Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-22, 21:26   #46
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2291
Standard

Precis lagt in ett vinnarspel till 15x på nätet. Officer CD har mött mycket hårdare motstånd tidigare och som nedstruken till spår sex blir jag inte förvånad om han blåser till ledning och vinner! En av flera dock på v7an
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Magnus (+1)

Senast redigerad av Executive den 2017-09-22 klockan 21:30. Anledning: v75 ide
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 21:36   #47
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Precis lagt in ett vinnarspel till 15x på nätet. Officer CD har mött mycket hårdare motstånd tidigare och som nedstruken till spår sex blir jag inte förvånad om han blåser till ledning och vinner! En av flera dock på v7an
Enda sättet han kan blåsa till ledning är om Global Republic hoppar. Kan aldrig tänka mig att han tar en längd utvändigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 21:40   #48
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2291
Standard

Värd ett streck och absolut spelvärd till 15x i fastodds är min uppfattning då Officer CD är en tuff häst som jag tror kan vinna utvändigt ledaren också. 7 är dock mitt första streck på jokern då han är spetsfavorit.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 21:41   #49
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Värd ett streck och absolut spelvärd till 15x i fastodds är min uppfattning då Officer CD är en tuff häst som jag tror kan vinna utvändigt ledaren också. 7 är dock mitt första streck på jokern då han är spetsfavorit.
Officer CD tuff häst? Det är väl det sista han är. Behöver allt serverat för att vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Magnus (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 21:54   #50
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22768
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jaja, som vanligt har vi precis diametralt olika spiktankar på fredagskvällen du och jag... men min spikform är ju som bortblåst sedan länge så du har nog rätt.

Vad säger ni om att försöka spika sig ur andra? PU med Uncle di Poggio?
Frågan är vart Uncle di P. hamnar, flera som är snabba utifrån, bla Puce Tanic E. som ska tydligen gå med bike ffg. kanske spetsar och Erik Höitomt kör där. Sen gillade jag intryck på Svedbergs Leonardo Vici. Svår lopp och jag plockar många.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 21:56   #51
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Det slutar väl med att Global T med Jakobsson vinner då.....
Jag spikar i första. Tar 5 häst i andra.
Upplösningen kommer i morgon......
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 22:02   #52
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 48
Sharp$: 2373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Officer CD tuff häst? Det är väl det sista han är. Behöver allt serverat för att vinna.
Klart han inte är en tuff silverdivsionare Men jag tycker det ser lite lättare ut än vanligt och en hyffsad chans till en bra löpning gör att han kommer med
Magnus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 23:24   #53
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-2

2 Västerbo Cheers tar ledningen och släpper till någon utifrån - kanske 5 Orlando Knick. Då kan 1 Uncle DP sitta i tredje inner. Favoriten 9 Global T startar bra i andraspår bakom 2. Han kan få loppet och infria favoritskapet.

Antingen spikas 9. Eller streckas 1,3,5,9,11.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 00:34   #54
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Med vilken annan kusk som helst hade jag nog övervägt spik på Heavy Sound. Nu är det allas vår vän Kenneth från spår 8 och kort upplopp som lök på laxen.
Det är väl med dessa förutsättningar Kennie vinner betydligt oftare än som favorit. Spelvärde...
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 04:15   #55
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Smedheim Solan är högt rankad hos mig kan bli den häst som sänker många bongar idag.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 07:24   #56
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Balotelli chans spik
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 08:40   #57
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

avd1.
Rätt vettig chans att nr 7 tar spets och får han bestämma rinner han undan över det korta upploppet han har dock haft halsproblem till och från och därför vågar jag inte spika honom. Vill dock varna för Love Voice som jag har kraftig feeling för en häst som har tänt till i ny regi och har sätt formstark ut vid de två senaste segrarna med sparade krafter i mål. Blir det fart på loppet är han högt troligen med på linjen när det skall avgöras! Jag kör utgång på 7-9

avd2.
Vidöppet ! tipset ger jag till Orlando Knick som skall gå med pisk ff gg vilket kan ge effekt. Hästen är seg stark och gynnas av tempo och tempo lär det nog bli... Spelvärd och vi kör utgång!

avd3.
Normalt skall nr 4 bara vinna detta men formen är allt annat än bra, och här ger jag tipset till Frode igen med nr 9 som har varit bra på slutet utan att leverera det där lilla extra, han brukar hålla bra fart till slut och frode tror också formen är uppåtgåendes. Given utgång till knappa 18%

avd4.
Jörvsörappen vinner troligen felfritt men en galopp brukar ofta följa upp med ännu en galopp därav vågar jag inte spika. vill nämna Lome Brage som troligen tar spets men ville släppa till nr2, (om denne går iväg) Draget är Odd Herkles som höll starkt efter en tung resa senast och år en snälla resa nu i draget, kan bli tung att stå emot. 10% Prisvärd!

avd5.
Var länge inne att spika nr 1 eftersom hästen har 9 av 9 i spets och troligen är det 55% chans att han sitter där, Befogad favorit men han är inte lika rapp i benen de första 50 och innespår är nytt för honom vilket kan ge problem? nr 3 är riktigt rapp första 30 och kan med tanke på det ta sig förbi? Fredrik Solberg är optimistisk inför detta. En bra tvilling 1-3

avd6.
Här har vi omgångens fynd i form av Pharon Face som har vunnit 3 av 5 med barfota dans, vunnit 8 av 13 i spets och trivs onekligen fint i den positionen. Ludde ger körorder till Magnus att köra i front eftersom hästen känns dunder hemma på gården. Hela vägen till 5%? Spik på bolag 1. reserv: 9-5

avd7.
På bolag nr 2 spkar jag en annan rolig spik i form av Aisha Simoni som var bra när hon gästade valla för 3 starter sedan, Örjan upp ff gg och hon kan leda länge, hela vägen?

DD1. 3
DD2. 1
* 300

DD1. 9
DD2. 1
* 100

God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5)

Senast redigerad av Klanke den 2017-09-23 klockan 08:41.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 08:50   #58
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Frågan är vart Uncle di P. hamnar, flera som är snabba utifrån, bla Puce Tanic E. som ska tydligen gå med bike ffg. kanske spetsar och Erik Höitomt kör där. Sen gillade jag intryck på Svedbergs Leonardo Vici. Svår lopp och jag plockar många.
Kommer verkligen Puce till spets?

Saxat från intervju i Expressen:

– Han vann på bra sätt senast och är i bra
form. Jag är inte helt nöjd med spåret
eftersom han inte kan öppna vidare
snabbt. Det finns lite risk att han hamnar
snett på det. Han lever mycket på styrkan
och blir loppet överpacat kanske han kan
vara bland de tre, säger Marius Höitomt.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 09:39   #59
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Det slutar väl med att Global T med Jakobsson vinner då.....
Jag spikar i första. Tar 5 häst i andra.
Upplösningen kommer i morgon......
Nu har jag ändrat mig en miljon gånger.
Är just nu inne på just det du skriver.
Spik på Global nr 2 dvs i andra och inte i första.

"ALLA" skriker om 7 i första. Snart favorit på strecken. "ALLA" garderar 9 i andra.

Jag gillar att göra ganska precis tvärt emot "ALLA".
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 09:45   #60
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 10
Sharp$: 201
Standard

T.rex d.k struken i första.
big-jepp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td