Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-26, 07:27   #1
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

V86 Åby/Solvalla


Det fanns ingen sån här.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 09:59   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

1) Rapide du Pommeau tror jag krossar de här. Har ju gått strålande för Uhrberg.
2) Lurigt lopp där många ligger väldigt lågt och eftersom det är spårtrappa så står de bättre lite sämre till. Min tanke är att ta så få hästar som möjligt då många troligen garderar rejält.
3) Det här är inte heller helt enkelt att bena ut, men 5-6 streck tror jag att man klarar sig på. Det är mycket skrik på Powderfinger men jag rankar nog Doyoucash In först.
4) Dorinda blir spik för många. Treårigt stå mot äldre hästar, bl.a. ett gäng valacker. Sist mötte hon liknande blandning och hoppade bort sig. Å andra sidan var det första barfota så det är svårt att säga varför. Garderas!
5) Going Diablo är en tänkbar spik för mig. Peter låter nöjd och kör i spets. Slipper hon för hård press så ska det vara en vettig chans. Gunell Palema känns som värst emot.
6) Det här tror jag att Noble Amok vinner, men kör nog sparlopp med Moni To Spare då det är så stor skillnad på streckningen. Dessutom har Haugstad form för närvarande.
7) Niky Flax hade kunnat vara en spik, men formen verkar inte på topp och det blir lite fler streck. Laskari är skriket i loppet.
8) Första häst för mig är Dream Lane där Stig H. går all in med barfota, helstängt och jänkarvagn. Men det är ett garderingslopp. Jag gillar inte att vara tunn i sista loppet och Dream Lane m.fl. går inte av för hackor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oscar (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 11:16   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Se där, där kom även Nybrink med varningar för Powderfinger och Laskari. De brukar valsa runt som "allas" drag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 11:21   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
1) Rapide du Pommeau tror jag krossar de här. Har ju gått strålande för Uhrberg.
2) Lurigt lopp där många ligger väldigt lågt och eftersom det är spårtrappa så står de bättre lite sämre till. Min tanke är att ta så få hästar som möjligt då många troligen garderar rejält.
3) Det här är inte heller helt enkelt att bena ut, men 5-6 streck tror jag att man klarar sig på. Det är mycket skrik på Powderfinger men jag rankar nog Doyoucash In först.
4) Dorinda blir spik för många. Treårigt stå mot äldre hästar, bl.a. ett gäng valacker. Sist mötte hon liknande blandning och hoppade bort sig. Å andra sidan var det första barfota så det är svårt att säga varför. Garderas!
5) Going Diablo är en tänkbar spik för mig. Peter låter nöjd och kör i spets. Slipper hon för hård press så ska det vara en vettig chans. Gunell Palema känns som värst emot.
6) Det här tror jag att Noble Amok vinner, men kör nog sparlopp med Moni To Spare då det är så stor skillnad på streckningen. Dessutom har Haugstad form för närvarande.
7) Niky Flax hade kunnat vara en spik, men formen verkar inte på topp och det blir lite fler streck. Laskari är skriket i loppet.
8) Första häst för mig är Dream Lane där Stig H. går all in med barfota, helstängt och jänkarvagn. Men det är ett garderingslopp. Jag gillar inte att vara tunn i sista loppet och Dream Lane m.fl. går inte av för hackor.
Ska själv om jag hinner läsa på tillräckligt satsa på legolas dopade P76a i kväll. Där är inte V86-1 med. Tycker dock det är tveksamt spelvärde på Rapide d p. Gammal häst. Får ofta en nytändning direkt i ny regi. Spelvärdet var gigantiskt på Åbergskvällens V75a. Idag är den stor favorit och ruggigt dåligt spelvärde. Inte säkert den tycker det är lika roligt nu som för några månader sedan i den nya miljön.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 11:29   #5
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Tror det kan vara dags för Volontary Simplicity avd 5. Torskade i ledning sist men såg bra ut tycker jag och det är en bra häst i detta gänget. Bra spår på Åby och Eklund är van vid open stretch om det inte blir ledning. Mitt drag ikväll.

Kämpa!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 13:13   #6
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8041
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobnil89 Visa inlägg
Jag blev precis klar med min genomgång av morgondagens fina tävlingar och tycker mig ha hittat två riktigt spelvärda spikar.
https://travstugan.se/tobias-nilsson...a-27-september
Powderfinger får nog sänka sitt rekord med en eller två sekunder för att vinna, syn på det...överspelad
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 13:21   #7
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13246
Standard

en skräll LASKARI
Min spik såg jag på åby SEAL KRONOS
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 13:39   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ska själv om jag hinner läsa på tillräckligt satsa på legolas dopade P76a i kväll. Där är inte V86-1 med. Tycker dock det är tveksamt spelvärde på Rapide d p. Gammal häst. Får ofta en nytändning direkt i ny regi. Spelvärdet var gigantiskt på Åbergskvällens V75a. Idag är den stor favorit och ruggigt dåligt spelvärde. Inte säkert den tycker det är lika roligt nu som för några månader sedan i den nya miljön.
Det var ju synd att du missar bästa spiken i hela omgången - Rapide. Det finns annars några stora favoriter som inte alls ser lika "klara" ut.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 16:03   #9
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Vexil Kronos, Desefinado och Lady Cash får bli spikarna i kväll. I första tar jag alla och håller tummarna.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 16:10   #10
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Ingen som har spelvärde? pm går också bra )
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 18:08   #11
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Ingen som har spelvärde? pm går också bra )
Behöver du någon häst av spelvärde? Jag skall se vad jag kan hitta åt dig.
__________________
Spela ATG TILLSAMMANS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5), Gotland (+5)
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 18:11   #12
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Behöver du någon häst av spelvärde? Jag skall se vad jag kan hitta åt dig.
Vore guld om du kunde skicka pm, allt är intressant :P
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 19:00   #13
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Nån som har kolla på hur Jens spelar idag? Brukar ändå vara rolig läsning. Det lutar åt att jag spikar Dream Lane idag, spets och slut.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 19:05   #14
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 050
Sharp$: 5272
Standard

Jens Sjödén? Han publicerade sin analys gratis på twitter här:

https://www.travronden.se/blogg/jens...bloggen-v86-83
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sjukstuga (+10)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-27, 19:08   #15
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

V86
Inlämnat: 2017-09-27, 20:04
Solvalla, Åby
Onsdag 2017-09-27
Start: 20:30
Kostnad: 18,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5 (7, 3)
2: 10, 12 (14, 5)
3: 7 Powderfinger (9, 10)
4: 6, 10 (3, 11)
5: 9 Madelen L.T.C. (3, 2)
6: 2 Rosso Pomodoro (3, 6)
7: 3, 10 (11, 4)
8: 1, 3, 4 (2, 10)

3x2x1x2x1x1x2x3 = 72 rader.
72 x 1 x 0,25 kr = 18,00 kr.
Totalt: 18,00 kr.
Rättningskod:
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-09-27, 20:07
Solvalla, Åby
Onsdag 2017-09-27
Start: 21:40
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 10
2: 1, 3, 4

6 x 10,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod:
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td