Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-02, 19:26   #136

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5968
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
vad ljög flemming om förresten?
Plussade på en massa ändringar. Helstängt mm. Då vet man att det inte är det minsta aktuellt.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 19:30   #137

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Plussade på en massa ändringar. Helstängt mm. Då vet man att det inte är det minsta aktuellt.
vadå blev det inga ändringar till slut då eller vad i bestod lögnen?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 19:35   #138

Standard

Citat:
vadå blev det inga ändringar till slut då eller vad i bestod lögnen?
Desinformation är bättre ord än lögn. Plussar för att få spel på egna hästen. Gör det omvända när det är segeraktuellt.
Gammal 2017-09-02, 19:41   #139

Standard

Citat:
Desinformation är bättre ord än lögn. Plussar för att få spel på egna hästen. Gör det omvända när det är segeraktuellt.
Desinformation? Informationen var ju korrekt då om han genomförde dessa ändringar
Gammal 2017-09-02, 19:41   #140

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61866
Standard

Ingen positiv utveckling av V75 spelet. Tappade över 4 mkr jämfört med detbylördagen förra året. Börjar det bli lite för mycket V75. Visst, 5 procent ca i minskad omsättning inget dramatiskt, men med alla offensiva satsningar (läs kostnader) hos atg borde väl omsättningen gå uppåt och inte neråt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 19:53   #141

Standard

Citat:
Desinformation? Informationen var ju korrekt då om han genomförde dessa ändringar
Inte när han anser att ändringarna är positiva och ökar segerchansen. Redan igår skrek Matteus m fl om att han var oerhört positiv. Sedan har det fortsatt på samma tema.
Gammal 2017-09-02, 20:06   #142

Standard

Citat:
Inte när han anser att ändringarna är positiva och ökar segerchansen. Redan igår skrek Matteus m fl om att han var oerhört positiv. Sedan har det fortsatt på samma tema.
du menar att han medvetet gör ändringar som han tror slår fel ut o minskar segerchansen?
Gammal 2017-09-02, 20:10   #143

Standard

Citat:
du menar att han medvetet gör ändringar som han tror slår fel ut o minskar segerchansen?
Positiv Flemming är aldrig positivt En mörkare och myglare ut i fingerspetsarna.
Gammal 2017-09-02, 20:38   #144

Standard

Citat:
Positiv Flemming är aldrig positivt En mörkare och myglare ut i fingerspetsarna.
mörkare och myglare? nu fattar jag ingenting, vad vinner han på det?
Gammal 2017-09-02, 22:12   #145

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Härligt med dessa lördagslopp för dom som gillar hästlotto. Totalt omöjliga lopp att analysera.
Vissa är aldrig nöjda. Antingen för lätt eller för mkt lotto. Ligger väl skicklighet i att veta var man ska helgardera också? Eller för den delen mot vilket utdelningsintervall man ska vikta sin joker?
forbidden_closet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 22:30   #146

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbidden_closet Visa inlägg
Vissa är aldrig nöjda. Antingen för lätt eller för mkt lotto. Ligger väl skicklighet i att veta var man ska helgardera också? Eller för den delen mot vilket utdelningsintervall man ska vikta sin joker?
Dessa femtonhästarslopp är för lågklassiga. Inte nog med 15 hästar och två volter. Dessutom hästar som varierar prestationerna väldigt mycket. Lite som lunchlopp men mycket svårare. I lunchloppens 15 hästarslopp är det oftast minst hälften som är ren utfyllnad. Blev i alla fall för svårt för mig. Att en häst skulle gå från en andraplats i ett P21 lopp till att vinna V75 lopp från spår 15 blev överkurs får mig helt enkelt.
Gammal 2017-09-02, 22:34   #147

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vill ju alltid ha med en superskräll på v75an hamnar på 2.Danne Edel som måste köras på väntan och högt tempo vilket jag tror den kan bli här.Skulle det ske så måste Björn Goop nyttja Danne Edels vassa speed går ju ända hem till mål.

Provaren sjuk tvilling i detta lopp U-häst.11.Even's First Boy mot 1.2,4,6
Fick hela 60 gånger på Unibet klart man blir glad.
Gammal 2017-09-02, 22:36   #148

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3141
Standard

Dags för travsporten att en gång för alla ta tag i jänkarvagnsfrågan. Danne Edel's brutala förvandlingsnummer idag är bara en i en lång rad av häpnadsväckande prestationer pga denna förbannade jänkarvagn! De tränare som säger att de inte har nån större betydelse är respeklösa och pissar på oss travspelare. Att Danne Edel skulle vara SNABBARE ut än Electric Light måste man ju fan vara totalt okunnig, opåläst och ointresserad av trav för att kunna gissa sig till.

Det finns egentligen bara två alternativ innan det blir parodi över hela sporten:
1. Förbjud jänkarvagnen.
2. Rapportering och redovisning av vagn måste ske på samma sätt som barfotainformationen.

Tyvärr är vi travnördar de mest stryktåliga människor som finns. ATG, tränare, kuskar, de kan pissa på oss och göra vad fan dom vill men vi likt förbannat sitter vi där och trycker på "spela"-knappen på atg.se.
Det bästa vore en kollektiv bojkott en utvald lördag, en bojkott mot de som styr denna bransch utan att ta hänsyn till oss intresserade travspelare. Men jag vet att det är fullständigt omöjligt att genomföra....

Nej, jag är inte bitter....och ja, jag missade sjuan idag på Danne E och det är väl därför jag till slut skriver dessa rader. Men jag har tyckt så ett bra tag, blev bara så konkret nu när jag själv blev knockad....
gertove65 (+50)
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 23:14   #149

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Dags för travsporten att en gång för alla ta tag i jänkarvagnsfrågan. Danne Edel's brutala förvandlingsnummer idag är bara en i en lång rad av häpnadsväckande prestationer pga denna förbannade jänkarvagn! De tränare som säger att de inte har nån större betydelse är respeklösa och pissar på oss travspelare. Att Danne Edel skulle vara SNABBARE ut än Electric Light måste man ju fan vara totalt okunnig, opåläst och ointresserad av trav för att kunna gissa sig till.

Det finns egentligen bara två alternativ innan det blir parodi över hela sporten:
1. Förbjud jänkarvagnen.
2. Rapportering och redovisning av vagn måste ske på samma sätt som barfotainformationen.

Tyvärr är vi travnördar de mest stryktåliga människor som finns. ATG, tränare, kuskar, de kan pissa på oss och göra vad fan dom vill men vi likt förbannat sitter vi där och trycker på "spela"-knappen på atg.se.
Det bästa vore en kollektiv bojkott en utvald lördag, en bojkott mot de som styr denna bransch utan att ta hänsyn till oss intresserade travspelare. Men jag vet att det är fullständigt omöjligt att genomföra....

Nej, jag är inte bitter....och ja, jag missade sjuan idag på Danne E och det är väl därför jag till slut skriver dessa rader. Men jag har tyckt så ett bra tag, blev bara så konkret nu när jag själv blev knockad....
Håller helt med. Dock ska till Reijo Liljendahls försvar sägas att han som alltid skrev om utrustning på hästarna, dock utan att skriva om det är en ändring. Han skrev bike på Danne edel och hade man kollat hade man sett att det var för första gången troligen. Men utan att det kommer en formell rapportering som med skoinfon är det helt omöjligt att få en överblick samtidigt som det varje dag kommer ut hästar med första jänkarvagn och blir helt förvandlade prestaionsmässigt. Det måste bli en bättre rapportering av detta. Sen är det väl också helt fel att man som spelare ska behöva betala för att ens få reda på med vilken vagn hästarna tävlat med tidigare. Det kostar 100 kr i månaden hos atg, men då får man bara fem senaste starterna och bara under tävlingsdagen . Det kostar 1000 kr i månaden att få komplett historik kring vagn och huvudlag via travfakta. Ska man verkligen behöva betala 12000 kr om året bara för det?
SO (+5)
Gammal 2017-09-02, 23:29   #150

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Håller helt med. Dock ska till Reijo Liljendahls försvar sägas att han som alltid skrev om utrustning på hästarna, dock utan att skriva om det är en ändring. Han skrev bike på Danne edel och hade man kollat hade man sett att det var för första gången troligen. Men utan att det kommer en formell rapportering som med skoinfon är det helt omöjligt att få en överblick samtidigt som det varje dag kommer ut hästar med första jänkarvagn och blir helt förvandlade prestaionsmässigt. Det måste bli en bättre rapportering av detta. Sen är det väl också helt fel att man som spelare ska behöva betala för att ens få reda på med vilken vagn hästarna tävlat med tidigare. Det kostar 100 kr i månaden hos atg, men då får man bara fem senaste starterna och bara under tävlingsdagen . Det kostar 1000 kr i månaden att få komplett historik kring vagn och huvudlag via travfakta. Ska man verkligen behöva betala 12000 kr om året bara för det?
På Twitter skrev han StallReijoLiljendahl‏ @StallLiljendahl · 1 sep.

 Mer

Danne edel ledsnade i dödens sist och hoppas slippa det nu. Bra spår men tufft emot. Bf ro stängt hlag spydervagn. Trivs med Björn.

td