|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Banned
|
Jägersro Derby V75 3/9
Hvem vinnare Derby 2017
1 Rajesh Face ![]() 2 Cyber Lane ![]() 3 Policy of Truth ![]() 4 Monark Newmen ![]() ![]() Uppohoppa Global Trustworthy J.H.Mannerheim Racing Mange Test Drive Sobel Conway Niky Flax Gareth Boko Senast redigerad av travlife den 2017-09-02 klockan 21:03. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
När pojkarna lekt färdigt där framme kommer väl Ö.K längst ut O vinner med nos.
I en ren " gubben i lådan" anda. Karln är ju dock helt iskall på V75 just nu men imorrn är det kanske risk/chans att det vänder. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Staro Advisor Joli borde väl ha en straffspark i inledningen.
Fast, med tanke på mitt trackrecord just nu så... Hade fem streck i sjätte idag och den bäst placerade blev 7:a. ![]() Måtte det vända snart!
|
|
|
#5 |
|
Gillar inte extra V75 . Legolas P54 spel i morgon känns mycket mer intrsssant. Nöjt mig med dom loppen. Inte klar på långa vägar. Ska ställa väckarklockan till kl 7 i morgon för att hinna med att rulla lopp i lopparkivet några timmar.
- i första avdelningen (V75-3 hos svenska atg) ska man rycka alla skor på Fantasy River. Intressant. Skygglappar istället för öppet på Ultra Bright. Kan bli en väldig öppning. Gynnar Cash Crowe i så fall men spelvärdet på den just nu i alla fall hos atg till 61 procent av insatserna går inte att köpa med tanke på galopperna. Barfota runt om ffg på Uncertain Age (1 procent just nu) också väldigt intressant då den ju kan avsluta enormt vid överpace. - andra P54an håller ingen högre klass. Intressant dock att Peter Untersteiner skriver på hemsidan att det nu blir bike på Chiquitita Diablo. Vad han inte skriver där men som sagts i en annan intervju är att hästen dessutom ska lättas från järn till aluminiumskor. Lika intresssant som skoryck ofta men inget som lyser rött. Spelvärdet just nu ok. - Ulisse Kronos i redje P54an jänkarvagn (tror för första gången, men ska kolla mer) och skoryck fram. För lös bana senast. I detta lopp är det som alltid svårt att jämföra hästar som tagit sig till final i olika länder och opålitliga kuskar som man inte har koll på. - Policy Of Truth helstängt nu det som noterats utrustningsmässigt till derbyt. - Massor av ändringar aviserade i sista P54an. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jänkarvagn ffg på Rapide De Pommeau läste jag och jänkarvagn ffg på länge på Umberto Axe läste jag också. Viktiga ändringar som inte syns i några startlistor.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banned
|
Cash Crowe formen är på topp och då ska hon vinna detta även om hon får göra grovjobbet utvändigt ledaren.Cash Crowe är omgångens mest prisvärda spik.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spikar dom 3 stora idag ( känns oslagbara) och hoppas på skrällar i dom andra loppen.
Hoppas på 50 000 i vinst ungefär tror det är Maxutdelningen |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Intressant läsning förstår att Oscar vill köra den när man läser om hästen Brake To Vacate
Brake var en kille som var svår att komma till tals med i början, självförtroendet och egenviljan är enorm på den karismatiska herren. Det tog tid men nu känns det som att vi, peppar peppar, har riktat de bitarna åt rätt håll och fått det till styrkor istället för svagheter även om han har och kommer att ha lite idéer för sig. Jag har lärt mig honom också, både i träning och före och i loppen, han har lite svårt för att ha tråkigt, han har mycket hyss för sig i volten, blir lätt uttråkad av att springa långsamt runt runt och hittar på annat i väntan på att loppet ska komma igång, så min främsta uppgift i voltstart är att hålla honom på den här planeten fram till kommandot kör. Han är sugen som bara den på att tävla, när jag tar i högertömmen i starten har man nått ”point of no return” , äntligen nu jäklar ska det springas, det bara brakar till, känns som det tar 40m innan framhovarna nuddar marken. Häftig häst helt enkelt Källa/oscarsvanberg.se
Som ofta bäst när det gäller. Senast redigerad av Spiken64 den 2017-09-03 klockan 07:33. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Spikar: cash Crowe och udos oiler
Drag: Enjoy My doll och zauni Kämpa! |
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
med open-eye huvudlag |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Moderator
|
Varför har Bergh ställt in sina styrningar?
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Super Moderator
|
Det där lät ju mer som Heiskanen, men visst
Jag "förstår".....
|
|
|
#17 |
|
Orakel Face är snabb ut, snuvar Star Advisor på ledningen ? Adrian brukar inte släppa frivilligt. Isfl är det kört för favoriten. Upplagt för Beppe Am, Rapide ?
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
avd1.
Det kan bli mothugg om ledningen... Men jag ger ändå tipset till nr 5 värst emot nr 1 som är knappt spelad. avd2. Igor ribb har siktats hit och blir svårslagen i spets. avd3. Cash Crowe har normalt bra chans alla vägar men det är alltid kul att ha en mulligan i fickan. Skrällen är Caddie L avd4. Peter har en tuff treåring som visat skalle och kan bli svår att ta ner från tät.. avd5. Norge kommer med en duo och bedövaren är ostreckad just nu. 2-11 kör jag utgång på.. avd6. Ludde får svårt att skaka av sig Global T som är en rolig spik avd7. Udos är tuffare tränad och kommer att visa vad skåpet skall stå.. Spik! DD 7 - 12 *500 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
V4
1) 4 2) 2,3,4,5,6,8,9 3) 3 4) 3,4,6,8,10,11 1x7x1x6 =84 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
V4
Inlämnat: 2017-09-03, 12:41 Jägersro Söndag 2017-09-03 Start: 12:45 Kostnad: 224,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Grainfield Ace (3, 4) 2: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 (7, 1) 3: 1, 2, 3, 6 (7, 4) 4: 3, 6, 8, 11 (4, 10) 1x7x4x4 = 112 rader. 112 x 1 x 2,00 kr = 224,00 kr. Totalt: 224,00 kr. Rättningskod: Nu ska cashen in! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vad fan hände med Lugauers kuse?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Måste iväg och får se loppen efteråt. Spikar idag är Staro Advisor Joli, Cash Crowe och Ulisse Kronos.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Förutom själva huvudloppet så är väl det mest spännande idag o se vad jänkarvagnslotto har att bidra med... Spets o slut på Beppe Am som öppnar snabbare än Star Advisor Joli i en nyputsad direktimporterad röd metallic extra turbo bike som garanterar 09 blank i 2000m för vilken braklus som helst?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Super Moderator
|
Joyride Cane, Cash Crowe och WJ Eminent Bergen får bli mina spikar i dag.
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Ludde tycker att det är en platschans. Med tanke på det är det väl bättre att släppa. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banned
|
Citat:
Kör tvilling 9-2,4,7,8 med målvinst 5000kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2) |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Administrator
|
Citat:
Blir bara A-häst på Star för min del. Spikar Igor, Chiqutita och Rajesh. Så ni andra vet vilka ni ska undvika!
|
|
|
|
#32 |
|
Spikar Star Advisor Joli och Västerbo Hard Cash idag. Utgång på Cash Crowe och/eller Rajesh Face, Joyride Cane, Chiquitita Diablo
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Totalt noll feeling idag. Blir bara förbannad ju mer jag läser.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Fan vad jag har svårt för Kenneth Haugstad. Ord kan inte beskriva.
Snälla människa, börja jobba inom vården eller nått. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shizznit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Super Moderator
|
Hallå där! Jag jobbar inom vården.... :P
|
|
|
|
#36 |
|
Strong lopp helt klart och skönt att man inte slösade iväg en massa streck
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banned
|
Det var en tung inledning, men självförvållat. Thomas Uhrberg sitter med fältets starkaste häst, avvaktar i tredje par utvändigt efter 1,11 första 1000m....*suck
Dumstrut på...! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
sticker inte gärna nosen först, men ni fort sätter att spela, undra vem som ska vakna. VINNARE TID 12.1 |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Administrator
|
Ojoj, Örjan. Med en favorit! Det var inte igår...
|
|
|
#43 |
|
Haugstad har jag inte spelat på typ 2 år... visst, han har kanske vunnit ett par lopp, men värdet har helt klart legat i att inte ha med honom alls (främst med favoriter). Jag slickar i mig varje gång han är favorit och bränner.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Som favorit går han alltid bort, men nu var det bara 9% på en häst som är mer distansgynnad än favoriten.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Southwind Mozart har dött. Trist för Heiskanen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
V5
Inlämnat: 2017-09-03, 14:42 Jägersro Söndag 2017-09-03 Start: 15:15 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Ultra Bright (3, 1) 2: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 13, 14 (12, 11) 3: 1, 2, 3, 4, 9, 10 (11, 5) 4: 2 Policy of Truth (5, 7) 5: 10 Västerbo Hard Cash (12, 8) 1x8x6x1x1 = 48 rader. 48 x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Grym kråka! Johnny tog det lugnt och säkert.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nu får det väl endå smälla lite! Gärna 11 eller 12 Och spelar dom som vinnare oxå
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Hyffsad procent så den duger
snyggt styrt av Ju
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Surt att Kevin inte var kallare o satt kvar i Adrians rygg,då hade vi haft en annan vinnare i loppet:(
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Måste testa en Top7 för en gångs skull
2 6.8.11 6.8.11 6.8.11 9 3 5 |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Apapapapamannnd!!
![]() Danskarna sopar banan med norrmännen på kuskfronten. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Har inte lirat idag. Blir nu en DD 7 - 8,10,12.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Policy of Truth - fram och baklänges!!!
|
|
|
|
#58 |
|
Nu har det bränt för Ludde!
|
|
|
|
#59 |
|
Administrator
|
Wow!
|
|
|
#60 |
|
Hur i helvete kom Cyber Lane tillbaka?
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Policy Of Truth hade allt kvar, precis allt. Tyckte hann körde bort hästen först, men han hade ändå inte fått luckan om han suttit kvar... Rajesh Face kom tillbaks och hade även denne lite sparat - ett sjukt konstigt lopp!
|
|
|
|
#62 |
|
Lider med Ludde faktiskt, grym häst men det kanske är dags att sluta köra själv?
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Fredrik Persson sitter som en tennsoldat, ute på en stillsam fisketur - djurskydd i all ära, men hästen dör inte utav en dask på rumpan/vagnen, eller två... Vilken clown, han är!
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Okey - en liten förklaring från SP - hästen var på fel, sista biten...
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 | ||
|
Citat:
Citat:
Ja, vi hörde detta samtidigt, alla tre - ingen som såg det live, precis, eller på reprisen... Med facit i hand...
|
|
|
|
#68 | |
|
Fan valde fel Untersteiner häst och missar 7an som vanligt. Får bli vinnarspel på Brake to vacate nu då
|
|
|
|
|
#69 |
|
Lirar en storskräll - OSunday med kuken!
|
|
|
|
#70 |
|
Vart spelar man på vilka hästar som galopperar i loppet? Känns som en miljon potential för mig!!
|
|
|
|
#71 |
|
Cyber Lanes kontring kostade mig några tusen.
V5 Inlämnat: 2017-09-03, 15:03 Jägersro Söndag 2017-09-03 Start: 15:15 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Cash Crowe (2, 1) 2: 1, 3, 5, 6, 11, 12, 14, 15 (13, 7) 3: 2, 4, 10 (3, 9) 4: 2, 3, 5, 7, 10 (1, 4) 5: 10 Västerbo Hard Cash (12, 8) 1x8x3x5x1 = 120 rader. 120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Rättningskod: RGL XHJ GPS |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banned
|
Björn fucking Goop.
Vet inte hans resultat på högskoleprovet men får de andra lallarna att framstå som orangegula rundningskoner. Tack för kaffet! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+50) |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Förstår att Bergh strök sig själv idag. Hade jag också gjort om jag skickat två hästar på v75 som är sådär dassiga i travet.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Är Johan U och Paula P fortfarande sambos? Känns som det var längesen man såg av henne.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Räddningsplanka! Sir QC!!!
|
|
|
|
#76 |
|
Kunde jag ge mig faan på - hur kan jag spela en "räddningsplanka" i CENTERPARTIETS(!) lopp???!!!
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Hon stack hem. LillUnter lär ha lite svårt för det där med trohet ryktas det. Ska ha tappat även annan bra personal av samma anledning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
|