Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-26, 18:28   #241
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 17
Sharp$: 2229
Standard

olle


Älskar att hata dig.
Älskar dina inlägg om själva travloppen, men hatar dina återkommand inlägg om norrlandstravet samt Legolas.
Det ena kommer finnas kvar det andra är borta 2018.

Ris och ros, som det skall vara
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
urizen (+20)
boozo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 19:18   #242
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

usch vad knepigt det var idag - tur man fick in vinnarspel på officeren till 2.25 men gick ändå en femtilapp back på dagens spel,,,

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 19:40   #243
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Okej, det var en bortkörning eftersom han inte anmärkte något på hästen.
Hur ofta vinner man storloppen från sjättepar utvändigt om man inte får hjälp med tempot?
Att han inte vunnit om han styrt på i tredje tidigare begriper till och med jag
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 19:40   #244
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Bortkörningen som jag ser det är att han har överdriven respekt för ledaren. On Track Piraten har varit så jävla dålig på sistone att dödens inte behöver vara en dålig position. Dom andra hade knappast svarat eftersom Propulsion hade varit en bra rygg att gå i.
Ungefär så uttryckte sig Hultman också. Underbart att lyssna till hans väl underbyggda kommentarr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 19:51   #245
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 198
Sharp$: 57243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozo Visa inlägg
Älskar att hata dig.
Älskar dina inlägg om själva travloppen, men hatar dina återkommand inlägg om norrlandstravet samt Legolas.
Det ena kommer finnas kvar det andra är borta 2018.

Ris och ros, som det skall vara
Hur man som spelare kan hata legolas bet är för mig obegrpligt. Man ska väl snarare tacka och ta emot så länge dom delar ut mer i vinst än vad det spelas för. Bättre förutsättningar att vinna pengar på trav kommer sannolikt aldrig finnas. Idag spelades det för typ 75 000 kr på P76 och vinstpoolen var på över 300 000 kr. Det är något man som spelare ska älska. Inte hata.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+10), Spiritus (+1), Klanke (+4), Fulsprit (+5), Ante30 (+10), jomtien (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 20:00   #246
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Hur ofta vinner man storloppen från sjättepar utvändigt om man inte får hjälp med tempot?
Att han inte vunnit om han styrt på i tredje tidigare begriper till och med jag
I det här fallet hade han (kanske) tjänat på att köra fram i dödens då Johnny fick vara i fred och dämpa tempot. Det har varit en lång säsong för OTP och Propulsion hade avväpnat honom tämligen enkelt häst mot häst. Givetvis riskerar han då torska mot en smygkörd men då hade han i alla fall försökt vinna loppet.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 20:11   #247
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hur man som spelare kan hata legolas bet är för mig obegrpligt. Man ska väl snarare tacka och ta emot så länge dom delar ut mer i vinst än vad det spelas för. Bättre förutsättningar att vinna pengar på trav kommer sannolikt aldrig finnas. Idag spelades det för typ 75 000 kr på P76 och vinstpoolen var på över 300 000 kr. Det är något man som spelare ska älska. Inte hata.
Det känns som rena rånet när man hämtar ut 25k på 6 rätt. Ogillar man Legolas så måste man verkligen hata pengar.

412 % (!!!!!!!!) blev återbetalningen idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+30)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 20:21   #248
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hur man som spelare kan hata legolas bet är för mig obegrpligt. Man ska väl snarare tacka och ta emot så länge dom delar ut mer i vinst än vad det spelas för. Bättre förutsättningar att vinna pengar på trav kommer sannolikt aldrig finnas. Idag spelades det för typ 75 000 kr på P76 och vinstpoolen var på över 300 000 kr. Det är något man som spelare ska älska. Inte hata.
Håller helt med. Kontroversen här i forumet tror jag kommer av att många tänker långsiktigt, medan du kommenterar det kortsiktiga. Problemet är hur de ska ta sig ur dagens rävsax för att det ska bära sig i längden. Antingen ökar omsättningen brutalt så det bär sig - de dopade potterna späds ut och värdet minskar. Eller så tvingas de sluta dopa potterna - och spelvärdet försvinner. För en spelare borde det bästa alternativet vara det första. Sannolikheten väger dock tyngst för det andra. Det går inte att räkna på dagens situation som en going concern, utan det är bara att slicka i sig värdet medan det finns. Men det är ju någon annan som skänker bort detta värde, och det kan inte vara i evighet. Det är lite som med pokerboomen; gratis pengar regnar, men regnet kommer vara kortvarigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 20:22   #249
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 767
Sharp$: 9022
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Det känns som rena rånet när man hämtar ut 25k på 6 rätt. Ogillar man Legolas så måste man verkligen hata pengar.

412 % (!!!!!!!!) blev återbetalningen idag.
Jag både håller med er och inte.

Jag hade sex rätt på mitt tillsammansbolag idag och fick drygt 4 lax för det.
Visst hade jag fått avsevärt mycket mer om jag lirat på Legolas men nu var det ju inte 6-rättspotten jag var ute efter...

Jag jagade de drygt 81 miljonerna som fanns i sjurättspotten.
Och hade jag satt sjuan idag så hade jag varit rätt ledsen om jag lirat på Legolas...

Så personligen lirar jag på deras saltade pooler när jag tycker att det ser enkelt ut och jag kan få bra betalt på mindre system.

Men vi är alla olika.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 20:59   #250
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Jävla tåkigt med trav senaste månaderna. Rankar väl ofta ok, men då vinner fan inga A-hästar. Hur ska man få in det idag? I min värd är det bara Officeren som är A-häst, möjligen Månprinsen, men ingen jag vill vikta emot. Quantum är given B-häst, Propulsion garderas på alla lappar, men Ringo läggs bara som B-häst. valley spelas B - C, Elliann ganska långt ner men C-häst. Explosive spelar B-C. Nej jan kan inte få ihop denna rad oavsett hur mycket jag spelar för och då är ändå ranken ok. Inte ovanligt att det sett ur precis så här väldigt många gånger senaste månaderna. Värsta loosestreaket på många år och fullständigt iskallt

Senast redigerad av Espo den 2017-08-26 klockan 21:00.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 22:01   #251
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 198
Sharp$: 57243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Håller helt med. Kontroversen här i forumet tror jag kommer av att många tänker långsiktigt, medan du kommenterar det kortsiktiga. Problemet är hur de ska ta sig ur dagens rävsax för att det ska bära sig i längden. Antingen ökar omsättningen brutalt så det bär sig - de dopade potterna späds ut och värdet minskar. Eller så tvingas de sluta dopa potterna - och spelvärdet försvinner. För en spelare borde det bästa alternativet vara det första. Sannolikheten väger dock tyngst för det andra. Det går inte att räkna på dagens situation som en going concern, utan det är bara att slicka i sig värdet medan det finns. Men det är ju någon annan som skänker bort detta värde, och det kan inte vara i evighet. Det är lite som med pokerboomen; gratis pengar regnar, men regnet kommer vara kortvarigt.
Dom har väl gissningsvis ambitionen att 2019 bli ett av de nya legala spelbolagen i Sverige när spelmonopolet för atg försvinner. Troligtvis kommer väl också spelarna då se det som naturligt att spela på hästar hos det bolag som tilltalar en mest. På 1980 talet ringde man Telia (Televerket hette det då)för att beställa ett telefonabonnemang. Det var enda alternativet. Idag är det lika naturligt att skaffa telefonabbonnemang hos telenor eller tele2 som hos Telia .

Dom sitter dock i ett svårt läge just nu. Omsättningen var obefintlig innan dom började med dopade pooler. Den är högre nu men väldigt långt från att det ska bli något netto. Dom förlorar pengar varje dag. Slutar dom så förlorar dom inte lika mycket, men å andra sidan försvinner då de flesta som nu hittat dit tack vare de enorma spelvärde som erbjuds och poolerna på deras dagliga streckspel blir igen lika iskalla som dom är på deras övriga spel. Man undrar vad bolagets kommande strategi är för svårt att tro att dom dagligen fram till 2019 kan fortsätta dopa poolerna varje dag med nuvarande omsättning. Den ska öka enormt om det ska bära sig ekonomiskt, men då försvinner ju också spelvärdet hos dom till stor del. Att P54 för många är en mycket bättre spelform än V64 hos atg hjälper inte med små vinstpooler.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 22:10   #252
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hur man som spelare kan hata legolas bet är för mig obegrpligt. Man ska väl snarare tacka och ta emot så länge dom delar ut mer i vinst än vad det spelas för. Bättre förutsättningar att vinna pengar på trav kommer sannolikt aldrig finnas. Idag spelades det för typ 75 000 kr på P76 och vinstpoolen var på över 300 000 kr. Det är något man som spelare ska älska. Inte hata.

Ja, särskilt som det bonushoras på var enda, djävla obskyr bettingsajt som finnes av mången...! Vad är skillnaden - "Follow the money"...

Det är bara bullshit att folk härinne skulle bry sig om svensk travsport och/eller annat. Om så vore så skulle alla de som värnar detta enkom spela på SS...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 22:20   #253
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Var kan man se Speed Dilicious i repris - hittar inte...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 22:58   #254
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jag både håller med er och inte.

Jag hade sex rätt på mitt tillsammansbolag idag och fick drygt 4 lax för det.
Visst hade jag fått avsevärt mycket mer om jag lirat på Legolas men nu var det ju inte 6-rättspotten jag var ute efter...

Jag jagade de drygt 81 miljonerna som fanns i sjurättspotten.
Och hade jag satt sjuan idag så hade jag varit rätt ledsen om jag lirat på Legolas...

Så personligen lirar jag på deras saltade pooler när jag tycker att det ser enkelt ut och jag kan få bra betalt på mindre system.

Men vi är alla olika.
Ja, alltså alla rader som ger 200k och uppåt är ju bättre att ha hos ATG än hos Legolas. Mitt inlägg var inte att tolka som att man inte ska spela hos ATG. Det är ju fullt möjligt att spela hos båda och idag var det givet för min del att göra det.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 08:09   #255
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jag både håller med er och inte.

Jag hade sex rätt på mitt tillsammansbolag idag och fick drygt 4 lax för det.
Visst hade jag fått avsevärt mycket mer om jag lirat på Legolas men nu var det ju inte 6-rättspotten jag var ute efter...

Jag jagade de drygt 81 miljonerna som fanns i sjurättspotten.
Och hade jag satt sjuan idag så hade jag varit rätt ledsen om jag lirat på Legolas...

Så personligen lirar jag på deras saltade pooler när jag tycker att det ser enkelt ut och jag kan få bra betalt på mindre system.

Men vi är alla olika.
Man får se det ur perspektiv. Man kan inte tippa likadant hos Legolas som man skulle gjort på ATG som det ser ut nu.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td