Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-27, 12:49   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

V75 Jägersro lördag


En av årets höjdarhelger med V75 både lördag och söndag på Jägersro. Ingen multimegajackpot denna helg, men med fyra dagar utan V75 är väl suget tillbaka ändå hos spelarna.

Klass 2

Global Raceway tre raka. Vann enkelt senast ett ramlopp på Åbys stora pris dagen.

Lönn skickar Cabaree FC still Skåne . Dags för barfota runt om nu?

Många bakom att kolla upp i veckan.

Klass 1

Här spikar man antingen Kash Brodda eller tar också med i första hand Now Or Never Flair som lyft sig enormt barfota runt om. Var ju ytterst nära att kvala in till derbyt i onsdags.

Brons

Ser vidöppet ut. Säger Trinity Lux nu med lopp i kroppen. Dom sa väl inför loppet på Åby i torsdags att man trodde det skulle behövas.

Silver

En för mig okänd tysk häst anmäld som jag inte kan kommentera. Den heter Montecoro Mo. Detta ser annars rätt öppet ut och är väl knappast något av de bättre silverförsöken i år.

Guld

Är DD S Hitman tillbaka i form? Ville vara med i Sundsvall open Trot igår men poängen räckte inte. Rätt trevligt guldlopp annars. Volstead om bra bana.

Fyraårsloppet

Första V75 an. Detta ser ut att vara ett lopp där Generaal Bianco ska ha toppchans trots 20m tillägg. Grym senast igen på Solvalla .

Lördagsloppet

Ingen vidare klass på detta race. Här får man leta sko och jänkarvagnsinfo i veckan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 13:47   #2
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Global Trust måste ju vara het från ett vettigt spår i Klass II-försöket. Dundrade på bra från bakspår i sitt derbykval, och Nurmos hade väl förmodligen sett till att ha hästen på topp till den här helgen.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 14:43   #3
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Hur kan du redan se startlistan? Finns inget uppe på ATG än.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 14:46   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Hur kan du redan se startlistan? Finns inget uppe på ATG än.
Kompletteringslistan på travsport.se. Där ser man allt utom startspår .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 19:50   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Sätter en liten lapp på att Wim Paal inleder och avslutar den där omgången. Sargresor med fullt ställ till slut senast, utdelning nu! I första står egentligen starthästarna bra inne, men de är nog lite för korta i rocken ändå. Generaal Bianco blir väl klar favorit och ska väl vara det också egentligen.


Får Magic Tonight fuska bort någon sekund andra halvvarvet kan han bli svårfångad den här gången, hann nästan undan senast trots väl tufft tempo. Verkar på gång! Hitman kan man nog hoppa över, lär inte bli något värde där. Dubbla med Volstead kanske som väl synar dödens eller rentav får ledning efter en bit.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-29, 18:48   #6
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Avd 6. XLNT CHILI TRIPPEL obesegrad på Jägersro i år. Radar upp nästa seger nu?

Flemmings hästar är ju dock förjävla bra när de fungerar och han gillar ju att lura i ryggar.

Electric Light har svårt att sätta huvudet först i år.

Senast redigerad av Lotus den 2017-08-29 klockan 19:49.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 12:40   #7
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Avd 7. Kommer bli körning där framme och mitt drag är Eldrick Boko. Travsäker, stark och hemmahäst.

Söderqvist kör ju sådär nu, spåret talar emot, motståndet bra. Kommer därför bli bortvald. Jag tar definitivt med den. Min luring denna gång!

Senast redigerad av Lotus den 2017-08-30 klockan 12:43.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-31, 10:21   #8
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

avd1.
Första starten för volt för favoriten, känns bökig från start och läget är uselt. Galopp? Draget är nr 11 som får en pang start och sitter fint till direkt. Körs fram och övertar efter 1000 får bestämma och blir svårslagen!

avd2.
Kash Brodda har sätt smällfin ut på sistonde och klaffar det någorlunda sveper hon många igen. Den utav 1 och 3 som tar spets leder länge. Passa på att varna för nr 8 som får en fin rygg på nr 1 om denne går iväg. Passa även nr 10 som är bättre när det är jämnt tempo vilket det kan bli på lördag. Bra häst för klassen och Ludde har alltid pratat sig varm om denne.

avd3.
Fire to the rain måste vara loppets bedövare hästen har sätt formstark ut en tid och hamnar nog inte allt för tokig till. Möter en Voltstead som var inget vidare i första heatet (alltid bäst i andra) och i detta loppet gäller det att visa sig bäst i första för det finns inget andra 2% är ett skämt. Vill också lyfta fram Magic Tonight som är kvick ut och tar sig kanske förbi nr 2 och är han lika bra som senast så kan han blir tuff till slut. En annan skräll att se upp med är nr 3 som är snabb ut och släpper till första bästa får en fin resa 2%

avd4.
Vidöppet! Björn skickar nog inte en häst till Malmö för att se på, hästen är rejäl och det blir nog offensivt. Tufft tempo att vänta? Jag målar.

avd5.
Här blir Timos storfavorit men hästen är lite osäker och tar inte spets av egen kraft från start utan det gör nr 1 som är en rusare . Enjoy the life har 3 av 3 i spets och håller toppform! höll farten tappert i rättvik, leder loppet runt om om det inte blir elitloppstempo första 1000. 5% är ruggigt spelvärde och jag spikar! Värst emot är nog 5 och 7 som gynnas om tempot blir tufft.

Senast redigerad av Klanke den 2017-09-01 klockan 18:03.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-01, 18:22   #9
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1.
Första starten för volt för favoriten, känns bökig från start och läget är uselt. Galopp? Draget är nr 11 som får en pang start och sitter fint till direkt. Körs fram och övertar efter 1000 får bestämma och blir svårslagen!

avd2.
Kash Brodda har sätt smällfin ut på sistonde och klaffar det någorlunda sveper hon många igen. Den utav 1 och 3 som tar spets leder länge. Passa på att varna för nr 8 som får en fin rygg på nr 1 om denne går iväg. Passa även nr 10 som är bättre när det är jämnt tempo vilket det kan bli på lördag. Bra häst för klassen och Ludde har alltid pratat sig varm om denne.

avd3.
Fire to the rain måste vara loppets bedövare hästen har sätt formstark ut en tid och hamnar nog inte allt för tokig till. Möter en Voltstead som var inget vidare i första heatet (alltid bäst i andra) och i detta loppet gäller det att visa sig bäst i första för det finns inget andra 2% är ett skämt. Vill också lyfta fram Magic Tonight som är kvick ut och tar sig kanske förbi nr 2 och är han lika bra som senast så kan han blir tuff till slut. En annan skräll att se upp med är nr 3 som är snabb ut och släpper till första bästa får en fin resa 2%

avd4.
Vidöppet! Björn skickar nog inte en häst till Malmö för att se på, hästen är rejäl och det blir nog offensivt. Tufft tempo att vänta? Jag målar.

avd5.
Här blir Timos storfavorit men hästen är lite osäker och tar inte spets av egen kraft från start utan det gör nr 1 som är en rusare . Enjoy the life har 3 av 3 i spets och håller toppform! höll farten tappert i rättvik, leder loppet runt om om det inte blir elitloppstempo första 1000. 5% är ruggigt spelvärde och jag spikar! Värst emot är nog 5 och 7 som gynnas om tempot blir tufft.
Håller med om Enjoy the Life, den är snabb ut. Lurar dock rejält på Youngblood Pellini som har startrygg på ovan nämna...
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-01, 20:08   #10
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 121
Sharp$: 3612
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pungratta Visa inlägg
Såg precis BG kollen och han nämner inte ens Angel of Attack i kollen.
Hur fan skall man tolka det?
Precis som jag, noll koll.
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-01, 22:09   #11
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-2
11 Kash Brodda satt instängd senast. Okörd i målgången. Bra spik till 17 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 05:56   #12
 
Trav365s avatar
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 36
Sharp$: 1112
Standard

Himmahästar och hög utdelning igen?

Bakgrund:
3 september 2016, nästan på dagen ett år sedan, så fick endast 6 system in V75 på Jägersro, lördagsomgången på Derbyhelgen. Dessa system hade alla hittat de tre utdelningsgivande rysarna på 3%, 4% och 5% och 7 rätt belönades med över 3.5 mkr.

Anmärkningsvärt eller slump att dessa 3%-4%-5% var alla från Jägersro. (Lugauer med en 3% och en 5%, J-M Dagsvold med en 4%) Solvalla stod för 2 segrar och Halmstad och DK (Charlottenlund) varsin.

Totalt startade 25 av 85 ekipage (29%) från Jägersro gav alltså 43% av vinsterna (3 av 7 lopp) förra året, och alltså endast storskrällar.

Dagens omgång:
Med 22 av 86 nu startande ekipage från Jägersro, så är det alltså 26% av de startande som ska försöka ordna hemmasegrar. Nästan identiska startekipagesiffror jämfört med förra året.

Är det då möjlligt att historien upprepar sig? Javisst, allt är möjligt, trav är trav. I nuläget (lördag morgon) är det ingen Jägers-häst som är mer betrodd än att vara tredjehandare på strecken, (både Conrad i avd 1 och Uhrberg/Lars I Nilsson i avd 2) och av dessa högst % på Seethestar (12%) Jag bedömer det som att åtminstone en av alla lågprocentade Jägershästar ändå tar sig till vinnarcirkeln. Det bör då bli bra streckprocent.

Blir det en riktig skrällomgång såsom förra året, så är det med största säkerhet 1-2 ytterligare Jägershästar med på den bravaden.

Tips:

I slutsats så bedömer jag ändå Jägersro-ekipagens vinstchanser att det blir 1 av avdelningarna som erövras på himmaplan.

Bästa chans hemmaekipage:
Avd 2: Nr 3 Seethestar

Övriga med bäst chanser:
Avd 1: Faller storfavven så kan det mycket väl bli Lugauer, Uhrberg eller Kolgjini
Avd 6: Xlnt Chili Tripel, obesegrad hemma, Lövgren kan profitera på hårt tempo med vass spurt.
Avd 7: Lövgren eller Lugauer har smaskigt fina spår, så varför inte. De är med på min kupong i vart fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SakanAA (+5), 777 (+6), drakdead (+5)

Senast redigerad av Trav365 den 2017-09-02 klockan 05:59.
Trav365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 06:00   #13
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Vill ju alltid ha med en superskräll på v75an hamnar på 2.Danne Edel som måste köras på väntan och högt tempo vilket jag tror den kan bli här.Skulle det ske så måste Björn Goop nyttja Danne Edels vassa speed går ju ända hem till mål.

Provaren sjuk tvilling i detta lopp U-häst.11.Even's First Boy mot 1.2,4,6
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+50)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 08:09   #14
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Spik: Voltstead och XLN chili TRIPEL
Drag: Eldrick Boko

God tur!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 08:43   #15
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1497
Standard

Undrar hur grundligt Aftonbladet Trav365 djupdykt i spetsstriden i avd 7.

Citat:
V75-7: Finns flera snabba men i slutändan torde det vara Angle of Attack eller Mellby Drake som sitter i tätpositionen. För de är båda väldigt intresserade av ledningen.
Fel 1 Hästarna springer i olika lopp (avd 6 och 7)

Fel 2 Båda hästarna tränas och körs av den alltid spetssugne Robert Berg


Man kan ju inte ha rätt alltid
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spiifii (+5)
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 09:09   #16
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8046
Standard

"Avd 6: Xlnt Chili Tripel, obesegrad hemma, Lövgren kan profitera på hårt tempo med vass spurt. "

Xlnt Chili Tripel v6
170725
Jägersro-4 Joakim Lövgren 0 1609 7 12,4a 13,92 100'

Obesegrad...
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 09:11   #17
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8046
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Avd 6. XLNT CHILI TRIPPEL obesegrad på Jägersro i år. Radar upp nästa seger nu?

Vad hände på Jägersro 170725?
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 09:27   #18
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vill ju alltid ha med en superskräll på v75an hamnar på 2.Danne Edel som måste köras på väntan och högt tempo vilket jag tror den kan bli här.Skulle det ske så måste Björn Goop nyttja Danne Edels vassa speed går ju ända hem till mål.

Provaren sjuk tvilling i detta lopp U-häst.11.Even's First Boy mot 1.2,4,6

Blandar du inte ihop denne med någon annan? Danne Edel är väl allt annat än speedig? Denne är väl enbart stark och körs ofta i dödens och har även vunnit därifrån? Högt tempo gynnas den helt klart utav, dock...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 09:29   #19
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Vad hände på Jägersro 170725?
Ajaj! Mitt misstag, missade helt. Sorry för det. Nästan obesegrad då...
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 09:40   #20
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 14
Sharp$: 31
Standard

Silver annie


Jätterysare
Startsnabb kraftigt kuskförstärkt bra spår önskedistans!
harry06 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 09:48   #21
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

2 Volstead stannar ofta i ledningen. Favorit i fara. 7 D.D.'s Hitman är en bättre häst. Han är inbjuden till Paris om någon vecka och går inte med optimal balans. Vinner nog ändå. För den som vill gardera är det 3 och 4.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 10:07   #22
 
Trav365s avatar
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 36
Sharp$: 1112
Standard

Rätt ska vara rätt


Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
"Avd 6: Xlnt Chili Tripel, obesegrad hemma, Lövgren kan profitera på hårt tempo med vass spurt. "

Xlnt Chili Tripel v6
170725
Jägersro-4 Joakim Lövgren 0 1609 7 12,4a 13,92 100'

Obesegrad...
Korrekt av dig och fel av mig, edit till: "trivs mycket bra på himmaplan":
Trav365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 10:20   #23
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Seethestar känns som ett spikbud i nuläget. Det enda som kan fälla är om Johnny får iväg sin felfritt.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 10:31   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Blandar du inte ihop denne med någon annan? Danne Edel är väl allt annat än speedig? Denne är väl enbart stark och körs ofta i dödens och har även vunnit därifrån? Högt tempo gynnas den helt klart utav, dock...

För ett par år sedan så gick han alltid bra i dödens men alla dödenskörningar då satte sina spår i vinnarskallen och nu går han inte alls i dödens. På slutet har han gjort sina bästa lopp i rygg trots att han inte är speedig alls.

Bara jag som tror att SFV kan spara upp spets från spår 1 i samma lopp? Måste ju vara toppchans att vinna som den har sett ut på slutet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 10:37   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37726
Standard

Jag slänger in en V5:a med två schyssta spikar: Jula Extreme (där det garderas hej vilt - går det så går det) och Mellby Drake (som jag tror tar ner favoriten).
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 10:41   #26
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 121
Sharp$: 3612
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag slänger in en V5:a med två schyssta spikar: Jula Extreme (där det garderas hej vilt - går det så går det) och Mellby Drake (som jag tror tar ner favoriten).
Tycker Jula ser extremt bra ut som favorit ju mer jag tittar på det. Mellby absolut ok också.
Nu bör du väl byta när jag skriver så.
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 10:45   #27
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Mellby Drake kommer bli avslagen av nån smygkörd efter att ha gjort grovjobbet.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 10:50   #28
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Mellby Drake kommer bli avslagen av nån smygkörd efter att ha gjort grovjobbet.
Det är alltid lättare att säga att en häst som inte är favorit kommer att förlora än att den kommer att vinna. Vi får se.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 10:50   #29
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Seethestar känns som ett spikbud i nuläget. Det enda som kan fälla är om Johnny får iväg sin felfritt.
seethestar galopperar ju i varannan start också.

på senaste 5 starterna 3 galopper.

Hela det där loppet är det nog runt 50% galopp på alla som är med
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 11:01   #30
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
seethestar galopperar ju i varannan start också.

på senaste 5 starterna 3 galopper.

Hela det där loppet är det nog runt 50% galopp på alla som är med
Jo, men det är större galopprisk på 1:an. Uhrberg är landets bästa voltstartskusk tillsammans med Adielsson. Lät dessutom som att det eventuellt blir första barfota på den.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 11:01   #31
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4271
Standard

Generalen oprövad i volstart och från ett snävt andraspår med en häst som är känslig i munnen... Iskallt! Detta vinner Ferrari River
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 11:47   #32
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1382
Standard

TOBYTIKE


TOBYTIKE, var det du som ville satsa alla sharpspoäng på att Officer CD skulle ta en längd på Magnifik Brodde senast?

"Håller med, är det någon som tror magnifik håller ut Officer tar jag gärna era sharps i ett vad"

.......mmhmm...

Senast redigerad av TravRenen den 2017-09-02 klockan 11:55.
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 12:07   #33
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8046
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
TOBYTIKE, var det du som ville satsa alla sharpspoäng på att Officer CD skulle ta en längd på Magnifik Brodde senast?

"Håller med, är det någon som tror magnifik håller ut Officer tar jag gärna era sharps i ett vad"

.......mmhmm...
Synd att du fegade ur då, var ju ingen som ville köra.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 12:55   #34
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Synd att du fegade ur då, var ju ingen som ville köra.
Tack, ville bara ha det bekräftat att även du kan ha fel....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+1)
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:09   #35
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ferrari Brodde - min bedövare idag...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:21   #36
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ferrari Brodde - min bedövare idag...
Brodde? Inte Ferrari River?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:24   #37
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Volstead ska bara vinna såvida han inte är sjuk. Låter lite halvpreparé på DDH dessutom.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:40   #38
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Går inte att logga in på atg.se
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:42   #39
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Nä, märkte det precis. Tänkte lira en liten V4 men funkar varken via padda eller dator. Snyggt atg.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:43   #40
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

"Ett oförutsett tekniskt fel har inträffat" – tyvärr är det ju allt annat än oförutsett...
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:44   #41
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Ej acceptabelt mordhot / Lazlo
Skärp dig för helvete.

Senast redigerad av Lazlo den 2017-09-02 klockan 14:32. Anledning: Tog bort 777s hot
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:46   #42
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Kan inte spela.

Och hördududu. Är det förbjudet här också att visa missnöje och besvikelse?
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:49   #43
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Kan inte spela.

Och hördududu. Är det förbjudet här också att visa missnöje och besvikelse?
Man kan visa det med förnuft.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:49   #44
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 2444
Standard

Det värsta är att Per Skoglund ingte säger flasklock om det i TV123 sändningen. Mörkar som vanligt.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:52   #45
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Varför skjuter dom inte på starten? Tekniska problem kan inträffa men straffa inte spelarna för det!

Åt helvete när man dessutom hade Axel på tre streck i montén.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:54   #46
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1382
Standard

bara mitt lopparkiv som är nere?
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:55   #47
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 20
Sharp$: 175
Standard

Nu går det spela igen
Navy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:55   #48
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Navy Visa inlägg
Nu går det spela igen
Hjälper ju föga för oss som inte hann lämna in V4.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 14:30   #49
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Hjälper ju föga för oss som inte hann lämna in V4.
Du ska inte gnälla! Jag får ju inte gnälla!!!!


Dessutom, till skillnad från dig, så är jag, har jag, tyvärr konsumerat den farliga drycken!!!!!

Du vet vad/vem jag menar!!!!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 14:58   #50
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Du ska inte gnälla! Jag får ju inte gnälla!!!!


Dessutom, till skillnad från dig, så är jag, har jag, tyvärr konsumerat den farliga drycken!!!!!

Du vet vad/vem jag menar!!!!
Det är en milsvid skillnad på att "gnälla" och att hota med att döda folk. Skärp dig.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:01   #51
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Volstead ska bara vinna såvida han inte är sjuk. Låter lite halvpreparé på DDH dessutom.
Fire to the rain totalt tappad på 3% har spelat utgång på bolaget
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:02   #52
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Fire to the rain totalt tappad på 3% har spelat utgång på bolaget
Den lusen ska inte vara annat än borttappad. Så fruktansvärt överskattad häst.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:03   #53
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Jag sk---er i det här. Allt är ett enda trassel. Inga spel från mig hädanefter. Adjö Atg,
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:04   #54
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Notoriske desinformatören Flemming matar på med positivt mumbo-jumbo kring Victory Kåsgård. Dagens avslag!?
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:06   #55
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Notoriske desinformatören Flemming matar på med positivt mumbo-jumbo kring Victory Kåsgård. Dagens avslag!?
Skiter egentligen i vad Flemming säger, kommer få en så tung resa från det spåret att han måste vara överjävligt bra för att kunna vinna.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:17   #56
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

För mig strular legolas!

Kanske besläktat med ATG ändå?
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:17   #57
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Notoriske desinformatören Flemming matar på med positivt mumbo-jumbo kring Victory Kåsgård. Dagens avslag!?
Blir det första jänkarvagn som det pratas om farligt att ta bort. Han har haft någon häst som blev totalförvandlad när han satte på biken ffg.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:18   #58
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Det blir som vanligt....16.55 sitter man här med en svettig V5-bong i handen och hoppas på mirakel....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:19   #59
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Vi får hoppas på omstart nu, borde missgynna Unter.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:20   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Blir det första jänkarvagn som det pratas om farligt att ta bort. Han har haft någon häst som blev totalförvandlad när han satte på biken ffg.
Berättade han den gången innan loppet att han skulle använda bike?
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:24   #61
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

Generaal Bianco yesss
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:24   #62
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Berättade han den gången innan loppet att han skulle använda bike?
Nä. Det är ingen vidare klass på infon från det stallet.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:24   #63
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Vad trist, kort och gott.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:25   #64
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Årets mest överlägsna V75 vinnare. Där var alla betaltjänsternas avslag förgäves.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:25   #65
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Kissa på motståndet! Skönt jag lämnade in tidigt annars hade det garanterat blivit fler streck i avdelning 1 efter allt surr!
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:26   #66
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Årets mest överlägsna V75 vinnare. Där var alla betaltjänsternas avslag förgäves.
Untersteiners egna avslag spelade nog in mer.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:27   #67
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä. Det är ingen vidare klass på infon från det stallet.
Exakt så. En lögnare och desinformatör med enda syfte att gynna den inre kretsen.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:41   #68
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Jaha. Nu kan jag inte spela mera. Har tydligen skrivit in fel bokstav eller siffra någonstans. Hade tänkt spela vinnare/plats åtminstone. Men icke.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:55   #69
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Fattar inte att Kash Brodda blev så hårt spelad. Trodde folk att det var ett stolopp?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 15:59   #70
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

Och där klev jag av. Ordentligt.

Har inte kommit rätt på den här omgången (heller) alls. Jättegardering av Generalen och spik på SeeTheStar nu. Dubbelfel.

Helt fel ute på allt på sistone.

Dags för en V5 månne?
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:04   #71
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

V5
Inlämnat: 2017-09-02, 17:03
Jägersro
Lördag 2017-09-02
Start: 17:05
Kostnad: 168,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 7, 8 (3, 6)
2: 8 Jula Extreme (6, 3)
3: 1, 2, 3, 6, 7, 11, 12 (5, 9)
4: 6 Mellby Drake (3, 1)
5: 2, 3, 4, 5, 7, 10 (11, 9)

4x1x7x1x6 = 168 rader.
168 x 1 x 1,00 kr = 168,00 kr.
Totalt: 168,00 kr.

snor dina spikar Shooter

Senast redigerad av levin1891 den 2017-09-02 klockan 16:05.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:08   #72
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

V5
Inlämnat: 2017-09-02, 17:01
Jägersro
Lördag 2017-09-02
Start: 17:05
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4 (7, 6)
2: 14 Dan Josselyn (8, 11)
3: 1, 2, 6, 9, 10, 11 (7, 5)
4: 1, 4, 5 (3, 6)
5: 1, 2, 3, 7 (4, 5)

3x1x6x3x4 = 216 rader.
216 x 1 x 1,00 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.
Rättningskod: ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:10   #73
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Hur säkert som helst. Mr Takter.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:11   #74
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Hur säkert som helst. Mr Takter.
3,19 i V odds hos legolas bet
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:13   #75
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
3,19 i V odds hos legolas bet
Fina odds på en stenklar vinnare.

Tomtarna sågade Volstead för att han inte presterade på en undermålig bana. Märkligt hur dom resonerar ibland.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:14   #76
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fina odds på en stenklar vinnare.

Tomtarna sågade Volstead för att han inte presterade på en undermålig bana. Märkligt hur dom resonerar ibland.
Ja. Verkligen skillnad på hur den hästen presterar på olika banunderlag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:24   #77
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Dagens långskott! Vinnarlir nummer 15 kööööööör
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:24   #78
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fina odds på en stenklar vinnare.

Tomtarna sågade Volstead för att han inte presterade på en undermålig bana. Märkligt hur dom resonerar ibland.

Ja, fint odds - men hur hade detta odds sett ut om jag satt en femhundring som vinnare?

Är det bara jag som sitter med spik på Ferrell på V75?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:30   #79
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Är det bara jag som sitter med spik på Ferrell på V75?[/QUOTE]

Ja.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:31   #80
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, fint odds - men hur hade detta odds sett ut om jag satt en femhundring som vinnare?

Är det bara jag som sitter med spik på Ferrell på V75?
Om du menar hos legolas hade det såklart påverkat oddset. Lirar inte själv så mycket.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:35   #81
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Fin spik av Spelvärde.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:36   #82
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fin spik av Spelvärde.
Snart i mål, SNART!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:38   #83
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Satans vad surt - hade Ferrell fått luckan så hade han vunnit plättlätt! Synd att Ådefors kuse var så dålig och inte höll längre så luckan kanske kommit!!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:38   #84
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Dagens långskott! Vinnarlir nummer 15 kööööööör
Schnyggt!!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+10)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:38   #85
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Dagens långskott! Vinnarlir nummer 15 kööööööör
Såååååååja! 100kr vinnare som hittat och även med på v7! Men va gör det när man är borta!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5), Fulsprit (+3)
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:38   #86
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Dagens långskott! Vinnarlir nummer 15 kööööööör
Grattis
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+10)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:38   #87
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 056
Sharp$: 5307
Standard

Skönaste vinnarspelet på länge. Får tacka Jens Sjödén för den!
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:38   #88
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Härligt med dessa lördagslopp för dom som gillar hästlotto. Totalt omöjliga lopp att analysera.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:40   #89
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Tyvärr har även spelarna identifierat detta som omgångens skrällopp nummer ett. Det dämpar entusiasmen inför helgardering en aning. Men det går inte att komma ifrån att det är här som chanserna är jämnast och skrällrisken störst! Att Jerry Riordans 15 Twist and Shout är sistarankad till 0,6 procent avslöjar att man verkligen behöver strecka alla.

Utdrag från Jens statistikblogg....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:40   #90
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Lär väl bli en såndär omgång där alla storfavoriter vinner men 7:an ändå ger 100 lax.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:45   #91
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Jeppe stenhård som vanligt.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:45   #92
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Tyvärr har även spelarna identifierat detta som omgångens skrällopp nummer ett. Det dämpar entusiasmen inför helgardering en aning. Men det går inte att komma ifrån att det är här som chanserna är jämnast och skrällrisken störst! Att Jerry Riordans 15 Twist and Shout är sistarankad till 0,6 procent avslöjar att man verkligen behöver strecka alla.

Utdrag från Jens statistikblogg....
Tyvärr är det omöjligt att få till slagkraftiga system om man tar 15 hästar i omgångens mest öppna lopp och där spelarna garderar som mest. Vinner en betrodd då är systemet oftast iskallt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:46   #93
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

Hade en krona satsad på legolas. Fick 48,92 tillbaka. Sämre än ATG.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:53   #94
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Ruggig skalle, ruggig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:54   #95
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det är väl faan också - hade även Highland Park, men så vinner favoriten, såklart...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 16:57   #96
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 056
Sharp$: 5307
Standard

Sitter med nedanstående för 7rätt. Synd att Generalen garderades så kraftigt. Hade gärna haft den garderingen nu i sista...

v75-6: 1 3 4 5 6 9 10 11

v75-7: 2 Trinity Lux
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:04   #97
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Sitter med nedanstående för 7rätt. Synd att Generalen garderades så kraftigt. Hade gärna haft den garderingen nu i sista...

v75-6: 1 3 4 5 6 9 10 11

v75-7: 2 Trinity Lux
Kämpa!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:13   #98
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Är jag dum i huvudet, men är inte ett storlopp i USA i kväll? Men inte spelbart hos ATG?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:14   #99
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Är jag dum i huvudet, men är inte ett storlopp i USA i kväll? Men inte spelbart hos ATG?
Du för nöja dig med Harstad och Boden hos atg.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:18   #100
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Du för nöja dig med Harstad och Boden hos atg.
Harstad är ju alltid roligt......nej
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:19   #101
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Kör en DD 5 mot 3

Även vinnarlir på Takter och nummer 5 DD 1
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:21   #102
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Men vad gör Goop-bögen!!!???
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:23   #103
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Speedy Foxy Vicane, fan vilken lus. Hur kan den inte vinna?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:24   #104
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Men vad gör Goop-bögen!!!???
Vinner tydligen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:24   #105
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5205
Standard

Björn fucking Goop....!!

Ingen som undrar över hur mycket pengar som hästen skulle sprungit in utan sopan som kört tidigare?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10), drakdead (+2), drakdead (+2)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:24   #106
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad har han för djävla fjortisdialekt på ATG? Avslutar varje mening eåå, eller åeee... Danne Edel den mest överraskande vinnaren på V75 i år - tyvärr väl avvägt utav äckel-Goop!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:25   #107
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 056
Sharp$: 5307
Standard

Då klev man av med 8 jävla hästar och så vinner Danne Edel som var reserven. Så retsamt
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:25   #108
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Goops egentränade nedåtkurva fortsätter...... Men vass med andras.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:27   #109
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Björn är en jävligt duktig kusk. Hur bittra ni än må vara pojkar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:28   #110
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vill ju alltid ha med en superskräll på v75an hamnar på 2.Danne Edel som måste köras på väntan och högt tempo vilket jag tror den kan bli här.Skulle det ske så måste Björn Goop nyttja Danne Edels vassa speed går ju ända hem till mål.

Provaren sjuk tvilling i detta lopp U-häst.11.Even's First Boy mot 1.2,4,6
Ja inte blev det ett lopp på väntan precis, men jävlar så rätt ute du var om skrällen i alla fall
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:28   #111
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

0,06 procent hos legolas bet på Danne Edel så ingen lär sätta 7 an på P76 idag. Kanske inte ens någon med 6 rätt där idag. Grymt konstig omgång. De stora favoriterna vinner överlägset sina tre lopp men sen "omöjliga" vinnare i de andra tre.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:28   #112
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Björn är en jävligt duktig kusk. Hur bittra ni än må vara pojkar.
Han har tappat mycket sedan sin Frankrikesatsning...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:29   #113
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Björn är en jävligt duktig kusk. Hur bittra ni än må vara pojkar.
Visst är det så, men behöver ju inte precis gilla karln för det....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:30   #114
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Han har tappat mycket sedan sin Frankrikesatsning...
Inte som kusk, sin hästverksamhet kan han däremot lägga ner.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:32   #115
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Visst är det så, men behöver ju inte precis gilla karln för det....
Sant, vi har alla våra favoriter och hackkycklingar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3), tomtom2 (+3), SO (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:32   #116
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Stort fel av mej.brukar alltid lägga en liten slant när elitkuskarna står över 12ggr.Idag missade jag att Björn körde i dd1.Mittn eget fel
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:34   #117
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Har Danne någonsin visat tendenser till att öppna sådär?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:37   #118
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har Danne någonsin visat tendenser till att öppna sådär?

Ja, i långlopp där ingen satsar från början - detta var dessutom debut på kort...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:39   #119
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8046
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, i långlopp där ingen satsar från början - detta var dessutom debut på kort...
Nej , 2140 ingen debut.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:40   #120
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, i långlopp där ingen satsar från början - detta var dessutom debut på kort...
Märkligt att inte Liljendahl testat honom på kort då om han besitter sådana kvalitéer. Man får ju i princip halva loppet gratis i sprint bara man kan öppna.

Senast redigerad av Manprinsen den 2017-09-02 klockan 17:45.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:47   #121
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
0,06 procent hos legolas bet på Danne Edel så ingen lär sätta 7 an på P76 idag. Kanske inte ens någon med 6 rätt där idag. Grymt konstig omgång. De stora favoriterna vinner överlägset sina tre lopp men sen "omöjliga" vinnare i de andra tre.
Hoppas du har rätt 6 femmor vill jag gärna få ngt för
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:49   #122
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har Danne någonsin visat tendenser till att öppna sådär?
Bike idag samt huvudlag som han inte gått med på över ett år.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:50   #123
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Nej , 2140 ingen debut.
Missade detta - trodde det var kort...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:50   #124
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Hoppas du har rätt 6 femmor vill jag gärna få ngt för
Nope bidde inget idag:(
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:53   #125
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

4 favoriter varav 3 megalampor, 3 nästan ospelade hästar. Dryga halvmiljonen i utdelning.

Jag blir nyfiken på folk som spelar såna här system.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5), Gotland (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:54   #126
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 777
Standard

Skulle ha den andre dansken nr. 7 som de varnade för på min tvilling men tog fel dansk när jag lämnade in. Det gick ju bättre, hehe.
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:54   #127
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Fyra klara streckfavoriter, en halvskräll och två som de flesta hittar bara vid helgardering och en halv mille i utdelning.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:55   #128
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

110 lax för 6 rätt hos legolas. 1643 spänn hos atg. Dom som satte 6an hos det svenska bolaget lär nog sova dåligt i natt för att dom inte valde legolas. Sanslös skillnad i utdelning.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:55   #129
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
4 favoriter varav 3 megalampor, 3 nästan ospelade hästar. Dryga halvmiljonen i utdelning.

Jag blir nyfiken på folk som spelar såna här system.
Haha, samma tanke, undrar vilket gemensamt kalas vi ska hamna på?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:00   #130
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Victory Kåsgård aldrig nära vinst. Flemming kan man lita på. Ljuger bättre än hans hästar travar.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:02   #131
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

nån som har koll på om det var första gången med bike för Danne edel idag?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:05   #132
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
nån som har koll på om det var första gången med bike för Danne edel idag?
Nej, inte första gången. I autostart har han gått med den tidigare. Men huvudlag idag som han inte gått med på över ett år.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:06   #133
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Nej, inte första gången. I autostart har han gått med den tidigare. Men huvudlag idag som han inte gått med på över ett år.
missade. vad var det för huvudlag? helstängt?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:13   #134
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
missade. vad var det för huvudlag? helstängt?
Nej, ett blinkers. Första gången sedan juli ifjol.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:19   #135
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Nej, ett blinkers. Första gången sedan juli ifjol.
vad ljög flemming om förresten?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:26   #136
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
vad ljög flemming om förresten?
Plussade på en massa ändringar. Helstängt mm. Då vet man att det inte är det minsta aktuellt.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:30   #137
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Plussade på en massa ändringar. Helstängt mm. Då vet man att det inte är det minsta aktuellt.
vadå blev det inga ändringar till slut då eller vad i bestod lögnen?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:35   #138
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
vadå blev det inga ändringar till slut då eller vad i bestod lögnen?
Desinformation är bättre ord än lögn. Plussar för att få spel på egna hästen. Gör det omvända när det är segeraktuellt.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:41   #139
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Desinformation är bättre ord än lögn. Plussar för att få spel på egna hästen. Gör det omvända när det är segeraktuellt.
Desinformation? Informationen var ju korrekt då om han genomförde dessa ändringar
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:41   #140
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Ingen positiv utveckling av V75 spelet. Tappade över 4 mkr jämfört med detbylördagen förra året. Börjar det bli lite för mycket V75. Visst, 5 procent ca i minskad omsättning inget dramatiskt, men med alla offensiva satsningar (läs kostnader) hos atg borde väl omsättningen gå uppåt och inte neråt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 18:53   #141
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Desinformation? Informationen var ju korrekt då om han genomförde dessa ändringar
Inte när han anser att ändringarna är positiva och ökar segerchansen. Redan igår skrek Matteus m fl om att han var oerhört positiv. Sedan har det fortsatt på samma tema.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 19:06   #142
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Inte när han anser att ändringarna är positiva och ökar segerchansen. Redan igår skrek Matteus m fl om att han var oerhört positiv. Sedan har det fortsatt på samma tema.
du menar att han medvetet gör ändringar som han tror slår fel ut o minskar segerchansen?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 19:10   #143
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
du menar att han medvetet gör ändringar som han tror slår fel ut o minskar segerchansen?
Positiv Flemming är aldrig positivt En mörkare och myglare ut i fingerspetsarna.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 19:38   #144
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Positiv Flemming är aldrig positivt En mörkare och myglare ut i fingerspetsarna.
mörkare och myglare? nu fattar jag ingenting, vad vinner han på det?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 21:12   #145
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 201
Sharp$: 1942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Härligt med dessa lördagslopp för dom som gillar hästlotto. Totalt omöjliga lopp att analysera.
Vissa är aldrig nöjda. Antingen för lätt eller för mkt lotto. Ligger väl skicklighet i att veta var man ska helgardera också? Eller för den delen mot vilket utdelningsintervall man ska vikta sin joker?
forbidden_closet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 21:30   #146
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbidden_closet Visa inlägg
Vissa är aldrig nöjda. Antingen för lätt eller för mkt lotto. Ligger väl skicklighet i att veta var man ska helgardera också? Eller för den delen mot vilket utdelningsintervall man ska vikta sin joker?
Dessa femtonhästarslopp är för lågklassiga. Inte nog med 15 hästar och två volter. Dessutom hästar som varierar prestationerna väldigt mycket. Lite som lunchlopp men mycket svårare. I lunchloppens 15 hästarslopp är det oftast minst hälften som är ren utfyllnad. Blev i alla fall för svårt för mig. Att en häst skulle gå från en andraplats i ett P21 lopp till att vinna V75 lopp från spår 15 blev överkurs får mig helt enkelt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 21:34   #147
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vill ju alltid ha med en superskräll på v75an hamnar på 2.Danne Edel som måste köras på väntan och högt tempo vilket jag tror den kan bli här.Skulle det ske så måste Björn Goop nyttja Danne Edels vassa speed går ju ända hem till mål.

Provaren sjuk tvilling i detta lopp U-häst.11.Even's First Boy mot 1.2,4,6
Fick hela 60 gånger på Unibet klart man blir glad.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 21:36   #148
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 3002
Standard

Dags för travsporten att en gång för alla ta tag i jänkarvagnsfrågan. Danne Edel's brutala förvandlingsnummer idag är bara en i en lång rad av häpnadsväckande prestationer pga denna förbannade jänkarvagn! De tränare som säger att de inte har nån större betydelse är respeklösa och pissar på oss travspelare. Att Danne Edel skulle vara SNABBARE ut än Electric Light måste man ju fan vara totalt okunnig, opåläst och ointresserad av trav för att kunna gissa sig till.

Det finns egentligen bara två alternativ innan det blir parodi över hela sporten:
1. Förbjud jänkarvagnen.
2. Rapportering och redovisning av vagn måste ske på samma sätt som barfotainformationen.

Tyvärr är vi travnördar de mest stryktåliga människor som finns. ATG, tränare, kuskar, de kan pissa på oss och göra vad fan dom vill men vi likt förbannat sitter vi där och trycker på "spela"-knappen på atg.se.
Det bästa vore en kollektiv bojkott en utvald lördag, en bojkott mot de som styr denna bransch utan att ta hänsyn till oss intresserade travspelare. Men jag vet att det är fullständigt omöjligt att genomföra....

Nej, jag är inte bitter....och ja, jag missade sjuan idag på Danne E och det är väl därför jag till slut skriver dessa rader. Men jag har tyckt så ett bra tag, blev bara så konkret nu när jag själv blev knockad....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
gertove65 (+50)
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 22:14   #149
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Dags för travsporten att en gång för alla ta tag i jänkarvagnsfrågan. Danne Edel's brutala förvandlingsnummer idag är bara en i en lång rad av häpnadsväckande prestationer pga denna förbannade jänkarvagn! De tränare som säger att de inte har nån större betydelse är respeklösa och pissar på oss travspelare. Att Danne Edel skulle vara SNABBARE ut än Electric Light måste man ju fan vara totalt okunnig, opåläst och ointresserad av trav för att kunna gissa sig till.

Det finns egentligen bara två alternativ innan det blir parodi över hela sporten:
1. Förbjud jänkarvagnen.
2. Rapportering och redovisning av vagn måste ske på samma sätt som barfotainformationen.

Tyvärr är vi travnördar de mest stryktåliga människor som finns. ATG, tränare, kuskar, de kan pissa på oss och göra vad fan dom vill men vi likt förbannat sitter vi där och trycker på "spela"-knappen på atg.se.
Det bästa vore en kollektiv bojkott en utvald lördag, en bojkott mot de som styr denna bransch utan att ta hänsyn till oss intresserade travspelare. Men jag vet att det är fullständigt omöjligt att genomföra....

Nej, jag är inte bitter....och ja, jag missade sjuan idag på Danne E och det är väl därför jag till slut skriver dessa rader. Men jag har tyckt så ett bra tag, blev bara så konkret nu när jag själv blev knockad....
Håller helt med. Dock ska till Reijo Liljendahls försvar sägas att han som alltid skrev om utrustning på hästarna, dock utan att skriva om det är en ändring. Han skrev bike på Danne edel och hade man kollat hade man sett att det var för första gången troligen. Men utan att det kommer en formell rapportering som med skoinfon är det helt omöjligt att få en överblick samtidigt som det varje dag kommer ut hästar med första jänkarvagn och blir helt förvandlade prestaionsmässigt. Det måste bli en bättre rapportering av detta. Sen är det väl också helt fel att man som spelare ska behöva betala för att ens få reda på med vilken vagn hästarna tävlat med tidigare. Det kostar 100 kr i månaden hos atg, men då får man bara fem senaste starterna och bara under tävlingsdagen . Det kostar 1000 kr i månaden att få komplett historik kring vagn och huvudlag via travfakta. Ska man verkligen behöva betala 12000 kr om året bara för det?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 22:29   #150
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Håller helt med. Dock ska till Reijo Liljendahls försvar sägas att han som alltid skrev om utrustning på hästarna, dock utan att skriva om det är en ändring. Han skrev bike på Danne edel och hade man kollat hade man sett att det var för första gången troligen. Men utan att det kommer en formell rapportering som med skoinfon är det helt omöjligt att få en överblick samtidigt som det varje dag kommer ut hästar med första jänkarvagn och blir helt förvandlade prestaionsmässigt. Det måste bli en bättre rapportering av detta. Sen är det väl också helt fel att man som spelare ska behöva betala för att ens få reda på med vilken vagn hästarna tävlat med tidigare. Det kostar 100 kr i månaden hos atg, men då får man bara fem senaste starterna och bara under tävlingsdagen . Det kostar 1000 kr i månaden att få komplett historik kring vagn och huvudlag via travfakta. Ska man verkligen behöva betala 12000 kr om året bara för det?
På Twitter skrev han StallReijoLiljendahl‏ @StallLiljendahl · 1 sep.


 Mer











Danne edel ledsnade i dödens sist och hoppas slippa det nu. Bra spår men tufft emot. Bf ro stängt hlag spydervagn. Trivs med Björn.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 22:39   #151
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
På Twitter skrev han StallReijoLiljendahl‏ @StallLiljendahl · 1 sep.


 Mer











Danne edel ledsnade i dödens sist och hoppas slippa det nu. Bra spår men tufft emot. Bf ro stängt hlag spydervagn. Trivs med Björn.
Ja. Jag sa ju det. Hade man atg premium gick det att se att den haft vanlig vagn senaste fem starterna och hade man travfakta pro för 1000 kr i månaden gick det att se om den någon gång gått så. Men läste ingenstans om det i tips och atg lives spelexpert för dagen, Peter Andersson, nämnde det inte ens efter loppet vad jag hörde, så summa summarum ännu en gång en häst som blivit förvandlad med jänkarvagn utan att nästan någon spelare fick reda på det varken innan eller efter loppet. Ska det verkligen vara så?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
svepet (+10)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-03, 05:22   #152
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Jag är inte jätteöverraskad att Danne Edel är först i mål från spets heller.Men det otroliga är att det skiljer nästan 32 gånger i odds mellan Atg-Unibet.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-03, 06:08   #153
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja. Jag sa ju det. Hade man atg premium gick det att se att den haft vanlig vagn senaste fem starterna och hade man travfakta pro för 1000 kr i månaden gick det att se om den någon gång gått så. Men läste ingenstans om det i tips och atg lives spelexpert för dagen, Peter Andersson, nämnde det inte ens efter loppet vad jag hörde, så summa summarum ännu en gång en häst som blivit förvandlad med jänkarvagn utan att nästan någon spelare fick reda på det varken innan eller efter loppet. Ska det verkligen vara så?
Brukar gå med jänkarvagn vid autostart. Alltså inte första gången.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td