|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Ingen positiv utveckling av V75 spelet. Tappade över 4 mkr jämfört med detbylördagen förra året. Börjar det bli lite för mycket V75. Visst, 5 procent ca i minskad omsättning inget dramatiskt, men med alla offensiva satsningar (läs kostnader) hos atg borde väl omsättningen gå uppåt och inte neråt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Vissa är aldrig nöjda. Antingen för lätt eller för mkt lotto. Ligger väl skicklighet i att veta var man ska helgardera också? Eller för den delen mot vilket utdelningsintervall man ska vikta sin joker?
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Dessa femtonhästarslopp är för lågklassiga. Inte nog med 15 hästar och två volter. Dessutom hästar som varierar prestationerna väldigt mycket. Lite som lunchlopp men mycket svårare. I lunchloppens 15 hästarslopp är det oftast minst hälften som är ren utfyllnad. Blev i alla fall för svårt för mig. Att en häst skulle gå från en andraplats i ett P21 lopp till att vinna V75 lopp från spår 15 blev överkurs får mig helt enkelt.
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#148 |
|
Dags för travsporten att en gång för alla ta tag i jänkarvagnsfrågan. Danne Edel's brutala förvandlingsnummer idag är bara en i en lång rad av häpnadsväckande prestationer pga denna förbannade jänkarvagn! De tränare som säger att de inte har nån större betydelse är respeklösa och pissar på oss travspelare. Att Danne Edel skulle vara SNABBARE ut än Electric Light måste man ju fan vara totalt okunnig, opåläst och ointresserad av trav för att kunna gissa sig till.
Det finns egentligen bara två alternativ innan det blir parodi över hela sporten: 1. Förbjud jänkarvagnen. 2. Rapportering och redovisning av vagn måste ske på samma sätt som barfotainformationen. Tyvärr är vi travnördar de mest stryktåliga människor som finns. ATG, tränare, kuskar, de kan pissa på oss och göra vad fan dom vill men vi likt förbannat sitter vi där och trycker på "spela"-knappen på atg.se. Det bästa vore en kollektiv bojkott en utvald lördag, en bojkott mot de som styr denna bransch utan att ta hänsyn till oss intresserade travspelare. Men jag vet att det är fullständigt omöjligt att genomföra.... Nej, jag är inte bitter....och ja, jag missade sjuan idag på Danne E och det är väl därför jag till slut skriver dessa rader. Men jag har tyckt så ett bra tag, blev bara så konkret nu när jag själv blev knockad.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
gertove65 (+50) |
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
Mer Danne edel ledsnade i dödens sist och hoppas slippa det nu. Bra spår men tufft emot. Bf ro stängt hlag spydervagn. Trivs med Björn.
|
|
|
|
|