Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-05, 14:17   #16
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Ja i första kollen må hända.. Men som vanligt kommer väl blixten slå ner, kusk kör som ett arsle, sjukdom eller punka och så var lördagen över för oss vanliga dödliga. Någon faller förmodligen av dessa, kan se någon smygkörd vinna från lottospåret på Åby
Poet Broline från rygg ledaren och Nadal Broline med långspurt på upploppet tror jag kan vara något. Tycker det är många bra hästar emot VTBON.

PU väldigt uppåt på både Kash Brodda, Pastor Power och Springover.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-06, 10:22   #17
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Inte lätt o springa förbi Votn på upploppet
Nej i min bok är den klar bara o bläddra vidare.

Kash Brodda lär vinna också, kanske blir låg utdelning.

Kommer gardera Angel of attack, kommer ta med Danne Edel, gjorde ett bra lopp senast, slagen av Alfas da vinci precis på mål linjeln. Har bra spår dessutom.

Senast redigerad av trance_error den 2017-12-06 klockan 10:31.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-06, 15:10   #18
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2285
Standard

Onsdagsspiken är utan tvekan Heartbreaker VS i silver. Goop+Åby+lång distans+spåret+rikast i fältet=+++++

Sex lopp kvar att lösa nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10)
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-06, 15:44   #19
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Onsdagsspiken är utan tvekan Heartbreaker VS i silver. Goop+Åby+lång distans+spåret+rikast i fältet=+++++

Sex lopp kvar att lösa nu
Rädd för galopp där bara.. själv är jag lite inne på Springover i samma lopp. Kan bli spik men osäker vart den hamnar. PU är optimistiskt, bra spår och vass form.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-06, 15:52   #20
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2285
Standard

Tycker Heartbreaker blivit stabilare och har dessutom spår innanför Springover som jag också gillar och har vunnit bra pengar på. Fint lås dock med Springover om Goop signalerar tveksamhet.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-06, 16:09   #21
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Solberg låter nöjd med BBS. Minns Kalmarsundspokalen och vilka resurser den besitter. VTBON i ledning är givetvis svårt att slå men även om jag tycker att balansfrågan är en aning överskattad i vissa fall så har han inte vunnit med skor sedan mars 2016. Både BBS och Nadal är ju klasshästar i grunden och VTBON börjar bli rejält stor favorit. Får se hur det blir.

Senast redigerad av Lotus den 2017-12-06 klockan 16:15.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-06, 16:33   #22
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2285
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Solberg låter nöjd med BBS. Minns Kalmarsundspokalen och vilka resurser den besitter. VTBON i ledning är givetvis svårt att slå men även om jag tycker att balansfrågan är en aning överskattad i vissa fall så har han inte vunnit med skor sedan mars 2016. Både BBS och Nadal är ju klasshästar i grunden och VTBON börjar bli rejält stor favorit. Får se hur det blir.
Ja favoritskapet börjar bli för stort, inte lätt att ta ner utvändigt som du säger men kan gå. Motståndet känns dock inte jättehett men BBS som du nämner vet vi har kapacitet och har gått väldigt bra i Sverige förr som vi vet. Tål att tänkas på.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-06, 17:21   #23
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Fel tråd

Senast redigerad av Manprinsen den 2017-12-06 klockan 17:27.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-07, 06:46   #24
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Hoppas VOTN blir ännu större favorit mot slutet av veckan. Barfotahäst som inte alls gynnas av barfotaförbudet!
Finns flera vinnarkandidater bakom och jag ser loppet som öppet. Dessutom open stretch som kan ställa till det.
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-07, 13:12   #25
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22763
Standard

Pastor Power var min (kanske inte bara min ) NG och det är nu på lördag. Van och gå med skor och bra spår. Spikar utan o blinka
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-08, 07:19   #26
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-967fd2bde6f1
Jackpot på top 7
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-08, 12:45   #27
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Funderar på att gardera Kash Brodda, kanske får springa i dödens mot Well done la marc, kan bli jobbigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-08, 16:46   #28
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Lite intressant såhär på fredagskvällen:

Avd1. 9. Kapten Haddock - bike och helstängt, tycker han var bra sist. Jämnt bakom 1 och 3 och tror att det skulle kunna skrälla här.
Avd 2. 8. Above All - trivs vintertid och Takter vass på open stretch, dock minus med skor. Körde på Open Stretch sist och visade vilja.
10. Mitica - tycker jag blir bortglömd. Vass sist och bra i grunden. Kan slå till i jämnt lopp.
Avd 6. 7. Masterglide - vunnit 3 av 5 på Åby och snabb ut. 9. Wingait C.H.- obesegrad på Åby och jänkarvagn. Blir nog tempo i loppet och då tror jag den kan susa förbi på upploppet.

Senast redigerad av Lotus den 2017-12-08 klockan 16:48.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-08, 21:04   #29
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Spelvärde rankar Sukpoint CC först i avd 1. TT rankar den sist. Vem har nallat på flaskan?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-08, 21:22   #30
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5110
Standard

Har fastnat för Olle Rols, vad tror ni har den någon chans var ju grym på V86 sist
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Micke (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td