|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
||
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#198 |
|
Kan ni hålla med mig om att nu är det dags att Al Dente går i pension och/eller till avel?
Sist i mål från rygg ledaren...
|
|
|
|
#199 |
|
Idag satte Legolas bet nytt omsättningsrekord med råge på sitt P76 spel. Kul att fler och fler ser värdet i att först få 1000 kr när man sätter in 500 kr och sen gå in i en pool som innehåller 426 tkr i vinstpengar på en omsättning på ca 210 tkr. Mer spelvärt än så kommer trav aldrig någonsin att bli.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Det är sånt man får räkna med med den mannen. Ingen slump att hästen har alla dessa tvåor i protokollet.
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Citat:
Kul att se Francais DG ..10 år men kommer alltid tillbaks
Fulsprit (+1) Senast redigerad av Lazze den 2017-08-05 klockan 16:40. |
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
Banned
|
Det är bara att krypa till korset, kapitulera, bryta ihop - Kihlström får verkligen fart på vilken kamel som helst. Sätta dit en StigHenry-tränad häst från dödens....det innebär att "alla" får V75 idag.
Bara att dunka in en V5a istället.... |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Gulligt med alla som trodde att Seedorf skulle spetsa dock. Hur resonerade man då?
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Super Moderator
|
Jag skulle gissa att det tar 15 min innan du är ute igen....
|
|
|
|
#206 | |
|
Citat:
Hold your horses - räcker med ett par tioprocentare, en femprocentare och att någon utav storfavoriterna förlorar för att det skall bli bra pengar...
|
|
|
|
|
#207 |
|
Administrator
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Jag har ju gjort 2X kardinalfel på mitt sys.. Spikar Quahar Qc och kallblod med innerspår+tillägg och kort dist..
Men trots banan mm. så höll jag fast vid 1:a tanken..Idiot eller Geni? ![]() L
|
|
|
|
|