfota?
Tyvärr, tog jag för lång paus efter omstarten och missade de giltiga starten när skadan redan var skedd.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:22   #64
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Hoppas du spela på Unibet 48ggr.

Nej, tyvärr är jag limiterad där för länge sedan. Men, spelade på olika ställen och fick väl runt 30 ggr pengarna i snitt på alla spel gjorda på vinnare... Plats kanske 6 ggr ca. - så riktigt nöjd ändå...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:22   #65
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

En fegis-DD som avslutning på travdagen:

4,5, - 2,4
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:23   #66
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-07-23, 16:15
Axevalla
Söndag 2017-07-23
Start: 16:22
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 10
2: 3, 5

4 x 10,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: EN MINI DD
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:29   #67
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Fy fan vad surt när det ska avgöras så här. Cash Crowe fick aldrig visa sitt kunnande.
Kul för Fredrik Persson ändå.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), Bluesmith66 (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:31   #68
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Lite skadeglädje...

Så kan det gå när man inte får se dagens ljus efter att ha släppt ledningen fast man INTE var tvungen.

Visst med facit i hand... men ger man bort ledningen till på pappret värsta konkurrenten så får man skylla sig själv.

Senast redigerad av hoola den 2017-07-23 klockan 15:33. Anledning: tillägg
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:34   #69
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

3 eller 9 i sista för en mumsig DD ta revanch nu Takter
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:35   #70
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Lite skadeglädje...

Så kan det gå när man inte får se dagens ljus efter att ha släppt ledningen fast man INTE var tvungen.
Lite är de ju så faktiskt. Stefan kunde försvarat ledningen och då haft favoriten i dödens och näst värsta hotet inlåst i ryggen. Hästen avslutade ju riktigt fort och måste ju ha känts fin då han släppte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5)
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:37   #71
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Innerspårs-Örjan hade bäddat rent i sin låda inför stochampionatsfinalen och sov så sött hela loppet igenom...gäääsp !!

__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:46   #72
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Ultra Bright är en riktigt fin häst och jag höll en extra tumme för Fredde och hästen.
Frågan är om inte både Darling och Cash är ännu bättre?
Hoppas nu på att få se åtminstone någon av dem i riktiga derbyt, varför inte allihop?
Sänk priset i Stoderbyt eller ge extrabonus till ston som kommer topp 3 i riktiga derbyt.
Jag vill se samtliga kanoner i riktiga derbyt.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:47   #73
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Calle Crown i sista ?
Axevallas långa upplopp borde passa som handsken och formstark och vass kusk dessutom, vad tror ni ?

__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:48   #74
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Lite befriande att se nån annan än Örjan vinna ett storlopp enlig mig. Genuin glädje från Fredrik, sånt gillas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+5), Bluesmith66 (+10), hoola (+5)
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:54   #75
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hazard Boko räddningsplanka för er som behöver en slik, hehe!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+10), Bluesmith66 (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:58   #76
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Calle Crown i sista ?
Axevallas långa upplopp borde passa som handsken och formstark och vass kusk dessutom, vad tror ni ?

Är nog dags att köpa nytt badkar...hehe

__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 15:58   #77
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gött mos!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 16:00   #78
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Vinner lennartsson då vinner inte jag pengar! Takter får loppet men inte hans dag helt enkelt. Avgå!
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 16:10   #79
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Hade 2 spikar idag, bägge hoppade bort sig så det blev bara en femma.

Mest besviken på första spiken. Med tanke på att Maremma Sock vann från dödens så måste ju alla andra ha varit åtminstone halv-usla...Amalia hade gjort slarvsylta av dem om hon inte hade hoppat, ja jösses Amalia !!

Bara att ta nya friska tag !

__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 16:10   #80
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okey - ni fick en "räddningsplanka" i går och en idag - nu skall ni få en tredje...

V/P - Loke Cash!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 16:50   #81
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Benny63 Visa inlägg
Har Takter gått till en Psykolog? Han verka ju vara i balans nu! Bra jobbat! Johnny!
Det var väl inte johnny, som behövde gå till psykologen, det var väl CASH CROWE ?
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 17:38   #82
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

2-6 var en go´rak dubbel idag!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 17:39   #83
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hazard Boko räddningsplanka för er som behöver en slik, hehe!
Har inte du blivit avstängd ännu ditt avskum?!
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td