|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 | |
|
Citat:
Roligt att denne amatörkusk fick chansen i V75. Desutom från bakspår på sprint.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+5) |
||
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Banned
|
Citat:
Det var väl kort distans? Om Thomas hade tagit det lite lugnt efter att han kört fram till dödens och tryckt sista 500-600, istället, så hade det säkert sett bättre ut. Nä, det här var en riktig pajasstyrning....bara att tacka och ta emot. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+3) |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Citat:
Vadå påläst??? Varför skulle han släppa när han fick ledningen?Och sprungit in 50% mer pengar än Dalborgs.Det är väl Dalborg som borde varit påläst att Eriksson INTE släpper frivilligt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+8) |
||
|
|
|
|
|
#229 |
|
Perfekt! kvinnliga "expertern" blev chockad att nån trodde att qahar vinner med 10 längder....Felfri så har jag svårt se denna förlora8well måste upp i dödens snabbt)
L
|
|
|
|
#230 |
|
Hoppas nu ingen av favoriterna vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Ständigt denne Trulls Andersen...
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Tack Troels. Snygg tempobedömning och vältränat.
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Vincent Zaz måste vara den mest överskattade hästen i hela världen?
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Imponerande styrning av T jansson hahaha. Pension nu snällllla
hoola (+3) |
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Citat:
Helgens lopp för mig iaf. |
||
|
|
|
|
|
#236 |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Hade Troels som spik först, sedan utgång och till slut endast en av fyra kusar - varför lyssnar man på dessa sk. experter - de började tjafsa om att denne kan bli het och ligga på och annat skit. Då backade jag, tyvärr - när skall jag lära mig?!
|
|
|
|
#238 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#239 |
|
Banned
|
Nu har man sett allt, Troels A vinner från spets på V75!!
Hatten av? För att ett klappträ till kusk lyckas hålla fast sig i sulkyn i två varv?
Manprinsen (+10) |
|
|
|
|
|
#240 |
|
Det är psykologiskt och någonting som ligger i nästan alla människors natur, att få vägledning och också lita på någon som framstår som kunnig. Travexperter är inte kunniga, de är lekmän som tippar alla hästar och spelar andra än de de offentligt tipsar om.
|
|
|
|
|
|
|
|